Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:34:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Eerst voorstellen?
BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 14:28:03 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Voorstellen gezeur?
Moet je eens op mijn forum komen!
Daar is het simpelweg VERPLICHT!
Doe je het niet? Of weiger je je voor te stellen?
Dan wordt je lidmaatschap zelfs beindigt naar een paar waarschuwingen.

Ik ben het met o.a Angel eens: Ik vindt dat leden zich moeten voorstellen voordat ze gaan posten.
Persoonlijk vindt ik het gewoon fijn om te weten wat er op mijn forum rond loopt als het ware, wat hun intensie is om lid te worden, en hoe ze op mijn forum terecht zijn gekomen als admin zijnde.

Hier als lid / moderator zijnde vindt ik het ook zeer fijn om te lezen wie wie is.
De sleutelwoorden e.d. blijven van ELK LID prima plakken bij mij.
En als je een foto van jezelf neerzet vindt ik het nog netter.
(Dit is echter op mijn forum natuurlijk niet verplicht, en hier wordt het prachtig gestimuleerd via o.a het "Wie ben ik?" forum.)
Als speed reader lees ik ook een voorstel post in 5 tot 10 seconden en pak alle essentieele dingen mee.

Voorstellen van leden heeft meer voordelen dan nadelen ook.
Leden worden ook bewust van nieuwelingen.
Tja en als er leden zijn die de voorstel hoek overslaan dan is dat ook goed en moeten ze dat zelf weten.
Maar zoals je ziet verschillen de meningen sterk en is er meer genoeg animo om dit te verplichten.

En dan hebben we het niet eens gehad over het onrealistische leden count van dit forum.
Ik weet niet hoeveel leden die niks hebben gepost, terwijl het forum grotendeels open staat om te kunnen lezen voor gasten.
Ook hier ben ik heel streng in wat dat betreft.
(Als je niks post, betekend dat op mijn forum dus dat je je ook niet voorstelt, wat dus verplicht is.)

Ook probeer ik nieuwe leden te kennen op basis van hun forum kennis.
Neem nu Indigo en Nicosoft.
Deze zijn iets minder ervaren, fietsen tegen dit topic aan, en waren in de veronderstelling dat ze hier hun hele verhaal kwijt kunnen.
Niet dus.
(Vreemd genoeg dacht ik dat Nicosoft zich toch al keurig had voorgesteld in het verleden???)

Anyway... just my 2 cents... zoals je kan lezen aan mijn uitgebreide verhaal ben ik nogal pro qua voorstellen en proper member management! :)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Eerst voorstellen?
BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 15:03:26 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
Van mij mag iedereen zelf weten wat ze doen, zolang ze zich aan de forumregels houden http://forum.spirituelejongeren.nl/viewforum.php?f=31 Daarvoor zijn ze ook opgesteld!! :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Eerst voorstellen?
BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 15:32:55 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Van mij mogen mensen ook zelf doen wat ze willen. Door dit forum te gebruiken ben je zeker niet verplicht je voor te stellen. Het is natuurlijk wel leuk om dat even te doen :D

Verder zijn er natuurlijk gebruikers die zich aanmelden, en vervolgens nooit meer terug komen. Dat vind ikzelf ook geen probleem. Wel is het jammer als men iets vraagt om vervolgens daar nooit meer op te reageren.

Ook weet ik dat bepaalde mensen zich aanmelden om puur bij te houden wat ze hebben gelezen. Ze hebben er niet zo'n behoefte aan om op bepaalde dingen te reageren. Het is puur om het feit dat ze dan dus kunnen zien wat er geplaatst is sinds dat ze voor het laatst online zijn geweest.

En inderdaad, wat ik wel belangrijk vind is dat iedereen zich aan de forumregels houdt. En vooral, respecteer elkaar :D

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl