Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:02:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: tweelingen
BerichtGeplaatst: 27-09-2011, 20:21:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-12-2010, 23:17:22
Berichten: 7
Locatie: Zoetermeer
Hee, ik zat net een filmpje te kijken en daar kwamen tweelingen voor, ik vroeg me af hoe het nou eigenlijk zit met tweelingen, of het samen een ziel is of dat het twee zielen zijn die zo'n goede band hebben met elkaar dat ze ervoor kiezen als broertjes/zusjes te leven? Mischien dat iemand me er wat meer over kan vertellen.

Groetjes,

Jeffrey


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: tweelingen
BerichtGeplaatst: 28-09-2011, 08:22:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
In mijn opini kan een ziel, of energie , zich wel degelijk in tween delen en dan incaneren.
Dat zijn de tweelingzielen. Dat kan omdat er misschien iets geleerd moet worden wat in een ziel/leven niet zou kunnen.
Daarvoor kan er gekozen worden voor het splitsen van 1 ziel in 2 zielen. De zogenaamde tweelingziel

Dan heb je ook nog het fenomeen zielsverwant. Dit zijn zielen die een verbinding met elkaar hebben..
En daardoor vaak incarneren als broer of zus, goede vriend of vriendin..In ieder geval is een zielsverwant nooit ver uit de buurt.

Nog een fenomeen is zielsmaatje
Dat zijn zielen die sterk tot elkaar aangetrokken worden en dus een soort verwantschap voelen. Dit hoeft niet meteen een familie lid te zijn, maar een zielenmaatje kun je ook vaak gaande weg tegenkomen...Je merkt het wel heel duidelijk als je een zielsmaatje tegenkomt.

Het is trouwens bekend dat een groep zielen/energieeen meestal in elkaars buurt incarneert. Meestal omdat je dezelfde ervaringen nodig hebt om verder te komen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl