Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:34:17

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-07-2015, 08:45:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Wortelbrood schreef:
Als ik het goed begrijp heb jij je door één persoon op een forum laten vertellen dat als je tweemaal over een draak droomt, je een geïncarneerde draak bent? Vergeef me voor mijn verbazing, maar dat komt wel erg volgzaam op me over. Ik ben wat ze noemen 'ongelovig' als we het gaat hebben over draken. Maar ieder zijn ding.

Noza schreef:

Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..


Ik wil je aanraden op te letten met dit soort uitspraken, het komt op mij vrij belerend over, al zal dat wellicht niet je intentie zijn.


Heel verhaal, maar niet minder welkom op dit forum Noza!


Nee, dat is het niet... Ze vertelde alleen dat het kán. En niet meer of minder. Toen wachtte ik het maar af, maar nu heb ik zo veel van die vage dingen meegemaakt en andere mensen gesproken die ongeveer hetzelfde ervaren.. Ik leer er nog steeds van hoor, het is niet zo dat ik al vollleerd ben ofzo.. En ik leer ook steeds beter en meer naar me gevoel te luisteren.

Ach ja, ik open wel een nieuw topic wat over draken gaat en daar vertel ik wel mijn ervaringen.

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-07-2015, 20:14:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
ik ben ook n soort draakje,

Afbeelding

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-07-2015, 06:35:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Wortelbrood schreef:
Noza schreef:
Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..

Ik wil je aanraden op te letten met dit soort uitspraken, het komt op mij vrij belerend over, al zal dat wellicht niet je intentie zijn.


Juistem, en dat privilege is voorbehouden aan de mods!


Cleo schreef:
ik ben ook n soort draakje,

Afbeelding


Als in; een draak van een vent?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-07-2015, 23:02:17 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Tut schreef:
Wortelbrood schreef:
Noza schreef:
Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..

Ik wil je aanraden op te letten met dit soort uitspraken, het komt op mij vrij belerend over, al zal dat wellicht niet je intentie zijn.


Juistem, en dat privilege is voorbehouden aan de mods!



Ik geloof niet dat ik deze opmerking kan plaatsen.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-07-2015, 14:06:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Wortelbrood schreef:
Tut schreef:
Wortelbrood schreef:
[quote NEQ Je mag alleen tot 3 citaten in elkaar voegen.="Noza" ]
Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..[/ NEQ Je mag alleen tot 3 citaten in elkaar voegen. quote]
Ik wil je aanraden op te letten met dit soort uitspraken, het komt op mij vrij belerend over, al zal dat wellicht niet je intentie zijn.


Juistem, en dat privilege is voorbehouden aan de mods!



Ik geloof niet dat ik deze opmerking kan plaatsen.
humor :)

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2015, 23:02:33 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Cleo schreef:
ik ben ook n soort draakje,

Afbeelding
Ah ik leende altijd het Spyro PS1 spelletje van een vriendje, vet leuk :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 14:18:35 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Cleo schreef:
ik ben ook n soort draakje,

Afbeelding
Ah ik leende altijd het Spyro PS1 spelletje van een vriendje, vet leuk :D
O, vind jij die klasieke PS games ook leuk , Ik heb zowat alle leuke PS1 en 2 games, en binnenkort komen die van PS3 ook vrij, je kan deze ROM's gratis downloaden en spelen met psx emu of ePSXe, beiden zijn vrij recent en draaien zowat alles. Sommige games zijn wel protected maar zijn zowat allemaal gekraakt, in your face Sony :P

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2015, 23:48:35 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik heb de PS1 nog :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2015, 01:29:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
Tom schreef:
Ik heb de PS1 nog :D
Die vind ik de beste in de serie van PS, helaas heb ik m verkocht voor n habbekrats met 10tallen games, heb ik nu wel spijt van, die dingen zijn geld waard, bewaar m maar goed :)

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-09-2015, 14:30:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-09-2015, 14:07:53
Berichten: 1
Ik ben Jamie, 17 jaar en heb me net op deze site ingeschreven. Ik heb gezocht op de term nieuwetijdskinderen omdat ik er stellig van ben overtuigd dat ik er ook daadwerkelijk één ben, al sinds ik klein ben word ik vaak huilend wakker en ben er van overtuigd dat mijn droom werkelijkheid is, iets wat later niet zo blijkt te zijn. Wat ik ook heel erg heb is dat ik situaties zeer snel aanvoel bijvoorbeeld een ruzie, ik weet dat het eraan zit te komen en probeer het te voorkomen. Ook weet ik hoe mensen in elkaar zitten de minuut dat ik ze zie, om maar even wat te noemen... ik ga uit en kom een jongen tegen die naar mijn mening iets te dicht op me staat en iets te handtastelijk is ik merkte voor die tijd al dat het foute boel is maar hou me gewoon van der domme en ga als het te erg wordt. Ik zeg het er wel even bij maar dit zijn mijn eigen ondervindingen. nog meer dingen die ik merk zijn bijvoorbeeld: zeer extreme stemmingswisselingen, concentratie problemen als iets mij totaal niet aangaat (ik ben ook een niveau gezakt op school omdat ik er 9 van de 10 keer niet bij was met mn hoofd) ook ben ik een dagdromer. Dit zijn een paar voorbeelden maar ik kan er zonder moeite nog meer opnoemen. Soms vind ik het eng omdat ik "dingen zie", ik droom dan vaak over het verleden en kan me er zeer veel van herinneren iets wat niet elk kind kan, ik vind mijzelf niet bijzonder ofzo absoluut niet maar heb toch het gevoel dat ik anders ben.
Ik wil graag vragen aan andere tieners of zij dit ook zo ervaren en wat ik eventueel kan doen aan bijv. mijn stemmingswisselingen. ook herken ik veel van de kenmerken die in de reacties worden geplaatst.

xx Jamie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-09-2015, 16:03:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-05-2015, 14:06:53
Berichten: 129
Locatie: Zevenhoven
Hey Jamie, ook welkom hier op dit forum :). Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-09-2015, 09:36:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
jaimW schreef:
Ik ben Jamie, 17 jaar en heb me net op deze site ingeschreven. Ik heb gezocht op de term nieuwetijdskinderen omdat ik er stellig van ben overtuigd dat ik er ook daadwerkelijk één ben, al sinds ik klein ben word ik vaak huilend wakker en ben er van overtuigd dat mijn droom werkelijkheid is, iets wat later niet zo blijkt te zijn. Wat ik ook heel erg heb is dat ik situaties zeer snel aanvoel bijvoorbeeld een ruzie, ik weet dat het eraan zit te komen en probeer het te voorkomen. Ook weet ik hoe mensen in elkaar zitten de minuut dat ik ze zie, om maar even wat te noemen... ik ga uit en kom een jongen tegen die naar mijn mening iets te dicht op me staat en iets te handtastelijk is ik merkte voor die tijd al dat het foute boel is maar hou me gewoon van der domme en ga als het te erg wordt. Ik zeg het er wel even bij maar dit zijn mijn eigen ondervindingen. nog meer dingen die ik merk zijn bijvoorbeeld: zeer extreme stemmingswisselingen, concentratie problemen als iets mij totaal niet aangaat (ik ben ook een niveau gezakt op school omdat ik er 9 van de 10 keer niet bij was met mn hoofd) ook ben ik een dagdromer. Dit zijn een paar voorbeelden maar ik kan er zonder moeite nog meer opnoemen. Soms vind ik het eng omdat ik "dingen zie", ik droom dan vaak over het verleden en kan me er zeer veel van herinneren iets wat niet elk kind kan, ik vind mijzelf niet bijzonder ofzo absoluut niet maar heb toch het gevoel dat ik anders ben.
Ik wil graag vragen aan andere tieners of zij dit ook zo ervaren en wat ik eventueel kan doen aan bijv. mijn stemmingswisselingen. ook herken ik veel van de kenmerken die in de reacties worden geplaatst.

xx Jamie
We hebben allemaal wel eens het gevoel dat we anders zijn, in wezen zijn we allen hetzelfde, dezelfde verlangens, ambities, hoop en angsten. Stemmingswissellingen zijn onderdeel van ons karakter maar met name puberteit. Inzien dat we ze ondergaan wanneer we ze ondergaan is lastig maar verschaft het inzicht dat ons in staat stelt de consequenties van ons handelen terug te koppellen.

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl