Offline |
Admin |
|
|
|
Sinds eergisteren (13 augustus) ben ik, Pluisje, als nieuwe Admin aangesteld. De reden hiervoor is dat ReVi zich iets meer met andere dingen buiten het forum bezig wil houden. ReVi blijft actief als Admin maar dan meer op de achtergrond, hij is verantwoordelijk voor de scripting en de meer technische kant rondom het forum en de hoofdsite van SpiritueleJongeren.nl Ik ben vanaf nu verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van het forum. Dit zal ik natuurlijk samen met de andere moderatoren blijven doen. Extra taken die ik vanaf nu op me zal nemen zijn onder andere het aannemen van nieuwe moderatoren en het bannen van leden (vooral bots). Voor de rest zal ik vast nog meer gaan doen, maar aangezien alles voor mij ook nieuw is zal ik ook nog veel gaan leren en ontdekken. Iets wat in elk geval binnenkort gaat gebeuren is dat er een aantal nieuwe moderatoren worden aangenomen zodat we met z’n allen dit een fijn en actief forum kunnen houden. Zodra hier wat meer over bekend is zullen jullie hier meer van mij over horen en dit valt in elk geval te lezen in de Sticky: Samenstelling SpiritueleJongeren team. Oh jah ik blijf natuurlijk ook nog verantwoordelijk voor het Adressenboek van SpiritueleJongeren.nl... volgens mij weten maar weinig mensen dat we een adressenboek hebben maar bij deze zal dat dan ook weer duidelijk zijn hihi. Als jullie nog iets willen weten dan vraag maar raak...
_________________ Zonnige en liefdevolle groetjes,
Pluisje.
Laatst gewijzigd door Pluisje op 15-08-2007, 12:15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
|
|