Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:29:30

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-06-2015, 21:46:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Hoii,

Mijn naam is Noza. Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik begon op mijn 16e al van alles te ontdekken over mezelf. Het gaat zo snel. Het lijkt alsof ik steeds meer dingen ontdek en het nooit ophoudt ofzo. Dan heb ik het ook over qua gaves. Het worden er steeds meer waardoor ik denk van "Omg, waarom?" terwijl ik eigenlijk het antwoord zelf wel weet. :p

Dit heb ik tot nu toe ontdekt: energie (sturen/zien/voelen etc), heldervoelen, helderzien, telepathie, telekinese (een héél klein beetje maar..), in trance gaan, diepe meditaties, dejavu's krijgen en dergelijke. Ik ben ook een nieuwetijdskind en HSP.

Wat ik vooral heel fijn vind, is dat ik een deel van mezelf heb gevonden zeg maar. Want ik heb een energetische rode draak steeds bij me. (Bij veel mensen zijn het schedels, maar zo kan je ook contact mee maken)
Ik zal het even uitleggen. Blijkbaar bestaan er gereïncarneerde draken en ik ben er één. Met andere woorden. Ik ben mijn draak en hij is mij. Zijn doel hier op aarde is om mij te ondersteunen en te helpen met alles o.a. het aarden. Want dat is heel belangrijk voor mensen die hsp zijn! En mijn doel hier is om... tja laat ik zeggen het doel van álle nieuwetijdskinderen: zorgen dat de aarde weer in balans is, dat wil zeggen, dat er weer vrede, harmonie en liefde is i.p.v. haat en oorlog.
Zo leer ik steeds meer om met de drakenenergie om te gaan en het te gaan gebruiken. <3
Ik heb ook een keer ervaren hoe die drakenwereld eruitziet en voelt. Prachtig.. Ik voelde me er thuis.. Zo warm.. er was overal lava, maar geen gewone lava, het was veel magischer.. Weet je, de dragonenergy is rood/oranje en heel magisch.. Die kleur kan ik weleens uit mijn polsen laten komen. Die energie staat voor transformatie enzo.

Maargoed, laat ik dit topic even bij voorstellen houden dus niet te lang maken. Nou, dit ben ik dan. Nog vragen? Stel ze! ;)

Verder sta ik open om hier vanalles te leren en evt anderen te leren met wat ik wel weet.

Oh ja, ik kan ook foto readen voor degene die daar behoefte aan heeft. (Ben niet zo ervaren maar tot nu toe zit ik er niet ver naast)

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-06-2015, 07:39:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Dankje! :)

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-06-2015, 12:08:50 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Haha oké, welkom.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-06-2015, 12:33:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Dankje!

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-06-2015, 18:27:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:
En mijn doel hier is om... tja laat ik zeggen het doel van álle nieuwetijdskinderen: zorgen dat de aarde weer in balans is, dat wil zeggen, dat er weer vrede, harmonie en liefde is i.p.v. haat en oorlog.


Hoe? Door te zorgen dat de mensheid zichzelf te gronde richt? :lol:

Noza schreef:
Ik heb ook een keer ervaren hoe die drakenwereld eruitziet en voelt. Prachtig.. Ik voelde me er thuis.. Zo warm.. er was overal lava, maar geen gewone lava, het was veel magischer.. Weet je, de dragonenergy is rood/oranje en heel magisch.. Die kleur kan ik weleens uit mijn polsen laten komen. Die energie staat voor transformatie enzo.


Ik heb wel eens een toffe droom over draken gehad. Ik zat op de rug van een draak en we vlogen door het heelal. Uitzicht op de planeet Aarde. Naast ons nog een draak. Op gegeven moment versmolt ik een soort van met de draak.
Toen ik wakker werd voelde ik eerst aan mijn gezicht, omdat het voelde alsof mijn gezicht was uitgerekt tot een snuit :lol:
Het wat zo'n droom die je nog lang bij blijft.


En welkom natuurlijk :wave:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-06-2015, 21:41:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Tut schreef:
Noza schreef:
En mijn doel hier is om... tja laat ik zeggen het doel van álle nieuwetijdskinderen: zorgen dat de aarde weer in balans is, dat wil zeggen, dat er weer vrede, harmonie en liefde is i.p.v. haat en oorlog.


Hoe? Door te zorgen dat de mensheid zichzelf te gronde richt? :lol:

Noza schreef:
Ik heb ook een keer ervaren hoe die drakenwereld eruitziet en voelt. Prachtig.. Ik voelde me er thuis.. Zo warm.. er was overal lava, maar geen gewone lava, het was veel magischer.. Weet je, de dragonenergy is rood/oranje en heel magisch.. Die kleur kan ik weleens uit mijn polsen laten komen. Die energie staat voor transformatie enzo.


Ik heb wel eens een toffe droom over draken gehad. Ik zat op de rug van een draak en we vlogen door het heelal. Uitzicht op de planeet Aarde. Naast ons nog een draak. Op gegeven moment versmolt ik een soort van met de draak.
Toen ik wakker werd voelde ik eerst aan mijn gezicht, omdat het voelde alsof mijn gezicht was uitgerekt tot een snuit :lol:
Het wat zo'n droom die je nog lang bij blijft.


En welkom natuurlijk :wave:


Nou, ik denk dat we op dit moment generaties lang moeten wachten totdat iedereen wakker is...

Hmm, ik heb ook een keer gedroomd over een draak en toen zei iemand op een ander forum dat als ik et iets mee heb, die draak nogmaals in me leven zal verschijnen en dat is gebeurd. :) Ook ben ik veel aan het lereb over draken op dit moment. Misschien open ik wel een keer een topic over de Dragonworld. ^^
Wat ik heb geleerd is vooral dat er gereïncarneerde draken bestaan, dus de draak is jou en jij bent de draak.
Wie weet zal die draak dus nogmaals in je leven verschijnen, mocht je ook zo één zijn net als ik. ^^

Haha, dankje!

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 06:38:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:

Nou, ik denk dat we op dit moment generaties lang moeten wachten totdat iedereen wakker is...


Dat klinkt nogal passief, terwijl 'zorgen dat de aarde weer in balans is, een actieve houding veronderstelt. Dus wat is het plan van aanpak nu?
Overigens zie ik zo veel mensen die hun best doen de wereld weer een beetje beter te maken, ik geloof niet dat dat per se iets nieuwetijdskinderigs is.

Noza schreef:
Hmm, ik heb ook een keer gedroomd over een draak en toen zei iemand op een ander forum dat als ik et iets mee heb, die draak nogmaals in me leven zal verschijnen en dat is gebeurd. :) Ook ben ik veel aan het lereb over draken op dit moment. Misschien open ik wel een keer een topic over de Dragonworld. ^^
Wat ik heb geleerd is vooral dat er gereïncarneerde draken bestaan, dus de draak is jou en jij bent de draak.
Wie weet zal die draak dus nogmaals in je leven verschijnen, mocht je ook zo één zijn net als ik. ^^

Dat zou verklaren waarom ik zo licht ontvlambaar ben :lol:
Nee sorry, het was een coole droom maar ik geloof niet dat daar verder meer achter zit.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 07:36:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Citeer:
Dat klinkt nogal passief, terwijl 'zorgen dat de aarde weer in balans is, een actieve houding veronderstelt. Dus wat is het plan van aanpak nu?
Overigens zie ik zo veel mensen die hun best doen de wereld weer een beetje beter te maken, ik geloof niet dat dat per se iets nieuwetijdskinderigs is.


Vergeet niet; Verbeter de wereld begin bij jezelf! Want ieder mens is eigenlijk een lichtwerker he, en samen brengen we de aarde naar een hoger bewustzijn uiteindelijk...

Vgm weet je nog niet precies wat nieuwetijdskinderen zijn of niet? Ik wil er geen label aan vast plakken, maar lees eens meer over op internet. Daar staat een heleboel info.
En dan heb je ook nog kristalkinderen, sterrenkinderen, zonnekinderen, aquariuskinderen en regenboogkinderen.

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 07:43:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Citeer:
Nee sorry, het was een coole droom maar ik geloof niet dat daar verder meer achter zit.


Hoe weet je dat nou zeker?
Weet je wat ik altijd doe. Ik blijf gewoon neutraal en trek niet zo snel conclusies en wacht het maar af. Tot die tijd ga ik gewoon verder met mijn dagelijkse leven..

Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 17:01:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:
Vergeet niet; Verbeter de wereld begin bij jezelf!
Want ieder mens is eigenlijk een lichtwerker he, en samen brengen we de aarde naar een hoger bewustzijn uiteindelijk...

Eens. Ik bedoel dat ik dat genoeg om me heen zie gebeuren, zonder dat daar de term nieuwetijdskind aan te pas moet komen, maar gewoon uit medemenselijkheid.

Noza schreef:
Vgm weet je nog niet precies wat nieuwetijdskinderen zijn of niet? Ik wil er geen label aan vast plakken, maar lees eens meer over op internet. Daar staat een heleboel info.
En dan heb je ook nog kristalkinderen, sterrenkinderen, zonnekinderen, aquariuskinderen en regenboogkinderen.

Dat weet ik best hoor :)


Noza schreef:
Citeer:
Nee sorry, het was een coole droom maar ik geloof niet dat daar verder meer achter zit.


Hoe weet je dat nou zeker?
Weet je wat ik altijd doe. Ik blijf gewoon neutraal en trek niet zo snel conclusies en wacht het maar af. Tot die tijd ga ik gewoon verder met mijn dagelijkse leven..

Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..

Volgens mij staat geloven niet gelijk aan zeker weten :wink:
Maar persoonlijk geloof ik niet dat die droom betekent dat ik een geïncarneerde draak ben. Mocht de toekomst anders uitwijzen dan stel ik mijn mening graag bij.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 18:38:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Ik zeg ook niet dat je dat bent hoor, maar ja. :p

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 19:22:10 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Noza schreef:
Ik zeg ook niet dat je dat bent hoor, maar ja. :p


Nee, dat lees ik ook wel :wink:
Ik reageer slechts op je vraag hoe ik dat zeker kan weten.
Volgen we elkaar nog? :p









Afbeelding

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 19:31:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2015, 20:59:01
Berichten: 25
Oke, ja ik denk het wel. (Sowieso nu) :P

_________________
I can feel the Dragon Energy inside me <3

Ik voel mij volkomen 1 met de natuur en het heelal ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 19:35:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Haha ok.
Dan nu terug naar het voorstellen :mrgreen:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 23:57:44 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Als ik het goed begrijp heb jij je door één persoon op een forum laten vertellen dat als je tweemaal over een draak droomt, je een geïncarneerde draak bent? Vergeef me voor mijn verbazing, maar dat komt wel erg volgzaam op me over. Ik ben wat ze noemen 'ongelovig' als we het gaat hebben over draken. Maar ieder zijn ding.

Noza schreef:

Weet je, je mag van alles geloven of niet, maar leer ook naar je gevoel te luisteren. Naar je hogere zelf of gids. Want diep van binnen weet je altijd het antwoord..


Ik wil je aanraden op te letten met dit soort uitspraken, het komt op mij vrij belerend over, al zal dat wellicht niet je intentie zijn.


Heel verhaal, maar niet minder welkom op dit forum Noza!

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl