Hoe kom je daar aan dat een dolfijn een van jouw gidsen vergezelt?
Vind het appart, kan mij alleen voorstellen dat hij zich als dolfijn aan jou kan laten zien op bepaalde momenten maar dolfijnen kom je niet zo vaak tegen. Ik heb het wel eens meegemaakt met een vogel en een keer met een hond, maar een dolfijn?
Weet niet precies hoe duur de regressie-sessie kost maar weet wel dat ze net zo lang met je doorgaat totdat je het gevoel hebt dat je klaar bent. Er staat dus niet een vaste tijd voor. Ze neemt alle tijd voor je.
Je kunt in contact met jouw gids komen door even rustig alleen ergens te gaan zitten of liggen. Begin bijv. met de vraag aan je gids hoe hij/zij heet. Of een andere vraag kan ook. Uiteindelijk schiet er een soort van gedachte in je hoofd. In eerste instantie kan je denken dat je dit zelf doet. Naar mate je meer vragen hebt gesteld krijg je de antwoorden duidelijker door. Na een tijdje kost het geen enkele moeite meer om contact te krijgen met je gids.
Meditatie kan ook maar ikzelf ben niet zo goed in mediteren. This maar net wat jouw lekker ligt.
Succes en laat het me weten he?!
Oh ja, als je het eng vind om alleen naar die vrouw in Beverwijk te gaan wil ik wel met je mee hoor!
Liefs Luna