Code:
Alle opgedane kennis behoud je gewoon. Als ze daarboven vinden dat er ietws geleerd moet worden wat je als mens niet kan leren of minder snel dan kun je in een bepaald dier veranderen.
Ik ben dit tot op zekere hoogte met je eens. Zover als ik gelezen heb en zelf in kan voelen
sluit je het stadium van het dier zijn af als je alle belangrijke lessen geleerd hebt, en gegroeid bent tot op het punt dat je als mens gaat incarneren. In de eerste menselijke incarnaties wordt het geweten gevormd. We hebben dan nog veel dierlijke gevoelens en zullen daarom ook zeer waarschijnlijk allemaal gemoord etc hebben. Het karma dat we hiermee opbouwen zul je in de honderden levens erna weer afbouwen.
Code:
Dit is wel een lineaire benadering zeg! ik ga zelf meer uit van een circulaire benadering. Er is geen begin en er is geen eind. Alls loopt in elkaar over,
ik denk dat er wel degelijk een begin en een eind is. Het begint met dat we incarneren als een eencellig organisme, en het eindstadium dat we als volledig bewust mens de incarnatiecyclus afsluiten, en het meesterschap bereiken. Ik ben het wel eens met de circulaire benadering op het gebied van karma. Dat alles wat je doet of uitzendt 2 tot 10 keer sterker bij je terugkomt, afhankelijk van hoe bewust je van de etherische wetten bent.
Groetjes Brian