Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:07:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: een vraag
BerichtGeplaatst: 01-03-2006, 20:31:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hallo allemaal,

Ik dacht vandaag aan wat ik allemaal hier op dit forum lees over allerlei onderwerpen en vragen en de antwoorden van allen...
Ik merk dat er veel vragen zijn bij mensen die hier komen en waarvan sommige niet of niet helemaal beantwoord kunnen worden.
Toen dacht ik eraan dat het misschien wel prettig kan zijn als er een vakkundig persoon wat kan vertellen zodat iedereen hier daar wat van kan opsteken.

Dus ik heb het met Roy Brand besproken en hij vond dit een goed idee.

Dus mijn vraag aan jullie is:

Zouden jullie informatie willen hebben/krijgen hier op dit forum middels intervieuw van een persoon die verstand heeft van bepaalde onderwerpen, vakgebieden, therapie soorten, op spiritueel gebied, en nog veel meer dingen die jullie graag zouden willen weten.

Dus brand maar los.....als er voldoende reacties komen, dan ga ik kijken of ik iemand kan vinden die wat kan vertellen over die dingen die jullie aangeven......
Als er natuurlijk mensen zijn die andere vakkundige mensen kennen die middels intervieuw wat kan en wil vertellen dat is natuurlijk ook heel goed mogelijk!!

Groetjes!!!!!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 01-03-2006, 21:35:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
persoonlijk vind ik het een goed idee...

Dit omdat het soms vervelend kan zijn voor iemand die echt dringend andwoord nodig heeft op zijn of haar vraag en dit forum als een soort laatste uitweg ziet.
Veel dingen kunnen beandwoord worden maar niet altijd alles .

Dus ja een goed idee :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 02-03-2006, 08:32:04 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 11:46:22
Berichten: 514
Locatie: Nieuwegein
Ik ben het helemaal met Roy eens.....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 05-03-2006, 17:15:32 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2005, 22:16:16
Berichten: 313
Locatie: Zevenhoven
ditto

_________________
Believe me !!
If my name is too long use: saiyan or onbe.
http://hsper.web-log.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 05-03-2006, 20:16:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:37:48
Berichten: 152
Locatie: Olst
ook mee eens :)

_________________
Houd het geluk vast als een vogeltje.
Zo zacht en los mogelijk.
Waant het zich vrij.
Blijft het graag in je hand


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 01:26:43 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Ik ben het er niet mee eens :)

Ten eerste is zoiets als dit onmogelijk bij te houden. Deze persoon zal zo'n 50 tot 100 vragen per dag krijgen. Simpelweg omdat mensen deze persoon zien als een expert, en op het forum ligt het er maar net aan of iemand er verstand van heeft of niet.

Ten tweede is het de bedoeling om jongeren met elkaar in contact te brengen. Jongeren helpen elkaar, dat is het doel van het forum. Door een zogenaamde expert erbij te halen valt dit doel gedeeltelijk weg.

Hierbij laat ik het voorlopig even :D

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 08:39:17 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
Ik heb gemerkt dat er veel vragen zijn waarop vele verschillende interpretaties op kunnen worden losgelaten, ook door zogenoemde "experts"
Het enige wat ik aanraad is een bezoek te brengen aan de bibliotheek waar vele "experts" boeken hebben staan met hun ideeën over paranormale vraagstukken. Deze boeken zijn te vinden onder de term "esoterie".

Zoek zelf uit waar je je bij goed voelt ;)

groetjes,

Thierry

ps aan Revi zijn verhaal hoef ik niets toe te voegen..
Voor jongeren, door jongeren! (dit op een aantal ouderen onder ons na, die graag hun steentje hier op het forum af en toe bijdragen :D )


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 21:08:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Zou je anders geen aparte knuffelhoek en klachtenforum kunnen maken of is dat overbodig?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 30-04-2006, 21:46:49 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-09-2005, 11:02:49
Berichten: 201
Locatie: Utrecht
Je zou toch ook kunnen doen dat de "expert" een paar verhalen uitkiest, en hier plaatst? dus niet alle verhalen...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 01-05-2006, 09:43:46 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 23-03-2006, 19:03:00
Berichten: 311
Locatie: Engeland
Mijn punt valt een beetje op het woord "expert". Want wat is nu eigenlijk een expert? Iemand die er alles over kan vertellen wat hij/zij weet en voor hem/haar goed voelt? Iemand die zegt wat je eigenlijk al weet? Volgens mij zit hier op het gehele forum echt meer kennis, ervaring en wijsheid dan 1 expert heeft. Meerdere mensen brengen meerdere visies, de persoon zelf kan kiezen wat goed voelt. Als het op 1 expert gefocust word, of dat die een verhaal plaatst en men kan er niks mee, is het ook al gauw afgedaan.
Ik heb het hier ook al voor een gedeelte met iemand anders over gehad, over mensen die veel meer hebben ervaren etc dan anderen. Mensen die heel veel hebben ervaren en heel veel weten etc dreigen vaak de neiging te hebben om te denken dat ze de volledige situatie kennen en ratelen erop los van "zo en zo moet het" terwijl het misschien wel het tegenovergestelde is. Voor iedere situatie zijn zovele oplossingen dat 1 "expert" dat ook niet allemaal kan aangeven, daarvoor ben je gewoon meer nodig. En een "expert" word al gauw als leraar gezien, wat hij zegt is goed. Dus dan valt, zoals revi al zei, de gedachte achter dit forum een beetje weg.

_________________
Niet terug, maar als je me kent, stuur een pb/email via hier als je wil :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: een vraag
BerichtGeplaatst: 03-05-2006, 18:17:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Op zich een goed idee, maar wat lastig te organiseren denk ik.

Wat mij leuk en makkelijker uit te voeren lijkt, is om het in een soort van interview vorm te gaan doen. Je kunt dan vooraf aankondigen welke 'expert' je gaat interviewen en over welk onderwerp. Vervolgens kunnen leden vragen bedenken die ze graag aan die persoon willen stellen. Je kunt bijvoorbeeld afspreken dat de 10 leukste vragen gesteld zullen worden. Dit zou je bijvoorbeeld elk half jaar of ieder kwartaal een keer kunnen doen.

Verder sluit ik me bij het voorgaande aan, ieder heeft z'n eigen waarheid. Het gaat er volgens mij alleen maar om, om er voor jezelf uit te halen waar je iets mee kunt!

Verder vind ik het leuke van het forum juist de interactie tussen de leden. Iedereen heeft wel z'n eigen steentje bij te dragen en dat maakt het leuk!

Groetjes van Jellie!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl