Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-02-2025, 15:45:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Forum offline geweest.
BerichtGeplaatst: 13-09-2007, 15:36:11 
Admin
Admin

Zoals verschillende leden wel gemerkt zullen hebben is het forum voor ongeveer anderhalve week offline geweest. Zowel de site SpiritueleJongeren.nl als het forum van SpiritueleJongeren.nl is offline gehaald door onze provider. Dit had er mee te maken dat er een fout in het script van het forum van SpiritueleJongeren.nl zat wat er voor zorgde dat er te veel verbindingen werden gemaakt waardoor de server overbelast raakte. Gisteren is door de provider SpiritueleJongeren.nl weer online gezet en vandaag heeft ReVi een fout uit het script kunnen halen waardoor het forum weer gebruikt kan worden. Als je je nu inlogt kun je als lid alles weer op het forum doen zoals je gewend bent.

Binnenkort zal het forum worden overgezet van phpbb 2 naar phpbb3 en tevens worden verhuisd naar een andere provider. Om deze update en verhuizing goed mogelijk te maken zal het forum voor ongeveer een week offline worden gehaald. De provider waar SpiritueleJongeren.nl naar toe zal worden verhuisd krijgt een grotere server, op het moment dat deze server gereed is zal SpiritueleJongeren.nl verhuisd worden. Wanneer dit precies is kunnen we nu nog niet zeggen, we hopen zo snel mogelijk, wanneer hier meer over bekend is zal hier over bericht worden op het forum.

Pluisje.

Laatst gewijzigd door Pluisje op 30-11-2007, 10:00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: Forum offline geweest.
BerichtGeplaatst: 07-10-2007, 09:15:28 
Admin
Admin

Ik heb gemerkt dat er her en der wat vragen aan leden zijn waarom zij een aantal gegevens, zoals hun geslacht en hun geboortedatum / leeftijd (en daarmee ook hun sterrenbeeld) niet in hun profiel in vullen. Er zitten op dit moment een aantal "foutjes" in het script van SJ waardoor nieuwe leden dit niet in kunnen vullen en leden die al langer lid zijn dit niet meer kunnen veranderen.
We hebben deze "foutjes" niet allemaal direct ontdekt en we hebben er ook nog niks aan gedaan om het weer goed te maken. Zoals al eerder vermeld is zal binnenkort het forum worden overgezet van phpbb 2 naar phpbb3, daarmee zullen ook deze kleinigheden opgelost worden.
Nog even geduld dus. :wink:

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 26-10-2007, 09:50:25 
Admin
Admin

Sinds gisteren avond tot vanmorgen (10.45u) is het forum en de site offline geweest.
Dit kwam onverwachts vandaar dat we hierover ook geen melding hebben kunnen doen op het forum.
We hopen dat nu de problemen weer voorbij zijn.

Weer veel forumplezier gewenst! :lol:

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 24-10-2009, 18:41:50 
Nimf
Nimf

In een eerdere reactie gaf je aan dat zaken als het niet kunnen invullen van een geboortedatum al wel bemerkt waren maar nog niet opgelost.
Na de overzetting naar phpbb3 zou dit opgelost zijn.

Ik heb echter de indruk dat nog steeds het invullen van de geboortedatum niet mogelijk is.

Toch lijkt me dit wel handig en ik zou zelfs willen promoten dat dit een verplicht onderdeel wordt.
Reden daarvoor is de volgende: meermaals komen leden onderling in discussies terecht die vastlopen of op andere wijze niet lekker lopen. Oorzaak daarvan is meermaals (zo heb ik zelf ook gemerkt) dat een van de deelnemers zeer jong is. Begrijpelijkerwijs benader je een jongere 9bijvoorbeeld beneden de 15 jaar) anders dan een lid boven de 25 jaar.
Vaak kijk ik dus even in het profiel maar helaas ... bij de nieuwere leden is daar de leeftijd niet te vinden.

Een andere mogelijkheid is, wat ook veel nieuwe leden niet (meer) doen: het 'voorstellen' te verplichten alvorens toegang tot de subfora te geven. Een verplicht onderdeel van het voorstellen kan dan het vermelden van de leeftijd zijn.

Hoewel ik begrijp dat er zo minn mogelijk regels moeten zijn, zijn sommige regels toch wel eeeeeeeeeeerg handig.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 24-10-2009, 22:51:20 
Power Moderator
Power Moderator

Het makkelijkst zou toch gewoon zijn om leeftijd te kunnen vermelden in je profiel :wink: Verplicht stellen hoeft voor mij niet, je moet toch zelf kunnen beslissen hoeveel je over jezelf vrijgeeft...

BerichtGeplaatst: 24-10-2009, 23:52:34 
Nimf
Nimf

Ik ben het helemaal met je eens dat het vermelden van je leeftijd in je profiel het eenvoudigst is. Helaas doet niet iedereen dat en dat kan knap lastig zijn.
Laten we wel wezen, in je reacties houdt je toch rekening met de persoon waarop je reageert en leeftijd is daar erg belangrijk in.

Overigens is eerst voorstellen voordat je daadwerkelijk kunt posten op het forum heel gebruikelijk bij heel erg veel fora en weerhoud dat niemand van lid worden. Maar dat terzijde.

groet, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 25-10-2009, 21:04:29 
Admin
Admin

Als je wilt weten hoe oud iemand is kun je dat natuurlijk altijd vragen. Daarom zal ik dat ook niet verplicht stellen. Ook het verplichten van voorstellen zal ik niet doorvoeren. Sommige mensen hebben hier simpelweg geen behoefte aan, maar willen wel eventuele reacties plaatsen op ons forum. Dat moet dan gewoon vrij kunnen èn op een anonieme manier.

En aangezien dit topic offline gaat (en de originele post van 13/09/2007 is) zet ik hier een slotje op.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00