Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 30-03-2024, 06:33:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Verplaatsen topic
BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 15:54:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Heej,

Laatst had ik een topic geplaatst. Ik twijfelde of het wel juist geplaatst was, maar wist even niet waar ie anders heen moest. Blijkbaar wist iemand anders dat wel en mijn topic is dus verplaatst. Alleen ik wist niet waarheen. Ik ben zelfs gaan twijfelen aan mezelf of ik het wel geplaatst had :D

Misschien is het handig om, wanneer een topic wordt verplaatst, een berichtje te sturen naar degene die het stukje heeft neergezet. Dat scheelt een hoop zoeken!

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verplaatsen topic
BerichtGeplaatst: 15-01-2006, 02:35:22 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Je zou daarvoor de zoekfunctie kunnen gebruiken van het forum. Type iets in wat je in dat topic hebt gezet, en alles waar dat woord in voorkomt word weergegeven.

Ook zou je kunnen kijken bij alle berichten die door jou geplaatst zijn. Daar moet het dan vast wel tussen staan.

Wanneer een moderator een topic verplaatst, kan deze ervoor kiezen om een link achter te laten op het 'oude' forum. Weet niet of dit bij jou het geval was, maar dat zou het zoeken al wel wat makkelijker hebben gemaakt.

Een PB-tje sturen is ook een idee natuurlijk, maar een linkje achterlaten zou makkelijker zijn :)

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verplaatsen topic
BerichtGeplaatst: 15-01-2006, 15:16:11 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Ik zou het persoonlijk ook wel prettig vinden als ik op de hoogte word gebracht als een topic wat ik gestart heb verplaatst is. Anders ben je maar aan het zoeken en weet je niet eens waarom of waar je het oet zoeken.
Lijkt me niet dat iedereen op de hoogte moet worden gebracht, maar voor diegene die het topic heeft gestart is dat in elk geval wel heel prettig.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl