Citeer:
Ik heb heel lang rechten en internationaal recht bestudeerd dus ik heb een aardig idee wat de oplossing is voor de meeste wereldproblemen.
Denken veel politici en belangrijke mensen alleen jammer dat het bij ideeën blijft en niet daden.Niet negatief bedoeld dit is gewoon een feit.
Aan woorden heeft de mensheid genoeg gehad het is tijd voor daden lijkt me.....
Als je echte oplossingen hebt waarom deel je ze dan niet met de wereld op alle mogelijk niveau's beginnend bij de mensen die niet hoog staan want die lijken met het meest nuttig in het veranderen van de wereld. Waarom altijd van hoog naar laag niet van laag naar hoog?
Je zegt dat de VN de place to be is to change the world maar wie beweert dat jou visie over hoe de wereld moet zijn de juiste visie is? Lijkt het niet mogelijk dat de gewone mensen zoals jij ze noemt niet eerste de oplossingen moeten zien of getoond worden zodat er direct actie ondernomen kan worden door de mensheid ipv te wachten totdat er iemand van bovenaf komt zeggen hoe we het moeten doen....
Het lot ligt in jou handen meid en als jij vind dat je zoveel spiritueel kunnen en magie hebt kan je toch gemakkelijk jou visie en oplossingen brengen bij de juiste mensen?
Vraag me dan af hoe jou prioriteiten lijstje eruit ziet wat je eerst wilt veranderen en daarna. Want wat kies je eerst de hongersnood of de oorlog?
De vervuiling of werkloosheid?
enz.......