Heel bijzonder! Toevallig (
) vertelde mijn vriendin vandaag een bijzonder verhaal van haar collega. Om een (heel) lang verhaal heel kort te maken komt het erop neer dat er heel sterke vermoedens bestaan dat de jong overleden zus van deze dame is gereincarneerd in haar jongste dochter. Voordat haar dochter geboren was had ze altijd het gevoel dat haar zus bij haar was, in alles dat ze deed. Vanaf het exacte moment dat haar dochter geboren was voelt ze deze aanwezigheid niet meer, maar vertoont haar dochter op allerlei terreinen gelijkenis met zus.
Ik weet het niet.. in mijn ervaringen heb ik meegemaakt dat twee personen (die elkaar in het hier en nu niet hebben gekend) dezelfde karaktertrekken en eigenaardigheden vertoonden. Dit was uiteindelijk te herleiden naar een vorig leven toen de twee broers waren en praktisch alles samen deden (in een roerige, dramatische periode). In dat licht gezien kan het dus zo zijn dat de één veel kan vertellen over de ander - als deze bagage uit vorige levens bestaat (waar ik zelf van overtuigd ben). Je pa zou een zielsverwant kunnen zijn van je zoontje en je zo met raad en daad kunnen bijstaan.
Reuze interessant deze materie!