asya roos schreef:
Beste Kenshi,
Ik heb je berichtje gelezen over de vele levens dat je hebt gehad, hoe ben je daar achter gekomen en waren sommige dingen herkenbaar voor je?
Heb bewondering voor je dat je dit allemaal hebt durven te weten te komen!!
groetjes!
Hoi Aya roos,
Bedankt voor je bewondering
.
Ik heb die levens geleid, het enige wat je hoeft te doen is weer terug komen naar de diepste ware zelf, je essentie, je bron. En je weet het gewoon
. Jij hebt die levens immers geleefd. Ook zijn er meerdere levens naar voren gekomen via meditaties en staten van trance, om mij wat over m'n karma te leren, en mij te leren over wie ik in het heden ben.
Ik kom nog vaak bepaalde dingen tegen die ik niet in dit leven heb geleerd. Zo tekende ik als kind zijnde over yin yang, boeddha, samoerai, etc. terwijl ik daar in dit leven nooit tot geïntroduceerd ben. Als kind zijnde was ik ook altijd opzoek naar m'n ogen, en m'n haar
Haha ik identificeerde me nog helemaal niet met mijn nieuwe vorm. Ik heb ook altijd al een drang naar huis gehad. Maarja, m'n ouders zeiden dat ze me zouden oplaten nemen in een gesticht als ik nog een keer zou zeggen dat ik naar huis wil (domme, inzichtloze, onervaren, jonge, ongeëvolueerde wezens...).
Ook kan ik nog vechtkunst vanuit mijn innerlijke, ik spreek ook tevens Japans in mijn dromen, meditaties en als ik in overgave naar mijn zelf ben. Wat echter ook niet altijd zo is hoor. Vaak krijg ik iets in het Japans door, omdat dat mij veel leert over me zelf
.