ja k vind dat je gelijk heb brian..
ik heb dit ook wel gelezen, maar weten doe ik het ook..
dat zit van binnen dan kan ik voor de rest niet uitleggen..
ik ben in een regressie terug gegaan naar 1 van mn levens, waar ik hier op aarde nog veel 'last' van heb.
ik hield me toen ook al veel bezig met spirituele zaken.. en daar moest mijn omgeving NIKS van hebben, ik was raar en ik moest oprotten, ze keken me altijd boos aan, alsof ik vreemd was en er niet bijhoorde..
ik wil voor de rest niet alles vertellen, vind het wel persoonlijk, maar leuk was het niet.
ik heb daar in dit leven nog heel veel last van.. en moet proberen om weer bij mezelf te komen en proberen de mensen toch als 'aardig' te bekijken, want niet ieder mens is 'slecht'. hm laat ik het anders zeggen.. niet iedereen heeft GEEN geweten.
de rede waarom ik dus die regressie uiteindelijk heb gedaan, is omdat ik en m'n therapeut niet snapte hoe het kwam dat ik zo dacht over alles..en waarom ik zoveel last heb met mensen aankijken m'n hele leven al en mensen toespreken had ook al uittredingen gehad waarin ik toegeschreeuwd werd dat ik dood moest e.d. en ik wist maar niet waarvan dat was..
toen ben ik maar 'open minded' in die regressie gegaan,, en nu valt alles wat meer op z'n plaats.
maar nog steeds heb ik die gevoelens en gedachtens over mensen ..
en ben ik heel erg onzeker.. en daar moet ik gewoon vanaf..
maar je vorige leven kan dus idd wel invloed hebben op het leven nu.
zoals ik al vertelde hield k me toen ook al bezig met spirituele zaken, nou ik doe sinds ik hier weer op aarde ben niks anders..
als klein kind altijd al.
hoop dat je het een beetje begrijpt