Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:48:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: maar even voorstellen dan .. :)
BerichtGeplaatst: 22-08-2015, 18:43:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-08-2015, 18:13:24
Berichten: 4
Hey allemaal,

ik ben selina.
ik kom hier aangewaaid omdat ik nogal in de war ben..
heb een half jaar geleden diagnose adhd\add gehad waar ik nogal dubbele gevoelens over heb. Na een tijd medicijn gebruik( dextroamfethamine )( Rotzoooii) ging ik steeds vreemdere dingen zien kon niet meer slapen tenminste zo wakker leek ik. Deze ervaringen komen nog wel aan de orde, ze eindigden inieder geval in een psychose is me verteld ik was zo ver heen dat ik dacht niet meer te hoeven leven. Nu al weer meer dan4 maanden geen medicijnen. Voel me beter zelfs gestopt met roken, heb ik nog steeds dat ik dingen zie wel heel anders als toen ik angstig was hoor. Meer kleuren om me heen vooral paarsig en zwevende bubbels en snachts lijkt het wel of de energie om mij heen constant beweegt soms denk ik blinkende rode ogen te zien. Kan iemand me misschien vertellen wat dit zou kunnen zijn ik heb dit al wel sinds m'n geboorte maar besef het nu pas zeg maar. Ik weet het beetje lang verhaal bij het voorstel topic maar weet niet goed waar ik zijn moet :s. Alvast bedankt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-08-2015, 10:14:33 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hey Selina,

Slaap je nu wel goed?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-08-2015, 11:26:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-08-2015, 18:13:24
Berichten: 4
Hey tom,

ja slapen gaat nu wel weer sinds ik alle medicijnen en zelfs sigaretten aan de kant heb geschoven.
ik moet wel zeggen dat ik sinds ik me kan herinneren kleuren zie snachts of ik nou mn ogen open of dicht heb zie ik wel beweging om me heen, kan alleen niet thuis brengen wat het precies is soort van gekleurde mist energie die beweegt en soms lijkt het ogen te hebben en of het ergens naar wijst.. :s tot ik inslaap val dan heb ik erg levendige dromen.. Ben iniedergeval niet meer angstig ik laat het maar zijn overdag zie ik alleen in fel daglicht soms zwevende bolletjes had op internet gezocht herken veel van mezelf en mijn leven in de omschrijving van indigo kind. Ben in 1990 geboren. Weet niet of dat echt iets is.. Heb wel ongeloofelijk sterk het gevoel dat de maatschappij slecht en onrechtvaardig liefde en compassieloos is... Nou ja bedankt alvast voor het luisteren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-08-2015, 23:16:50 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
brokenangel schreef:
had op internet gezocht herken veel van mezelf en mijn leven in de omschrijving van indigo kind. Ben in 1990 geboren. Weet niet of dat echt iets is.. Heb wel ongeloofelijk sterk het gevoel dat de maatschappij slecht en onrechtvaardig liefde en compassieloos is... Nou ja bedankt alvast voor het luisteren


Hebben indigokinders dus een negatieve kijk op de samenleving?
Dit liedje in mn hoofd bij jouw nickname https://youtu.be/bC3WAxiLnDY

Wilkommen

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2015, 14:24:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-08-2015, 18:13:24
Berichten: 4
Negatieve kijk niet precies.. Wel veel moeite met de hardheid van de samenleving zoals hij is voor degene die er om wat voor reden dan ook niet in passen. Dat door de eeuwen heen het eenheidsgevoel met alles aarde natuur dieren elkaar zoek lijkt. sterk gevoel mensen wakker te schudden dat het anders kan of zou moeten kunnen. Zo bedoel ik dat. Zal het liedje luisteren :) bedankt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2015, 15:26:14 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Welkom op het forum! :)
Doe je aan sport? Helpt tegen de drukte.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2015, 16:11:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-08-2015, 18:13:24
Berichten: 4
Hey ja dankje!

doe wel yoga elke dag ben vorig jaar ingeweid voor eerste graad reiki mijn vader is master zoals ze dat noemen doet hij zelf liever niet eerder leraar hihi dat geeft me ook rust als ik er mee bezig ben. alleen het blijft opkomen.. Weinig mensen om me heen lijken mijn mening te delen kan ook niemand dwingen :) maar accepteren alleen omdat het nu eenmaal zo is lukt me moeilijk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2015, 18:16:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-08-2015, 12:51:31
Berichten: 55
hey welkom !!!!



:kiss:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-08-2015, 17:01:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
brokenangel schreef:
Negatieve kijk niet precies.. Wel veel moeite met de hardheid van de samenleving zoals hij is voor degene die er om wat voor reden dan ook niet in passen. Dat door de eeuwen heen het eenheidsgevoel met alles aarde natuur dieren elkaar zoek lijkt. sterk gevoel mensen wakker te schudden dat het anders kan of zou moeten kunnen. Zo bedoel ik dat.


Grappig, dat zie ik nooit zo. Wel veel mooie dingen.

brokenangel schreef:
Zal het liedje luisteren :) bedankt


Je nickname en de titel van het liedje komen overeen, dat is alles :)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl