Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:45:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-11-2013, 23:20:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Niemand gelooft dit ooit, maar ik ben op een hele belangrijke missie, en... Ik ben de 26te president van de Verenigde Staten geweest en een eerlijke leider. Het was de Victoriaanse tijd en in die tijd waren mannen nog heren en was de wereld een eerlijkere plek dan tegenwoordig.

Ik weet zeker dat ik de Amerikaanse President ben geweest.

Hier, This was me...

http://www.youtube.com/watch?v=_U0Z_YfeWPA

Ik geloofde het zelf niet helemaal, en ik zeg het ook niet tegen iedereen omdat mensen gaan denken dat ik het hoog in mijn bol heb als ik dat zeg. En ik geloof wel dat dit een aanknopingspunt is voor mijn missie in dit leven... Ik beschouw mezelf als iemand op missie om de wereld rechtvaardiger en eerlijker te maken. Ik houw er misschien een beetje een ruwe stijl op na en iedereen denkt dat ik zo gek als een deur ben omdat alle instanties er steeds bij aan te pas moeten komen en ik een rebel ben met een beetje een sarcastisch gevoel voor humor, maar ik hou erg van deze wereld, ik ben handig met spiritualiteit en magie en ik geloof echt dat ik de wereld kan veranderen. De wereld heeft actie nodig om te veranderen.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-11-2013, 23:54:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Och ja, doet het er toe of mensen je geloven? Het is mooi dat jij een aanknopingspunt hebt om de wereld beter te maken :)
En weet je al welke actie je gaat ondernemen om de wereld te veranderen?

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 00:04:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Yep, Ik wil de wereldeconomie compleet veranderen, de Taliban aan banden leggen, Israël-Palestina oplossen en er moet een VN verdrag komen voor de bescherming van natuurgebieden zoals het regenwoud. Ik heb heel lang rechten en internationaal recht bestudeerd dus ik heb een aardig idee wat de oplossing is voor de meeste wereldproblemen. Eerlijkere verdeling van de welvaart, het bannen van kernwapens van de aarde en dan zijn er nog wat maatschappelijke problemen die me niet zinnen en waar ik wat oplossingen voor heb, bijvoorbeeld het treinenprobleem in Nederland. Ik vind dat het hele treinennetwerk van boven tot onder gerenoveerd moet worden en dat er solidere treinen moeten komen op iets betrouwbaarders dan rails zodat ze niet meer zo vatbaar zijn voor het weer en gewoon rijden als er een storm is. Ik heb heel veel dingen uitgedacht dus ja, ik denk niet dat ik het gek zou doen bij de VN 8) (That's the place to be if you want to change the world.)

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 16:33:57 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Welkom op het forum :D !
LadyMaai schreef:
Niemand gelooft dit ooit, maar ik ben op een hele belangrijke missie, en... Ik ben de 26te president van de Verenigde Staten geweest en een eerlijke leider. Het was de Victoriaanse tijd en in die tijd waren mannen nog heren en was de wereld een eerlijkere plek dan tegenwoordig.

Het was zeker een interessante tijd en die Victoriaanse kostuums zijn best vet, maar de wereld was zeker geen eerlijke plek. Sla er maar een aantal geschiedenisboeken op na; evenveel gedonder, hetzij over andere zaken als nu :P.
Citeer:
Ik weet zeker dat ik de Amerikaanse President ben geweest.

Hier, This was me...

http://www.youtube.com/watch?v=_U0Z_YfeWPA

Ik geloofde het zelf niet helemaal, en ik zeg het ook niet tegen iedereen omdat mensen gaan denken dat ik het hoog in mijn bol heb als ik dat zeg. En ik geloof wel dat dit een aanknopingspunt is voor mijn missie in dit leven... Ik beschouw mezelf als iemand op missie om de wereld rechtvaardiger en eerlijker te maken. Ik houw er misschien een beetje een ruwe stijl op na en iedereen denkt dat ik zo gek als een deur ben omdat alle instanties er steeds bij aan te pas moeten komen en ik een rebel ben met een beetje een sarcastisch gevoel voor humor, maar ik hou erg van deze wereld, ik ben handig met spiritualiteit en magie en ik geloof echt dat ik de wereld kan veranderen. De wereld heeft actie nodig om te veranderen.

... en ik was Karl Marx. Nee, hier geloof ik niets van en ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet om dit niet tegen iedereen te vertellen.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 01:15:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Ik wil je vooral niet demotiveren in je ambities, ik ben erg benieuwd hoe ver je gaat komen.
De brutalen hebben de halve wereld, zei mijn opa wel eens.

Wat betreft Theodore Roosevelt te zijn geweest: Geen idee, klinkt natuurlijk niet erg geloofwaardig. Maar wie ben ik om er wat van te zeggen. Kijk wel uit met dit soort opmerkingen want ze lijken me contraproductief als je daad werkelijk politiek iets wil bereiken. Of het waar is of niet, het lijkt met stug dat meer dan 1% van de bevolking het van je zal aannemen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-11-2013, 11:43:12 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Ik heb heel lang rechten en internationaal recht bestudeerd dus ik heb een aardig idee wat de oplossing is voor de meeste wereldproblemen.


Denken veel politici en belangrijke mensen alleen jammer dat het bij ideeën blijft en niet daden.Niet negatief bedoeld dit is gewoon een feit.
Aan woorden heeft de mensheid genoeg gehad het is tijd voor daden lijkt me.....

Als je echte oplossingen hebt waarom deel je ze dan niet met de wereld op alle mogelijk niveau's beginnend bij de mensen die niet hoog staan want die lijken met het meest nuttig in het veranderen van de wereld. Waarom altijd van hoog naar laag niet van laag naar hoog?

Je zegt dat de VN de place to be is to change the world maar wie beweert dat jou visie over hoe de wereld moet zijn de juiste visie is? Lijkt het niet mogelijk dat de gewone mensen zoals jij ze noemt niet eerste de oplossingen moeten zien of getoond worden zodat er direct actie ondernomen kan worden door de mensheid ipv te wachten totdat er iemand van bovenaf komt zeggen hoe we het moeten doen....
Het lot ligt in jou handen meid en als jij vind dat je zoveel spiritueel kunnen en magie hebt kan je toch gemakkelijk jou visie en oplossingen brengen bij de juiste mensen?

Vraag me dan af hoe jou prioriteiten lijstje eruit ziet wat je eerst wilt veranderen en daarna. Want wat kies je eerst de hongersnood of de oorlog?
De vervuiling of werkloosheid?
enz.......

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2013, 20:29:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi :)

Ik heb nu twee stukken van jou gelezen ( ook een bij spiritualiteit)
Wat ik hier uit kan halen is dat je samen met een groep mensen bezig bent de aarde te "redden" voor mij is dit niet de manier hoe je dit kunt bereiken

Wel is mijn vraag van wie krijg je die opdrachten. .. Van welke hogere entiteit of zelfs vanuit het goddelijke?

Heel eerlijk gezegd ik voel niet de zielle energie van deze president bij jou
Vraag me af hoe je hierachter bent gekomen

Hoop dat je wilt antwoorden
Groeten van Hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2013, 00:32:23 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Verandering moet vanuit de mensen komen... Ze moeten het ten eerste eens zijn met de veranderingen. Ten tweede moeten ze het willen. Ten derde moeten ze er in geloven. Ten vierde moeten ze het de hunne noemen.

Met andere woorden het is helemaal niet tijd voor actie... behalve wanneer je een voorbeeld wilt zijn voor de mensen met je eigen leven. Als je mensen wilt inspireren met jouw manier van leven, dan kun je een voortrekkersrol vervullen. Dan zullen mensen je volgen. Daarvoor moet je een leider zijn.

Maar dat is geen economische oplossing en geen politieke oplossing. Je kunt het niet bereiken door anders te doen. Je kunt het alleen bereiken door anders te zijn.

In de tussentijd kun je ideeën aandragen maar als je enerzijds de hele wereldeconomie wilt veranderen en anderzijds je druk maakt om het treinennet in Nederland, dan klopt er wat niet. Ik geloof niet dat je een besef hebt van de omvang van de veranderingen die nodig zijn op aarde. Geen enkele politicus heeft de macht om iets aan de wereld te veranderen. Maar de mensen, de individuën, de personen, zij zijn dagelijks aan het groeien, benieuwd naar wat ze kunnen worden.

Verandering zal vanuit de gewone mensen komen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl