Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:50:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Chat problemen.
BerichtGeplaatst: 09-04-2006, 18:43:17 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 23-03-2006, 19:03:00
Berichten: 311
Locatie: Engeland
Daar er geen apart subforum voor de chat is plats ik het eventjes hier.

Het is mij namelijk opgevallen dat er nogal wat bugs zijn in de chat. Ik zelf gebruik als browser firefox maar met sommige dingen ligt het daar niet aan.

- De chat speelt soms verstoppertje. Dan moet ik soms tot vervelens toe vernieuwen tot ik eindelijk de chat zie. Dit gebeurt meestal als er meerdere mensen aanweizg zijn in de chat. Dit kan aan firefox liggen, maar dat weet ik nog niet precies.
- Regels komen half of niet door de chat. Vooral bij lange zinnen valt er soms een stuk weg of een getypte zin komt niet door. Ook wil het voorkomen dat als ik op enter druk, het gevolg is dat het streepje (de cursor) een regel naar onder springt in het typgedeelte.
- De kleur, niet echt een irritante bug maar wel opvallend. Als ik opnieuw de chat binnen kom kan het namelijk zijn dat mijn kleur is "onthouden" en deze niet hoef aan te klikken. Maar soms is dat ook niet het geval, een beetje 50/50 verdeeld.

Verder nog een vraag over de chat, ik vermoed het niet, maar draait deze op een irc server? Ik vermoed het niet, maar vraag het toch even, daar irc servers stabieler zijn dan de momentele server die draait.

Heeft er iemand nog iets wat opvalt aan de chat, kan dat hier ook geplaatst worden.

_________________
Niet terug, maar als je me kent, stuur een pb/email via hier als je wil :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat problemen.
BerichtGeplaatst: 09-04-2006, 18:59:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-03-2005, 21:46:04
Berichten: 42
Wanneer op de juiste manier misbruikt kan er html in de cht gebruikt worden. Met name de font tag is goed uit te melken. Als dat lang genoeg doorgaat gaat de chat vreemd doen.

(de vorm van misbruik ga ik hier niet neerzetten ivm misbruik :P )

_________________
Live or die trying


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat problemen.
BerichtGeplaatst: 21-09-2006, 17:26:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-01-2006, 23:52:10
Berichten: 166
Locatie: Hoorn
Ik heb ook een opmerking over de chat.

De laatste tijd is het heel erg vaak zo dat ik op de Index zie dat er iemand in de chat zit, maar zodra ik erin ga zit ik er alleen? alsof de ander zich verstopt, ook geeft het ding al een geruime tijd een verkeerde tijdsindicatie...dan is hett 3 uur s'middags maar geeft hij bijvoorbeeld tien uur s'avonds aan ofzo :?

Maar hoe kan ik chatten als ik niemand zie? vernieuwen enz heeft ook geen enkele zin.....

Ik hoop dat iemand weet hoe het zit... :idea:

_________________
Wie is de wereld?
als men hem niet eens kent.
Wie is de mens?
Als zij zijn eigen zwakte niet erkent.

14- 9-2006


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chat problemen.
BerichtGeplaatst: 21-09-2006, 17:43:40 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 10-09-2006, 14:27:56
Berichten: 631
Het kan natuurlijk ook zijn dat tijdens het inloggen op de chat diegene van wie je dacht dat die er ook zat, inmiddels heeft uitgelogd..
(gebeurt mij ook geregeld)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl