Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:53:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 20:55:01 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ik ben hier nog maar net hoor, maar ik wil me hier even in mengen. Ik zelf ben toevallig beheerder/moderator van een andere website met forum met een chatfunctie. En soms is het gewoon naar, maar is het even moeilijk om dat de lucht in te houden. Ik ben ervan overtuigd dat de moderators beheerders van dit forum echt hun uiterste best doen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik denk dat een klein beetje begrip voor de medemens een stuk spiritueler is dan meteen zo fors in de aanval gaan over iets wat je niet zint.

Ik snap best dat het vervelend is, maar geduld zou een hoop oplossen. Tenslotte: je kunt ook via het forum praten en als je leuke mensen per se wilt spreken, is er msn , skype..en dat soort dingen.

Ik vind het jammer dat op zo een leuk forum zo ontevreden en onbegripvol kan worden gereageerd....


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 21:14:17 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
ik ga er alleen over door omdat de beheerders hier het te druk hebben met al het andere in hun leven om deze site te beheren. kortom slecht beheer. het eerste onbegrip kwam van de beheerders, die meteen lekker fel erin slaan met, heb het te druk en niet zo zeuren. dat is een slechte reactie. en zoals ik al 8 keer heb gezegd heb al aangeboden om te helpen met het probleem, maar blijkbaar zijn hier geen beheerders die zo´n aanbod overwegen, dus tjah dan zitten de mensen er maar mee. laat ze maar lekker wachten. en de mensen? ach die vinden het wel prima. oh please dont make the mods angry!

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 21:20:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Hoe jij erover denkt was me wel duidelijk. Maar is het werkelijk zo erg dat de mods hun eigen prive leven even boven het forum stellen. Weet jij wat er aan de hand is?!

Ik heb geen zin om me hier te diep in te mengen, want ik ben hier ook maar pas en heb vast geen recht van spreken. Maar ik snap gewoon niet waarom het niet werken van de chat op jou zo een uitwerking hebben. Misschien zegt de rest wel niets omdat zij er het beste van maken en denken:het is even niet anders....

Ik hoop dat je een fijn weekend hebt verder


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 21:27:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
ik heb me al meerdere keren onder meerdere namen aangemeld als mod, helaas nooit aangenomen. en zoals met dit vind ik het inderdaad erg slecht gedaan. als revi in plaats van te zeggen ik heb het druk en ik kom er ooit nog wel aan toe. gewoon mensen hier op het forum om wat hulp vraagt. dan komt dat heel anders over. ikzelf kan wat programeren, er zijn hier vast wel mensen die zelfs een ICT opleiding hebben. op die manier kun je het probleem beter aanpakken:) dus maak me je me een mod? ik neem het bij deze aan :)

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 22:06:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
uhm welke is het nou? er word aan gewerkt? of de enige die dat mag doen heeft andere bezigheden? dat kan ik er nog steeds niet uithalen;) en mischien word het dan tijd dat er toch iemand anders naar kijkt. maar mijn punt is, er word veel gesproken hier, en bij mij ging het oorspronkelijk om 1 bericht, waarna ik werd aangevallen door zowel mods als leden die zeiden dat ik niet moest zeuren, na 1 berichtje. natuurlijk verdedig ik me dan. en als ik eenmaal los ga tjah dan ga ik tot het einde door. maar wat ik dus wilde en wil. is een bericht van revi wat er precies mis is, zodat anderen hier met ideeen kunnen komen om te helpen. in plaats van dat je word gezegd (alsof je een klein kind bent) van wacht maar het komt ooit wel. dat lijkt me niet zoveel gevraagd toch?

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 22:15:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
Dreamwalker schreef:
Ik
Maar goed, het gaat hier om de bereikbaarheid van de chat. Ik geloof dat in meerdere topics al aan is gegeven dat we hieraan werken. Zolang de chat nog niet werkt, is het ons nog niet gelukt de chat te maken.

Binnen ons moderatorteam is de beheerder de enige persoon met bevoegdheid tot het repareren en wijzigen van de chat. Aangezien de beheerder een mens is van vlees en bloed, met emoties en een sociaal leven en toekomstplannen en dus geen robot, kan het voorkomen dat er privé situaties ontstaan waardoor het tijdelijk niet mogelijk is veel actief te zijn op het forum.
Momenteel is de beheerder druk bezig met enkele privézaken en kan de chat nog niet worden gemaakt. Wanneer dit gaat gebeuren is ons nog niet duidelijk, althans mij.
Dreamwalker



zie je de contradictie niet? er zit verschil van hier tot tokyo tussen deel 1 en deel 2.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Laatst gewijzigd door BlackKniveRedHand op 17-09-2011, 22:19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 22:18:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
dat is het juist, het is niet bevredigend, er word gezegd er word aan gewerkt en 10 regels later word gezegd dat de enige die dat mag het nu niet doet. hoe moeilijk is dit nou mensen! het is of het een of het ander? en mijn kinderachtig noemen, wat toch duidelijk een belediging is. vind ik niet kunnen, vooral voor een mod niet. ik mag dan happig zijn, maar kijk niet naar de splinter in het oog van een ander, voor je de balk uit je eigen oog hebt verwijderd. en ik vind dat dit dus echt onbehoorlijk gedrag.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 22:47:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
ik hoef de omstandigheden niet te weten, daar vraag ik niet om. ik zeg alleen. je kunt niet zeggen wij werken eraan, terwijl maar 1 iemand het kan en het nu niet kan doen. punt 2 is, post op het forum (bijvoorbeeld hier) wat het probleem is, zodat mensen hier kunnen meedenken. waardoor als revi tijd heeft hij een aantal opties kan uitproberen, wat hem tijd en moeite bespaard. aangezien ik verstand heb van programmeren, en er hier ook mensen zijn die ervoor geleerd hebben. ik vind het dus niet onredelijke verzoeken.

p.s. iets aan iemand vragen die door prive omstandigheden het te druk heeft, tjah lijkt me ook niet praktisch he.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 22:57:11 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Ik weet waar dit om gaat.... :



POSTCOUNT!

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:00:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
postcount? in de jaren dat ik hier zit post ik bijna niets, komt omdat ik niet al mijn sores op een openbaar forum zet. en hoeveel posts ik heb zegt me helemaal niets. dus dat slaat nergens op wortelbrood. het gaat slechts om mijn niet onredelijke verzoeken.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:04:29 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Jij moet wel een heel zwaar leven hebben, als je werkelijk alles zo serieus neemt. ;)

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:09:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
ik neem serieuze dingen serieus, en als dan een meisje onzin ertussendoor gaat spuien, dan reageer ik daar ook gewoon serieus op, door te zeggen hoe het zit. simpel;)

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:15:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
ach ik kan altijd een ander onderwerp beginnen over iets gerealteerds (wat niet verkeerd is, het mag gerelateerd zijn, alleen niet hetzelfde bevatten) ik blijf namelijk vinden dat er hier door mods verkeerd gehandeld word. zoals door te zeggen, Het is genoeg. PUNT!
schrijven met caps word opgevat als schreeuwen, wat niet alleen erg onbeleefd is, maar ook dreigend en kwaad overkomt.
en het is genoeg uitgelegd, ik was klaar, totdat wortelbrood met haar flauwekul kwam, wat ik ook heb uitgelegd, en waarna jij hier nog een keer mee kwam. dus de escalatie is deels te wijten aan de reacties van een mod. toch vreemd.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:16:04 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Eikel. :)

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: Chatroom onbereikbaar
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 23:17:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2010, 19:27:43
Berichten: 96
dat vind ik helemaal niet kunnen. ik maak niemand hier voor iets uit. en nu word ik zo beledigd? ik vind echt dat de mods hier werk van moeten maken. ik blijf in mijn posts beleefd tegen mensen.

_________________
A shaman doesn´t fear death, even by fire.
But it is inconvenient.
Much better to avoid it.

Knive
Hand


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl