De laatste tijd zie ik regelmatig aanmeldingen waarvan ik het sterke vermoeden heb dat ze 'bogus' zijn ofwel een poging via een 'schijnaanmelding' een vorm van 'reclame' te maken voor sekssites. Bijvoorbeeld de laatste aanmelding van ene 'soldierathome' ... als je 'zijn' profiel bekijkt zie je vermelding van een homepage die (zoals ik het lees, ik heb het niet geprobeerd) mogelijk/waarschijnlijk een sekssite is.
Dit is dus nog iets anders dan 'seksspam' vind ik, omdat je niet helder een discutabel mailtje krijgt dat je kunt deleten maar het heel sneaky verborgen zit in profielen.
Aangezien hier ook veel hele jonge deelnemers aanwezig zijn, vind ik dit geen geweldig iedee. Hoewel ik me echt wel realiseer dat de moderatoren het erg druk hebben, toch het verzoek om nieuwe aanmelders even te controleren en bij gebleken 'duistere' achtergrond minimaal te blokkeren.
EDIT: Hm ... inmiddels even zitten snuffelen in de deelnemerslijst en de laatste aanmeldingen die nogal discutabel waren zijn verdwenen. De moderatoren letten hier dus al op en ik heb voor mijn beuert gesproken. Excuus aan de moderatoren en fijn om te zien dat jullie de boel goed in de gaten houden.
Nu had ik deze bijdrage natuurlijk kunnen laten vervallen maar dan had ik de modi's geen compliment kunnen maken. Dus om die reden ...
groet, Nico
_________________ ** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **Het leven is maar kort, eeuwigheid duurt eeuwig en toch moet je in DIT leven leren voor de eeuwigheid.Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl
|