Correct.
Ik voelde mij er persoonlijk niet echt prettig bij dat dit bij telepathie stond, en na een bespreking met het team waren zij het er ook overeens.
Het is namelijk een onderwerp waar best over gesproken kan worden, maar het verdient niet de aandacht op het nivo zoals telepathie.
Dit omdat telepathie realiseerbaar is, en toe te passen is.
Telepathie is namelijk niks anders dan een verfijnde vorm van je intuitie even heel kort door de bocht.
Je gebruikt het zelfs (onbewust) dagelijks!
Telekinese is iets wat niet echt iets wat hier de aandacht verdient op het nivo zoals toen omdat het simpelweg gewoon niet toe te passen is voor de doelgroep op dit forum.
Interessant om over te lezen, maar niet via een "doe het zelf topic" te realiseren.
Objecten die je kunt verplaatsen met je geest.
Het kan.
Tuurlijk.
Maar mensen kunnen zich veel beter bezig houden met dingen die binnen hand bereik liggen dan wel niet noodzakelijk zijn om hun intuitie te ontwikkelen.
En daar valt ook "telepathie" onder.
(Telepathie is een zwaar beladen term, maar defineert dus juist iets heel natuurlijks zoals hierboven beschreven!)
Dit is mijn persoonlijke mening erop natuurlijk.
Als er mensen anders over denken of ook hun toevoegingen hebben, schroom dan niet om te reageren!