Bedankt voor jullie reacties allebei
Het hoeft misschien niet meteen moeilijk te zijn op het moment dat die persoon er achter komt. Het is misschien alleen vrij heftig, schokkend en serieus. Ik geloof niet dat er direct veel in zijn leven letterlijk veranderd. Hij moet tenslotte nog gewoon zijn eigen leven lijden. Op aarde is hij net zoals ieder ander en hij staat ook helemaal niet hoger dan een ander en moet zich al helemaal niet belangrijker gaan voelen.
Ik kan me voor stellen dat als je hier achter komt je dit verhaal kwijt wilt bij mensen. Je directe vrienden die zelf geen ''gaves'' hebben is misschien niet zon goed idee omdat dat net teveel is voor hun maar ook te diep ligt. Als iemand er van dit forum achter zou komen dan zou zijn uitlaat klep het forum zijn. Alleen dan is de vraag of het wel slim is om hier over zijn status te vertellen?
Natuurlijk moet hij dit helemaal zelf weten maar ik ben wel eens benieuwd naar de mening van anderen.
Groetjes,
Brian
Maar hoe zou die persoon daar dan achter kunnen komen, want volgens mij zou hij zichzelf misschien niet eens zoveel vinden verschillen van andere mensen.