Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 19:39:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dood rond mn 16e?
BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 16:57:25 
Kabouter
Kabouter

Ik had al eerder een topic geplaats in het dromen gedeelte,

Ik droom telkens dat ik rond mn 16e doodga,
nu heeft iemand de theorie dat dit in een vorig leven is gebeurd.
Ik zelf denk dat ik iemands verdriet voel van een 'geest'/indentiteit hoe jij het ook noemt.
Wat denk jij?
xx

Berichtenonderwerp: Re: Dood rond mn 16e?
BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 17:07:26 
Dwerg
Dwerg

Hoi Lacrymosa!

Ik heb je topic in het dromengedeelte denk ik niet gezien, weet niet of er reacties waren, maar je vraag was er zeker op z'n plaats. Toch nu hier een reactie.

....waar ik als eerste aan denk, is het feit dat je het droomt.

Dromen zijn meestal symboliek, en in ieder geval niet letterlijk...
Dood in een droom staat meestal voor een nieuw begin, of een nieuwe levensfase. Zoiets is dus goed mogelijk; en alleen na die tijd kan je vertellen of dat klopt.

Je zegt zelf, (dat iemand zei...) dat het misschien iets is uit een vorig leven, als jouw gevoel dat vertelt/bevestigt, zou dat zo kunnen zijn...
Zoiets kun je natuurlijk zélf het beste aanvoelen. Maar... voor mij klinkt het niet heel logisch... (omdat het dan niet zozeer alleen in een droom naar voren zou hoeven komen?)

Je vertelt zelf over je idee m.b.t. een entiteit, en zijn verdriet. Zou je dat wat nader kunnen verklaren? Ik ben zeer benieuwd :-)

Liefs,
Wendy

BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 17:28:27 
Kabouter
Kabouter

wendeline schreef:
Hoi Lacrymosa!

Ik heb je topic in het dromengedeelte denk ik niet gezien, weet niet of er reacties waren, maar je vraag was er zeker op z'n plaats. Toch nu hier een reactie.

....waar ik als eerste aan denk, is het feit dat je het droomt.

Dromen zijn meestal symboliek, en in ieder geval niet letterlijk...
Dood in een droom staat meestal voor een nieuw begin, of een nieuwe levensfase. Zoiets is dus goed mogelijk; en alleen na die tijd kan je vertellen of dat klopt.

Je zegt zelf, (dat iemand zei...) dat het misschien iets is uit een vorig leven, als jouw gevoel dat vertelt/bevestigt, zou dat zo kunnen zijn...
Zoiets kun je natuurlijk zélf het beste aanvoelen. Maar... voor mij klinkt het niet heel logisch... (omdat het dan niet zozeer alleen in een droom naar voren zou hoeven komen?)

Je vertelt zelf over je idee m.b.t. een entiteit, en zijn verdriet. Zou je dat wat nader kunnen verklaren? Ik ben zeer benieuwd :-)

Liefs,
Wendy
]

Dankjewel voor jou reactie.
Het is niet alleen dromen, het is albijna elke dag dat het me inene te binenn schiet of zoiets. Niet dat ik bang ben om dan dood te willen gaan, of dood WIL.
Ik weet het elf ok niet echt.
xx

BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 17:40:07 
Dwerg
Dwerg

hoi hoi!
Dat was een snelle reactie terug!

Het is natuurlijk niet makkelijk om erachter te komen waar dit precies vandaan komt...
en meer dan met je meedenken kan ik natuurlijk ook niet.
Maar toch proberen we het....;

Als het iets is, dat je zo achtervolgt, of misschien beter; met je meedraagt... is het wellicht inderdaad iets uit een vorig leven...

...of.. komt het 'gewoon' omdat je ermee bezig bent? Als je zoiets droomt, kan het je onbewust bijblijven, en telkens weer in je opkomen...?

Denk er gewoon nog 'ns over na, en volg je gevoel hierin!!
Ik denk dat jouw gevoel het allerbelangrijkste is.. en het meeste kan vertellen.
Houd me op de hoogte van wat je denkt en vóóral voelt...misschien komen we zo wat verder.

Tenslotte.. heb ik nog een vraag. Het is niet iets dat makkelijk los te laten is; dat begrijp ik ook... maar... waarom is het van belang te weten waar 't vandaan komt; voel je tóch een zekere angst dat het iets is dat te gebeuren staat? Of ben je gewoon nieuwsgierig?
Begrijp me niet verkeerd; Ik zeg niet dat het beter is om hier níét mee bezig te zijn.... maar ik ben gewoon benieuwd.

Liefs,
Wendy

BerichtGeplaatst: 06-01-2007, 17:43:15 
Kabouter
Kabouter

wendeline schreef:
hoi hoi!
Dat was een snelle reactie terug!

Het is natuurlijk niet makkelijk om erachter te komen waar dit precies vandaan komt...
en meer dan met je meedenken kan ik natuurlijk ook niet.
Maar toch proberen we het....;

Als het iets is, dat je zo achtervolgt, of misschien beter; met je meedraagt... is het wellicht inderdaad iets uit een vorig leven...

...of.. komt het 'gewoon' omdat je ermee bezig bent? Als je zoiets droomt, kan het je onbewust bijblijven, en telkens weer in je opkomen...?

Denk er gewoon nog 'ns over na, en volg je gevoel hierin!!
Ik denk dat jouw gevoel het allerbelangrijkste is.. en het meeste kan vertellen.
Houd me op de hoogte van wat je denkt en vóóral voelt...misschien komen we zo wat verder.

Tenslotte.. heb ik nog een vraag. Het is niet iets dat makkelijk los te laten is; dat begrijp ik ook... maar... waarom is het van belang te weten waar 't vandaan komt; voel je tóch een zekere angst dat het iets is dat te gebeuren staat? Of ben je gewoon nieuwsgierig?
Begrijp me niet verkeerd; Ik zeg niet dat het beter is om hier níét mee bezig te zijn.... maar ik ben gewoon benieuwd.

Liefs,
Wendy

Ik ben nieuwschierig omdat de meeste dingen die ik droom uitkomen.
Ik ben nieuwschierig omdat dit terug komt als ik slaap of staar of gewoon plotseling.
Óók ging ik net slapen en had ikw ee rgedroomd,
ik heb mn droom opgeschreven en er iws een heel gedicht uitgekomen. Ik heb het gedicht nu niet bij de hand amar zal het zo spoedig mogelijk posten.
Dankjewel!
xx

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 12:23:38 
Nimf
Nimf

hay ik weet niet of het andwoordt al gegeven is
maar dood gaan hoef je niet letterlijk te nemen
dood gaan staat meestal voor verandering
een nieuwe begin aan iets het oude los laten achter je laten en op nieuw starten

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 13:16:23 
Power Moderator
Power Moderator

Hey,

Ik heb zelf een paar jaar geleden gehad dat ik droomde of voelde of zag dat ik op mn 17e dood zou gaan.. Bijvoorbeeld als ik mediteerde dat ik voelde dat er na mn 17e niets meer was.. Ik ben hier een tijdje ook wel bang voor geweest, maar dat is steeds minder geworden. Ik denk dat het niet echt zo is, dus maak je je er niet al te druk om. Ten slotte, als al je dromen uit zou komen, zou je een wel heel vreemd leven hebben, toch? :wink:

Liefs,
Julia

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00