Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:39:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Intreding uit een vorig leven??
BerichtGeplaatst: 24-10-2008, 10:45:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-10-2008, 20:09:06
Berichten: 5
Nou, ik heb een leuk verhaal en ik vroeg me af of iemand van jullie ooit van zoiets heeft gehoord of meegemaakt.

Oke, toen ik een jaar of 5 was was in in een kerk (ik geloof in utrecht weetnietzeker)
en daar had je van die leuke glas in lood taferelen, met jesus aan een ruis genageld enzo, en ik vroeg aan mijn moeke, wie is dattt!
en zij ging het hele verhaal uitleggen van jesus en over zijn lijdens weg en toen maakte ze een opmerking iets van 'somige mensen die kunnen zich hun vorige levens ook herrineren'
en volgens mijn moeder kreeg ik opeens een hele spooky energie om me heen ze kreeg helemaal kippenvel enzo, en toen zei ik met een hele lage stem 'ik ook want ik zat vast en ik kon niet meer weg!'
toen ging het allemaal weg, en het grappige was dat ik het me ook niet meer kon herrineren.
Moeders schrok zich dood uiteraard maar verteld dat verhaal nu nog wel eens als het onderwerp reincarnatie onder woorden komt.

maar mijn vraag, heeft iemand hier mischien een soort gelijke ervaring gehad? en zijn ze daar ook verder op gegaan?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-10-2008, 00:16:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hoi Waternimf

Ik heb redelijk wat ervaring met vorige levens en ik heb gemerkt dat (gedeelten van) herinneringen 'getriggerd' kunnen worden door een bepaalde situatie, atmosfeer of associatie. Wellicht dat je zo'n moment hebt beleefd in de kerk. Dat je je de situatie niet kan herinneren is wel te verklaren, omdat deze informatie vaak is opgeslagen in het onderbewustzijn.

Als je meer te weten wilt komen over je vorige levens zou je bepaalde meditaties kunnen doen (ik weet niet of je hierin thuis bent) óf je zou een regressie/reincarnatietherapeut kunnen bezoeken.

Veel succes!

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 17:18:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ik heb een keer gehad dat ik in mn bed lag..
en ik treedde half uit, ook naar een vorig leven.. ben ik later achtergekomen
ik lag in mn bed en ineens ´werd ik ergens naartoe getrokken´leek het wel..
en ik zag een man, leek wel zo iemand vanuit de pruikentijd, en die had ik al vaker gezien, als beeld dan..
en ik zag een soort kasteel-achtig-iets, daarin was een dorpje
en ik hoorde allemaal mensen schreeuwen, allemaal stemmen.. die zeiden: je bent niets waard!!! je mag niet leven!! je moet dood!
toen probeerde ik met alle kracht in mn lichaam te komen maar het lukte niet, toen GELUKKIG had mijn moeder een soort kreet gehoord, en ze kwam naar me toe..
nou ik vond het echt niet prettig :duh:
was in die tijd nogal depressief, en had al zo'n laag zelfbeeld, en dan hoorde ik al die stemmen nog tegen me schreeuwen .. :roll:
maar ben dr later achtergekomen dat het uit een vorig leven was, ben er naartoe gegaan via een regressietherapeut ook, was niet zo'n fijn leven :roll: maar weet wel waardoor het kom dat ik me o.a zo angstig voel in de maatschappij

misschien idd handig als je wil , ook een regressie doen?

:kiss:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2009, 23:28:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-06-2009, 19:44:55
Berichten: 23
ik herken t!

ik lag in bed, en toen kreeg ik een herrinnering van een trap. ik liep naar boven en zag een galg, toen dwong ik mezelf wakker te worden

_________________
een pad ontstaat door erop te lopen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-09-2009, 11:12:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
sanny500 schreef:
ik herken t!

ik lag in bed, en toen kreeg ik een herrinnering van een trap. ik liep naar boven en zag een galg, toen dwong ik mezelf wakker te worden


...Jezelf dwingen in je slaap wakker te worden.
Dat is wel heel raar , want volgens mij ben je dan al half wakker / half slapend ?

Ach..Ik ga binnenkort (herfstvakantie waarschijnlijk) naar Antwerpen , naar monsieur Genis (Weet niet of iemand die kent?) regressietherapie volgen :)

Aan de ene kant lijkt het me best eng om te doen , ik bedoel.. het lijkt me niet echt fijn om te weten hoe 'jij' bent doodgegaan.. Ik bedoel..Jakkes o_O
Nouja.. Om jezelf te zien doodgaan zeg maar. Kijk als je weet hoe je dood bent gegaan , zonder beelden erbij..is het wel redelijk te doen denk ik.
Maar om alles weer naar boven te halen.. *bibber*

Ik zie wel wat er van komt iig :)

Enneh..@ Waternimf...Mijn god..Ik zou me ook doodschrikken als ik je moeder was. Doet me denken aan een of andere horrorscene. :|

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-09-2009, 19:46:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Citeer:
ik herken t!

ik lag in bed, en toen kreeg ik een herrinnering van een trap. ik liep naar boven en zag een galg, toen dwong ik mezelf wakker te worden

..Jezelf dwingen in je slaap wakker te worden.
Dat is wel heel raar , want volgens mij ben je dan al half wakker / half slapend ?


ja dat is een soort van uittreding of een uittreding.. dan probeer je met al je kracht weer 'terug in je lichaam' te komen. daarom voelt het als dwingen om jezelf wakker te maken.

heb t bijna wekelijks.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl