Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 19:29:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kind kondigt zich aan
BerichtGeplaatst: 07-08-2007, 21:04:35 
Kabouter
Kabouter

Ik had een oaar weken terug een droom over dat ik een dochter kreeg, ik weet het nu enkele weken verder nog allemaal exact, het meeste bij staat me haar naam, een naam die ik nooit zou kiezen maar nu nog wel in mijn hoofd zit.
Hoe kan je zomaar dromen over een naam die je nooit zou kiezen en die ik eigenlijk amper ken, ik had er vrijwel nooit van gehoord.

Bij mijn eerste dochter had ik ook zo een droom, en inderdaad werd er na een poos een meisje geboren. Die ik een andere naam heb gegeven, dat wel.

Nu vraag ik me af, waarom droom ik hierva? Kondigt mijn tweede dochter zich aan.

Ik heb er wel eens wat over gelezen dat dit mogelijk zou zijn
Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt.

En wil die naam die bij me bovenkomt in een droom dan wat zeggen over een andere tijd?

Berichtenonderwerp: Re: Kind kondigt zich aan
BerichtGeplaatst: 08-08-2007, 10:48:56 
Kabouter
Kabouter

Ik heb eens het volgende gelezen:

Voordat ze geboren worden hebben ze vaak hun ouders al verteld hoe ze heten en andere vormen van directe communicatie met ze gehad

Dat stond bij een stukje over kristalkinderen enz...
Dus het zou best eens kunnen? Ben je wel al zwanger nu dan?

Wel heel appart!

BerichtGeplaatst: 08-08-2007, 11:18:54 
Kabouter
Kabouter

Ik denk dat ik nu nog niet zwanger ben of misschien al wel... :D maar ik ben wel van pla er de komende maanden weer voor te gaan.
Misschien komt het dan wel omdat ik er obewust in mijn hoofd veel mee bezig ben.

Maar het hele vreemde eraan vond ik dat het meisje dat mijn baby was een naam had die ik zelf niet uit zou kiezen en waar ik vrijwel amper van gehoord heb.
Dus hoe die naam dan bij me bovenkomt vind ik vreemd,
Ook als er een meisje geboren gaat worden zal ik het niet zo gaan noemen.
Maar toch blijft t door mijn hoofd spoken, dan denk ik is het iemand die zo geheten heeft en die u bij mij geboren gaat worden?

Ik lag gisteravond al een beetje te dommelen in bed, en toen kreeg ik opeens een heel vaag beeld, ik stapte een bus in, en degene die bij me was, ik weet niet meer wie het was die zei hij daar zit een bekende, dus ik keek en zag mijn oma zitten, ze is overleden maar zag er wel herkenbaar uit.
Heel vaag.
Ik kreeg de gedachte van zal zij op reis zijn met de bus om bij me te komen als dochter.
Alleen kan ik de naam totaal niet in verbinding bregen met haar, en het was maar een heel kort beeld, ik werd abrupt weer wakker met hartkloppingen.
Heel vreemd, misschien heb ik teveel van die boeken gelezen.

BerichtGeplaatst: 23-12-2007, 23:01:33 
Groentje
Groentje

Wouw wat een bijzondere droom pianogirl

BerichtGeplaatst: 27-12-2007, 15:44:28 
Groentje
Groentje

Ook ik heb gedroomd over mijn kinderen voor hun geboorte, zelfs voordat ze gemaakt waren. De namen wist ik ook als een aantal jaar. Dennis en Iris. Twee bijzondere kinderen met een bijzondere gave. De namen zijn mij ingefuisterd tijdens een droom.

Ik geloof hierin dat de namen van je toekomstige kinderen je ingefluisterd worden. Ik wist ook dat ik een jongen en een meisje zou krijgen.

Wendy

BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 21:54:31 
Reus
Reus

Ik heb een paar jaar geleden een heel helder visioen gehad van mijn toekomstige kindje. Ze liet zich toen zien als meisje en mijn gevoel dat we ooit een dochtertje krijgen is in de loop der tijd heel sterk geworden.

Mocht het ooit zover zijn, laat ik het jullie weten. :roll:

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 27-03-2008, 09:05:41 
Groentje
Groentje

Ik ben ervan overtuigd dat kinderen hun ouders uitkiezen. De ouders hebben door hun samenzijn de voorwaarden en mogelijkheden geschapen voor het kind om bepaalde lessen te kunnen leren in dit leven. Al voor de conceptie plaatsvindt kan de spirit van je toekomstige kind zich al bij je in de buurt bevinden.
Zelf heb ik mijn zoontje ook al voor zijn geboorte, zelfs voor de conceptie al "gezien".
Qua naam; mijn idee daarbij is dat deze ziel óf wil kenbaar maken hoe hij/zij tijdens zijn/haar reïncarnatie als jou kind wil heten, óf zich momenteel nog sterk identificeert met zijn/haar vorige leven en zich nu kenbaar maakt onder de naam die hij/zij tijdens dat leven gedragen heeft. Dat zul je zelf moeten uitzoeken wat in jouw geval het meest van toepassing is. Wellicht, als je nog weer contact met deze spirit kan/mag maken, dat je dat specifiek kan navragen.....
Spannend hoor! Ben wel benieuwd als zich nieuwe ontwikkelingen voordoen om dat dan terug te lezen hier.

BerichtGeplaatst: 28-03-2008, 10:54:12 
Kabouter
Kabouter

Toen ik een jaar of 15 was had ik een heel goed diep gaand gesprek met mijn moeder,..

ik was 1000% zeker dat ik rond mijn 20e moeder zou worden van een pracht van een meid die exact op mij zou gaan lijken echt een engeltje (daar boel ik niet mij zelf mee,..haha,..mijn dochter is echt een engel,..hihi)
en dat ik 1 meid zou krijgen en haar naam was al bepaalt..!! en ik omschreef hoe ze er uit zou zien,.. en dat ik al heel veel plezier zou hebben om haar voor het eerst van school te halen en met een kopje thee en een koekje haar eerste school dag zou bespreken,..

Mijn moeder zij nog,..zo jij bent zeker van je zaak,..maar bind je er niet op vast,..!!

nu 10 jaar later besefte ik het pas toen ik onze dochter voor het eerst uit school haalde en op de fiets zat en tegen haar zij,..nu hebben we wel een kopje thee met een koekje verdient,..en vertel jij lekker hoe je eerste school dag was,..

toen ik die zin zij sloeg het in als een bom,...en viel alles op zijn plaats,..
de exacte voorspelling was uitgekomen,.. ik was net 21 toen ik onze dochter kreeg en ze heeft de naam die ik zij en ze ziet er exact uit waar ik op gehoopt had,..!!!!!

ik heb meteen mijn moeder gebeld,..met de vraag "weet je nog,..?
mijn droom over mijn toekomst,..??"

ze zij,.. "ja ik weet het nog exact,.en heb in al die jaren al stikum genoten,..van alle puzzel stukjes die elk jaar in elkaar vielen,.. en ik ben zo blij voor je,.."

nu weer iets later,.. bedacht ik me dat toen ik rond een jaar of 15 was,..af en toe een meisje langs de wc deur liep (een soort droom beeld,..of schim..?) als ik op de wc zat en de deur openhad,.. ze was ongeveer een jaar of 4 en die leek exact op mijn dochter van nu ,..(ik krijg er nu de kriebels van als ik er aan denk,..) en nu is het realiteit en rent ze exact als dat meisje langs onze wc,..!!!

Ik vind het prachtig maar ook eng en niet te bevatten...

gelukkig heb ik mijn moeder die alles kan bevestige,..zodat ik weet hoe het zit,.. Mijn man denkt dat het toeval is,..omdat hij mij niet kende op 15 jarige leeftijd,..

Maar nu zijn we al een tijdje bezig met een 2e en dat wil niet echt lukken,..en heb ook al een miskraam gehad,..zou het dan toch niet in mijn plaatje passen,..??? want ik heb er totaal niet het zelfde gevoel bij als bij onze eerste dochter,..!!!

groetjes

BerichtGeplaatst: 31-03-2008, 19:26:15 
Elf
Elf

SUPER, ik kan wel janken! Echt heel mooi :)
Dan heb ik het natuurlijk over je ervaring met je eerste dochter en de tijd daarvoor. Wat ik vooral zo bijzonder vind is dat je moeder er een belangrijke rol in speelt. Dat zet de bloedlijn sterk voort!

Wat betreft die miskraam en/of een tweede, het komt wanneer het komt. Zoals je moeder al zei, pin je er niet op vast. Misschien is het er wel 1 die op het allerlaatste moment aan komt kakken :lol:
Succes ermee in ieder geval :ahh:

BerichtGeplaatst: 01-04-2008, 08:51:36 
Kabouter
Kabouter

thanx,..

ik ben er heel erg nuchter onder het fenomeen miskraam, het is gewoon de natuur,..maar mijn voorgevoel zegt al een paar jaar (sinds de geboorte van onze dochter) dat het geen zin heeft,.. en dat het zelfs gevaar kan opleveren voor mijn gezondheid,.. een eventueel 2e kindje,..!!

dat is toch ook raar,..!!

ik heb mij zelf overtuigd dat ik me zelf heb bang gepraat,.. maar het laat me maar niet los,.. zelfs nu we echt bezig zijn voor een 2e,..

zelf geloof ik erg in mijn intuïtie,... maar ik gun het mijn man en dochter zo,.. :hart:

de miskraam ging gepaard met heeel veeeeeeel bloed verlies en duurde een aantal dagen,..dus het had wel een behoorlijk impect op mijn lijf,..

groetjes,..

smartie

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00