Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 20:03:38

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: je hobby's....iets mee te maken??
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:45:14 
Groentje
Groentje

ik ben dan wel een beginneling op deze vlakken maar toch weet ik één ding....ik was in mijn vorig leven een egyptische geneesHEER =O nuja ik ben in dit leven erg geinteresseerd in Egyptische dingen van de kleding tot de goden dus mijn vraag je vorige leven hebben die iets te maken met je interesses van nu?

xxx gitte

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:41:25 
Nimf
Nimf

Dit heb je goed bedacht!

Stel je bent in een vorig leven Top kok geweest...
In dit leven heb je dan zeker interesse in het koken, en het gaat je makkelijk af.
Maar de talenten heb je al tot een maximum uitgeoefend in een vorig leven, en is dus niet meer noodzakelijk.
Je gaat in je ontwikkeling alleen maar vooruit! achteruit KAN NIET!

Je zult ook vast hetzelfde met vakantielanden hebben. Als een land je erg aantrekt heb je daar waarschijnlijk een aantal fijne levens gehad, terwijl andere landen je juist afstoten. Daar heb je dan geen fijne levens gehad waarschijnlijk.

Als we geboren worden gaan we door de buis van vergeten. Het is aan jou om weer terug bij je innerlijk te komen en je goddelijke IK te ontwikkelen.

Gr, Brian

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 22:07:19 
Elf
Elf

vision schreef:
Dit heb je goed bedacht!

Stel je bent in een vorig leven Top kok geweest...
In dit leven heb je dan zeker interesse in het koken, en het gaat je makkelijk af.
Maar de talenten heb je al tot een maximum uitgeoefend in een vorig leven, en is dus niet meer noodzakelijk.
Je gaat in je ontwikkeling alleen maar vooruit! achteruit KAN NIET!

Je zult ook vast hetzelfde met vakantielanden hebben. Als een land je erg aantrekt heb je daar waarschijnlijk een aantal fijne levens gehad, terwijl andere landen je juist afstoten. Daar heb je dan geen fijne levens gehad waarschijnlijk.

Als we geboren worden gaan we door de buis van vergeten. Het is aan jou om weer terug bij je innerlijk te komen en je goddelijke IK te ontwikkelen.

Gr, Brian

Ha Brian.
Ik ben benieuwd waar je dit vandaan haalt. Lijkt je dit logisch, heb je dit ergens gelezen of gehoord, of weet je dit? Ik vraag het, omdat er zo veel over dit soort onderwerpen geschreven is en het elkaar nog al eens tegen spreekt...

Groeten!

BerichtGeplaatst: 16-07-2008, 00:32:42 
Reus
Reus

ja k vind dat je gelijk heb brian..

ik heb dit ook wel gelezen, maar weten doe ik het ook..
dat zit van binnen dan kan ik voor de rest niet uitleggen..

ik ben in een regressie terug gegaan naar 1 van mn levens, waar ik hier op aarde nog veel 'last' van heb.
ik hield me toen ook al veel bezig met spirituele zaken.. en daar moest mijn omgeving NIKS van hebben, ik was raar en ik moest oprotten, ze keken me altijd boos aan, alsof ik vreemd was en er niet bijhoorde..
ik wil voor de rest niet alles vertellen, vind het wel persoonlijk, maar leuk was het niet.

ik heb daar in dit leven nog heel veel last van.. en moet proberen om weer bij mezelf te komen en proberen de mensen toch als 'aardig' te bekijken, want niet ieder mens is 'slecht'. hm laat ik het anders zeggen.. niet iedereen heeft GEEN geweten.

de rede waarom ik dus die regressie uiteindelijk heb gedaan, is omdat ik en m'n therapeut niet snapte hoe het kwam dat ik zo dacht over alles..en waarom ik zoveel last heb met mensen aankijken m'n hele leven al en mensen toespreken had ook al uittredingen gehad waarin ik toegeschreeuwd werd dat ik dood moest e.d. en ik wist maar niet waarvan dat was..
toen ben ik maar 'open minded' in die regressie gegaan,, en nu valt alles wat meer op z'n plaats.
maar nog steeds heb ik die gevoelens en gedachtens over mensen ..
en ben ik heel erg onzeker.. en daar moet ik gewoon vanaf..

maar je vorige leven kan dus idd wel invloed hebben op het leven nu.
zoals ik al vertelde hield k me toen ook al bezig met spirituele zaken, nou ik doe sinds ik hier weer op aarde ben niks anders..
als klein kind altijd al.

:) hoop dat je het een beetje begrijpt

BerichtGeplaatst: 16-07-2008, 18:29:05 
Nimf
Nimf

Ey Stev!

Zeker mag je dit vragen.

Kijk natuurlijk past bij iedere trilling zijn eigen waarheid..
Ik heb veel gelezen over reïncarnatie, en verschillende cursussen gedaan, en bep. inwijdingen.
Dit antoord is gebaseerd op dingen die ik innerlijk weet, maar ook invloeden heeft uit boeken die ik gelezen heb. Bijvoorbeeld het boek 2012 De ziel in de meesterjaren. Met gechannelde info van Mr. Confusius, El Morya, en Kuthumi.
Door ute kretchmar.

groetjes Brian

BerichtGeplaatst: 23-08-2008, 12:47:30 
Kabouter
Kabouter

Butterfly schreef:
maar je vorige leven kan dus idd wel invloed hebben op het leven nu.
zoals ik al vertelde hield k me toen ook al bezig met spirituele zaken, nou ik doe sinds ik hier weer op aarde ben niks anders..

Hey allemaal,

En óf je vorige levens doorwerken in het hier en nu!

Ik herinner me veel verschillende levens, waarbij ik van sommige ook de 'levenslessen' kan onderscheiden. Ervaringen, gevoelens en emoties werken tot op een zeker niveau door in een volgend leven, waarbij ze in grote mate je persoonlijkheid/je karakter bepalen.

Voorbeeld: in één van mijn levens leef ik als druide en help ik mensen belangeloos. Als de nood aan de man is en als ze me nodig hebben dan weten ze me te vinden, maar that's it. Begrepen worden, ho maar. Geaccepteerd evenmin. Ik sterf alleen en verdrietig in het bos. In het hier en nu werkt dit door in een manier dat ik altijd heel sterk de drang had om hoe dan ook geaccepteerd te worden en credits te krijgen voor mijn werk. Nog een voorbeeld. In één van mijn levens, oorlogstijd, wordt mijn allerbeste vriend voor mijn ogen neergeschoten. In de korte tijd die ons nog restte (de vijand jaagt ons op, ik moét hem achterlaten) nemen we emotioneel afscheid en ziet mijn vriend al zijn plannen en dromen voor de toekomst als sneeuw voor de zon verdwijnen. In het hier en nu is de vriend uit dié tijd mijn vriendin (volg je het nog?) en is ze extreem bang om jong te sterven, kijkt alleen naar de korte termijn. Ik heb zo verschrikkelijk veel geleerd en mijzelf (en ook anderen) eindelijk leren kennen door het herbeleven van verschillende gebeurtenissen in vorige levens.

Een andere overeenkomst en een rode draad door mijn levens is (net als wat Butterfly ervaart) dat ik in het merendeel van mijn levens als priester/druide/sjamaan met spirituele zaken bezig was.

Mateloos interessant!

BerichtGeplaatst: 23-08-2008, 21:51:07 
Groentje
Groentje

nuja het enige dat ik weet is dat ik in één van mijn vorige levens een egyptische geneesheer was en thats it :P

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00