Na ruim 3 jaar zijn is onze ervaring dat negeren niet helpt
Citeer:
ik vind verder ook dat er een belachelijke heisa wordt gemaakt over het voorlopig sluiten van de chat. Kom op jongens, doe even niet zo kinderachtig.. sorry dat ik het zeg hoor
1) Er zijn regelmatig verschillende Moderators online op de chat maar die ook niet alles voorkomen. We doen ons best om ruzie etc tegen te gaan. Toch gebeurt dit té vaak.
2) Daarnaast zijn er al verschillende maatregelen genomen die telkens niet genoeg blijken te zijn.
3) Ook staat duidelijk vermeld welke regels er zijn voor de chat, en toch worden ze niet nageleefd.
Zoals ReVi constant duidelijk probeert te maken is de chat alleen voorlopig offline, tot er een oplossing is bedacht. We werken dus aan een oplossing met de bedoeling dat hij weer online gaat.
Maak er dus niet zo'n heisa van, heb even geduld en ben blij met het feit dat de chat weer online gaat komen.
Sorry,
maar ik voel me om 1 of andere onverklaarbare reden hier persoonlijk op aangevallen. Dat zegt allicht meer over mezelf dan over deze reactie.
Anderzijds, ge moet een kat een kat durven noemen, zoveel ruzie is er niet op deze chat hoor. En geloof me, er is geen enkele chat waar er geen ruzie wordt gemaakt.
Verder, waarom mag er eens geen ruzie zijn op een chat? In het dagelijkse leven heb je toch ook wel eens ruzie met een ander? Niet iedereen kan het vinden met iedereen, daar zijn we nu eenmaal mensen voor denk ik dan.
En voorts vind ik het ook wel flauw van diegenen die komen klagen dat er ruzie wordt gemaakt. God allemachtig seg, precies een kleutertuin waar we massaal naar de juffrouw gaan wanneer er iets gebeurt. Van volwassenheid gesproken..
Ik vind het eerlijk waar een utopie en een illusie te denken dat je een chat zonder ruzie kunt hebben. Of is ruzie maken niet spiritueel genoeg? ( komt even mijn sarcasme bovendrijven)
Ik begrijp het heus dat Revi het niet leuk vindt. Zeker niet als je ergens zoveel moeite en tijd insteekt. Maar laten we eerlijk zijn, waar mensen zijn , zijn verschillende meningen, discussies en ruzies. Welkom in de werkelijkheid.