Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 19:28:50

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik als mijn broer?
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 17:21:35 
Groentje
Groentje

Ik heb een broer, die op dezelfde dag geboren is als ik. Als ik 16 word, wordt hij 19. Vroeger heb ik het volgende tegen mijn moeder gezegd:
Dat ik 'eerst' een jongetje was, dat ik een piemeltje had, dat ik toen ook al bij mama en papa was en dat ik nu een meisje was en weer bij mama en papa.
Ja je zou denken dat ik dan miss gereincarneerd ben in hem, maar dat idee heb ik totaal niet! Op zijn sterfdag, toen ik een jaar of 8 was zijn er wel is gekke dingetjes gebeurd. Zoals een aanspringende radio enzo..
Wat denken jullie hiervan?

Groetjes van mij..

Berichtenonderwerp: Re: Ik als mijn broer?
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 17:50:46 
Nimf
Nimf

Sorry Noa maar ik vind dit verhaal heel vaag kan je het mss was duidelijker uitleggen??? met wie wie is enzo want ik kom er iig geen wijs uit zo.

BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 18:31:59 
Groentje
Groentje

sorry sorry...

Nou ik kom uit een gezin met 5 kinderen. Ik heb een broer, zus, broertje en een zusje. Ik ben precies de middelste dus. Maar ook heb ik een broer die als babytje is overleden aan een hersenvliesontsteking. Ik ben op dezelfde dag geboren als hem, maar dan 3 jaar later.

Als klein meisje zei ik tegen mijn moeder:
"Mama, eerst was ik een jongetje". Mijn moeder zei: "Hoezo dan"? Waarop ik antwoordde: "Nou, toen had ik een piemeltje en woonde ik hier ook al". Mijn moeder vroeg daarop: "Was je toen ook al mijn kindje." Ik antwoordde: "Ja, ik was toen jullie babytje alleen toen ging ik weg en nu ben ik hier weer terug."

Ik weet zelf niet zo goed wat ik hiervan moet denken, want ik heb op 6 juli (zijn sterfdag) een aantal jaar terug nog wel eens gekke dingen meegemaakt. Een radio die aansprong. Mijn zusje die als baby begon met stikken vanuit het niets en naar het ziekenhuis moest. Waarvan ze achteraf nooit de oorzaak hebben kunnen vinden. Enz.

BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 19:40:45 
Groentje
Groentje

poeh...inderdaad lastig...ik weet ook niet zeker of het zo is, het is wel heel snel om te reincarneren maar het zou kunnen natuurlijk. Zeker omdat je als klein kind dat zei. Ik zou een regressietherapie gaan doen, dan kun je terug gaan naar vorige levens, ik denk dat je broer dat ook heel graag wil want die dingen gebeuren niet voor niets. Google anders eens even en neem de stap, je zult er heel veel wijzer van worden en misschien kun je er verder ook nog iets mee... succes!

-xxx- Just me.

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 07:56:48 
Feniks
Feniks

misschien is het wat voor jou om eens de boeken van Carol Bowman te lezen, dit gaat over reincarnatie bij kinderen.
Ikzelf geloof niet dat er echt een tijdsduur aan reincarnatie vaststaat, wat Bowman zelf zo mooi beschrijft is dat je verschillende soorten zielen hebben. Het soort dat heel doordacht zich op een volgend leven voorbereid en een deel wat het liefst zo snel mogelijk weer incarneerd.
Die snelle incarnatie kan te maken hebben door dat de ziel nog iets af te maken heeft, maar kan ook zijn zoals carol bowman beschrijft omdat de ziel nog jong is en ondoordacht te werk gaat. In jou geval lijkt het me dan dus dat je nog het een en ander af te maken had... dat houd wat dat betreft verband met het vroegtijdige overlijden van je broertje. Hij kon zijn taak die hij had meegekregen niet volbrengen en dus heeft hij/jij een nieuwe kans gekregen om hem te volbrengen in jou lichaam :D

liefs rogue

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00