Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:40:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Vorige levens
BerichtGeplaatst: 19-09-2011, 07:46:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Op zich niet veel. Dat zijn vorige levens, die zijn afgesloten.
Vorige levens hebben als doel gehad dat je er iets van leert. Elk leven heeft als doel dat je ervan leert. Met vorige levens hoef je dus eigenlijk niets te doen. Het is bijzonder dat je dat te weten krijgt, maar meer is het ook niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vorige levens
BerichtGeplaatst: 19-09-2011, 12:58:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
BrianK schreef:
Hoi hoi,

Ik was vanavond rustig wat klassieke muziek aan het luisteren en ondertussen kwam mijn gids langs. Ik had wat lopen praten met hem en opeens zei hij ''Jij hebt dit vroeger ook gespeeld''. Er was toen net een viool nummer op. Hij vertelde mij ook dat ik een composer ben geweest. Eerlijk gezegd verbaasde mij dit niet heel veel omdat ik zelf ook aanleg heb voor piano spelen wil ik mijn muziek leraren op school geloven. Maar ook had ik er al vaker over nagedacht.
Ik vroeg toen wat ik nog meer ben geweest in mijn vorige levens. Ik kreeg heks door en zag een beeld van een donkere plek. Het leek niet echt een plek op de aarde. Meer hel achtig tussen de zwarte vulkanische rotsen. Ook donkere rood gloeiende lucht. Niet echt bepaald de vrolijkste plek om te zijn dus.
Ook heb ik iets langer dan een maand geleden ontdekt dat ik een sjamaan in de middeleeuwen ben geweest.

Meer weet ik nog niet en heb ik ook niet gevraagd. Ik weet ook niet of er iets is wat ik met deze informatie zou kunnen doen? Vandaar dat ik het hier post.

Groetjes Brian

Weet je ook wie dat nummer speelde? Want dan kun je erachter komen in welke tijd dat leven was.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl