Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 24-11-2024, 08:05:00

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 21:58:18 
Reus
Reus

Mijn herinneringen zijn er nog niet veel, maar ik weet er wel een aantal:

Ik ben een keer een vrouw geweest die op een slagveld gewonden verzorgden. Ik vond dat niet erg, ik liep daar mijn werk te doen tussen de doden en gewonde soldaten.

Ik ben een aziaat geweest meer details weet ik niet.

Ook ben ik een keer een klein meisje geweest die heel erg ziek was. Ik was kaal en erg ongelukkig

Verder heb ik ook een vorig leven met mijn huidige tante doorgebracht. Zij was toen de moeder van mijn beste vriendin en heeft mij in huis genomen toen ik nergens meer terecht kon.

Hebben jullie ook dit soort herinneringen? Die jullie door regressie of andere zaken te weten zijn gekomen?

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 22:10:40 
Reus
Reus

Ik heb voor zover ik weet geen herinneringen aan vorige levens, lijkt me wel leuk om een te kijken.
Heb je misschien nog 'huis-tuin-en-keuken-tips'? Of is het verstandiger om begeleid regressie te doen?

Greetz!

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 23:35:35 
Reus
Reus

De meeste weetjes die ik erover heb, zijn in meditatie voorgekomen. Je kunt het bijvoorbeeld aan je gids vragen, breng mij naar vorige levens. Of hij je dat wilt laten zien.

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 05:54:39 
Dwerg
Dwerg

maar zijn er ook andere manieren om er achter te komen wat je in je vorig leven was ik ben een keer op een site geweest dan moest je je geboorte datum in voeren en toen was ik een man geweest in mijn vorig leven een keer kunstenaar tovennaar en waarzegster
natuurlijk geloof ik daar niet zo snel in..
want ik wil het zelf kunnen zien of horen wat ik was en wie ik was

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 08:22:38 
Reus
Reus

Op websites kunnen ze niet weten wie je bent geweest, helemaal niet als je alleen je geboortedatum invoert, dit is gewoon een geinig digitaal spelletje.
Als je wilt weten wie je was kun je regressie doen, maar aan je gids vragen, zoals carina zei, kan dan ook. Dus via meditatie.

@ Carina: Ik zal mijn gids eens vragen, lijkt me heel erg interessant, tnx!

Greetz!

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 12:53:54 
Dwerg
Dwerg

oki dan ga ik gewoon weer proberen te mediteren het lukt wel beter heb ik het idee

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 05-12-2004, 14:21:17 
Reus
Reus

Dat is absoluut waar. Ik had eerder het idee dat een blokkade van mij daar weg zou kunnen komen. Bleek dat dit helemaal ingebouwd uit mijn vroege jeugd was.
Heb toen dromen gekregen en toen alles beseft, het was absoluut niet leuk en heel moeilijk. Maar ik voel me nu veel beter, na 2 weken nu zit ik veel lekkerder in m'n vel enzo.
Dus het is zeker goed als je het je afvraagt met een reden.

Greetz!

BerichtGeplaatst: 05-12-2004, 15:01:49 
Reus
Reus

Is inderdaad niet voor de leut.

Je hebt in dit leven al genoeg om je zorgen over te maken en dat je er dan nog andere levens bijkrijgt?
Daarom doe ik alles met mijn gids in meditatie, zo krijg ik alleen wat goed voor me is...
En Atlantis... herkenbaar ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 05-12-2004, 16:34:23 
Groentje
Groentje

oh ik had dit topic niet gezien heb ik voor *** een aangemaakt :$ sorry

ik ga het snel eens uitproberen maar ik heb een vraag..
waarom kom je dan steeds terug..
ik wil niet vervelend doen ofzo of aandacht trekken
maar wat ik allemaal in dit leven meemaak is bizar het lijkt wel alsof alles op me afkomt ik heb het steeds zo verschrikkelijk moeilijk met alles en dat gaat het weer goed een maand en ben ik weer terug bij af
ik kan gewoon niet stoppen met de gedachte.. waarom toch steeds waarom ik?

ondanks dat merk ik wel dat ik onwijs sterk ben geworden door de jaren heen
ik vind het gewoon onwijs vervelend en ik weet gewoon niet meer wat ik moet

BerichtGeplaatst: 05-12-2004, 17:14:23 
Reus
Reus

Je geeft zelf het antwoord al op de vraag waarom ik?

Omdat je er van leert en dat je er sterker van bent geworden ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 15:58:30 
Dwerg
Dwerg

Ik heb ook mijn vorig leven gezien.

Ik lag lekker op bed, wilde gaan slapen tot ik ineens beelden kreeg.
Ik was een vrouw, slank, donker lang golvend haar. Ik stond op een grasveld midden in een witte cirkel. met handen en hoofd wijzend naar de hemel. Een soort ritueel ofzo.

daarna kreeg ik een filts van mij, op een bed, tafel, brandstapel....??? weet niet waar ik op lag maar lag op mijn rug. werd gelagen met een soort van zweep ofzo.

daarna een flits van een beeld ( soort boedda ofzo) met iets op zijn schoot. Stenen, knopen iets weet niet wat.

het komt er op neer dat ik een heks was. daarna heb ik nooit meer iets over mijn vorig leven gezien. Wie weet in de toekomst. mocht het zo zijn laat ik het weten oke.

BerichtGeplaatst: 20-01-2005, 16:48:53 
Groentje
Groentje

Yinith schreef:
oh ik had dit topic niet gezien heb ik voor *** een aangemaakt :$ sorry

ik ga het snel eens uitproberen maar ik heb een vraag..
waarom kom je dan steeds terug..
ik wil niet vervelend doen ofzo of aandacht trekken
maar wat ik allemaal in dit leven meemaak is bizar het lijkt wel alsof alles op me afkomt ik heb het steeds zo verschrikkelijk moeilijk met alles en dat gaat het weer goed een maand en ben ik weer terug bij af
ik kan gewoon niet stoppen met de gedachte.. waarom toch steeds waarom ik?

ondanks dat merk ik wel dat ik onwijs sterk ben geworden door de jaren heen
ik vind het gewoon onwijs vervelend en ik weet gewoon niet meer wat ik moet

Ik herken dat ook... ik denk ook steeds waarom nou ik... en dat vraag ik soms ook gewoon hardop maar tot nog toe weet ik nie waarom ik zoveel ellende heb meegemaakt...
Nu gaat het dan wel wat beter gelukkig! maar toch denk ik er nog heel vaak an....
Sparsey onder de naam van Megaya

Hoi,
ik herken het ook ik heb vanaf me 6de al problemen gehad sinds me ouders uit elkaar zijn. Nu ben ik 18 (bijna 19) en nu gaat het weer wat beter :wink: Dus wat ik er mee wil zeggen ook al geloof je dat nu mss nie. dat er toch betere tijden voor je komen ook al duurd het ff...
Sterkte xxx christel..

BerichtGeplaatst: 21-02-2005, 14:05:04 
Kabouter
Kabouter

Wat ik weet:
Ik ben nooit oud geweest en geworden. Ik haak steeds af bij 18 jaar. Ik ben nooit ouder geworden. Daarom is de tijd voor mij nu ook heel erg moeilijk. Ik ben inmiddels bijna 18, en alles gaat steeds slechter, ik lijk er niet bovenop te komen. Niet erg prettige gedachte. Maar goed, ik ga al heel lang mee. Ik heb hier met mijn Reikimaster al veel over gepraat, ook zij zegt: Dat ik een erg oude ziel heb. En dat ik met een hele duidelijke opdracht op de wereld kom. Maar steeds is het te zwaar om te dragen. Nu is het aan mij, om het in dit leven wel te doen. Ik weet inmiddels wat mijn opdracht is...en ik kan jullie zeggen, het wordt alleen nog maar moeilijker voor me.
Er is ook iets met Duitsland in mij, maar dat weet ik nog steeds niet, hoe dat nou zit. Ik heb het dan echt over duitsland, in weet ik veel hoeveel eeuwen geleden. Niet het duitsland van de tijd van Hitler etc.

Het is eigenlijk wel heel apart, hoe je dit allemaal kunt weten. Maar toch, ik weet dit allemaal zo zeker. Het is er gewoon geweest, ik weet dat. Zulke dingen zijn voor mij zekerheid.

Liefs Antoinette

BerichtGeplaatst: 21-02-2005, 19:12:44 
Nimf
Nimf

Dit is mijn herinnering: http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=765

Liefs,

Wolf

BerichtGeplaatst: 28-02-2005, 14:33:40 
Kabouter
Kabouter

Vaak heb ik het gevoel dat ik in een vorig leven een monnik was. Een droom die ik had bevestigde dit min of meer. Ik zag een aantal mensen (in kleding van +/- 16e eeuw) lopen door een heuvelachtig landschap die uit een kerk kwamen. Deze lieden keken mij erg boos aan... Misschien niet verwondelijk, want ik was naakt... Was ik een ketterse monnik? :roll:

[i]ik weet niet of dit een verwijzing is naar een vorig leven hoor, maar vond de 'tijd' waarin deze droom plaatsvondt merkwaardig...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00