Ik heb vooral een sterk gevoel nl.;
Dat ik betrokken ben geweest bij eerdere grote/hoge beschavingen en telkens de val mee heb gemaakt.
ik heb via een eigen regressie de val van atlantis gezien, mezelf als maya of inca strijder die een groep spanjaarden ergens heen leid, ... .
Pas zag ik mezelf ook als druide een ritueel uitvoeren en ook als indianensjamaan.
Ik heb emotioneel nog steeds "moeilijk" met verhalen over de 2e wereldoorlog, ... .
Daar heb ik het vroeger heel moeilijk door gehad (wo2).
Ik voelde mij tijdens die "moeilijke" periode een heel oude ziel (nu nog maar dan positief). Ik wou hier niet meer zijn, ik wou enkel rust. Ik verlangde heel hard naar de toestand na de dood. Ik wou niet dood ik wou enkel die toestand terughebben om het zo te zeggen.
vroeger keek ik graag naar stargate 1 en nadien naar stargate atlantis maar daarmee ben ik gestopt om meer in het nu te kunnen blijven.
ik ging teveel in een andere tijd leven.
Het hier en nu is enkel belangrijk, maar het zien vallen van een grote beschaving (het gevoel daarbij) waarvan je weet dat er zovele mooi dingen hadden uit kunnen voortkomen en de zovele mooie dingen die dan ten onder gaan is verschrikkelijk.
Maarja mag ik niet meer aan denken he verleden tijd.
Ik denk dat ik hier nu ben om het tegenovergestelde te mogen meemaken (ale ik hoop dat toch
)
En dat ieder die hier nu is door zijn eigen ervaringen een steentje kan bijdragen aan het groter geheel.
Ik werk nu met kristallen en met licht.
Misschien iets dat ik in atlantis ook deed?