Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:18:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 31-12-2013, 14:13:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Hallo , ik heb al meerdere levens gehad . En daarover wil ik nu vertellen . In mijn eerste leven was ik Italiaans ik woonde heel mooi toen werd er een eed gemaakt tussen iedereen het eerste deel is " an eye for an eye a heart for a heart a soul for a soul" iedereen maakte die eed en het was een rustig leven vol vreugde . Iedereen die de eed had afgelegd reisde steeds mee . Mijn volgende leven kan ik me niet heel veel herinneren want toen was ik deels een dier maar ook mens die met dieren kan praten . En iedereen zegt dat sprookjes niet echt bestaan maar ik denk van wel . Dat weet ik heel zeker . En daarna in mijn weer volgende leven wat ik me het meest herinner was in de Middeleeuwen , ik woonde in slot loevestein en als ik daar kom voel ik me ook thuis . Ik was koningin en we vertrouwden de verkeerde persoon en die had veel aangericht , je kunt het zo gek niet bedenken ook moord . En we waren niet sterk genoeg op een dag zaten we aan het avondeten niets aan de hand maar het was schijn . Hij werd meegenomen en voor mijn ogen werd hij vermoord . Daarna was ik nog ongellukiger en ik wou bij hem zijn dus ik stierf . Als ik dit hier vertel weet ik dat ik niet gek ben en ik heb velen al gevonden . Als dit iemand allemaal bekend voor komt dan kom je ook uit mijn tijd! En nu leef ik hier .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 02-01-2014, 19:09:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Bunny schreef:
Hallo , ik heb al meerdere levens gehad . En daarover wil ik nu vertellen . In mijn eerste leven was ik Italiaans ik woonde heel mooi toen werd er een eed gemaakt tussen iedereen het eerste deel is " an eye for an eye a heart for a heart a soul for a soul"


En het tweede deel was "We fight for the dream, we fight to the death, we fight for control"? :p
sorry grapje tussendoor, dat zijn lyrics van een nummer

Wat kleine dingetjes die me onduidelijk zijn:

Citeer:
iedereen maakte die eed en het was een rustig leven vol vreugde . Iedereen die de eed had afgelegd reisde steeds mee .

Bedoel je daarmee dat iedereen die de eed heeft afgelegd meereist naar het volgende leven?

Citeer:
En daarna in mijn weer volgende leven wat ik me het meest herinner was in de Middeleeuwen , ik woonde in slot loevestein en als ik daar kom voel ik me ook thuis . Ik was koningin en we vertrouwden de verkeerde persoon en die had veel aangericht , je kunt het zo gek niet bedenken ook moord . En we waren niet sterk genoeg op een dag zaten we aan het avondeten niets aan de hand maar het was schijn . Hij werd meegenomen en voor mijn ogen werd hij vermoord .

Wie zijn 'we' en wie is 'hij'?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 02-01-2014, 19:16:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
[i][Bedoel je daarmee dat iedereen die de eed heeft afgelegd meereist naar het volgende leven?/i] Ja dat bedoel ik . " We " is ik en mijn broeders en zusters , en zielfamilie " Hij " Is mijn geliefde en zielsverwant .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 03-01-2014, 22:33:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 14:07:16
Berichten: 21
Hoe ben je hier achter gekomen?
Zag je het in een visioen ofzo?

_________________
When you run too fast, you never see the colours of every memory x


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 05-01-2014, 11:08:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-07-2011, 17:34:29
Berichten: 124
http://www.youtube.com/watch?v=ahLTwcv6rVk

There's no such thing as justice.
All the best thing we can hope for is revenge :).

Dit is het liedje waar Tut het over had.

_________________
BIJ hET hAARDVUUR
Droom even weg bij het gezellige haardvuur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 05-01-2014, 11:23:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Tessax schreef:
Hoe ben je hier achter gekomen?
Zag je het in een visioen ofzo?

Ik zag het in alles , ook plaatjes . Maar ik zag het zoiezo in alles wat ik deed en ook veel voorwerpen . En niesje ja ik ken het allemaal heb heel veel cd's van haar :p

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 18:13:50 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Bunny schreef:
Tessax schreef:
Hoe ben je hier achter gekomen?
Zag je het in een visioen ofzo?

Ik zag het in alles , ook plaatjes . Maar ik zag het zoiezo in alles wat ik deed en ook veel voorwerpen . En niesje ja ik ken het allemaal heb heel veel cd's van haar :p


Even over die eed die toevallig ook de lyrics blijken te zijn van een zangeres waar je toevallig veel cd's van hebt:
Hoe weet je dan zeker dat het geen verkeerde herinnering is? Dat je die cd helemaal grijs hebt gedraaid en daarna een verhaal bij die lyrics hebt gedroomd bijvoorbeeld.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 18:26:04 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Omdat ik het zelf zag in de herrinering :) Ook weet ik wie erbij was . Maar ik zag dat echt in de herrinering .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 19:06:33 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Maar dat is niet echt een antwoord op de vraag.. Hoe weet je zeker dat die herinnering aan de eed echt is, juist omdat je die woorden ook in een liedje hebt gehoord.

Edit: ik zal een voorbeeld geven. Er is ooit een onderzoek gedaan, mensen werden onder hypnose gebracht en er werd gevraagd naar hun vorige leven. Er werd bijvoorbeeld geantwoord dan men in een vorig leven Trijntje de Vries was, met nog wat details uit dat leven.
Dan werd men een tweede keer onder hypnose gebracht en werd de vraag gesteld: Waar ken je Trijntje de Vries van? Bleek het een personage te zijn uit een boek dat degene die onder hypnose was, had gelezen.

Hoe weet je zeker dat met jouw herinnering niet ook zoiets aan de hand is?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 20:09:24 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Dat is idd wel een goede vraag van tut.
Zelfs uit deze levens blijkt ons geheugen niet erg betrouwbaar.
Er is ooit een onderzoek geweest ook met kinderen die opschreven hoe ze tot dan toe hun kindertijd ervoeren toen ze een jaar of 10 ofzo waren. Toen ze 30 waren is het ze nog een keer gevraagd, hoe ze dachten dat ze als kind hun kindertijd ervoeren. In een groot deel van de gevallen herinnerden ze zich iets heel anders dan dat ze eerder als kind opgeschreven hadden.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 06-01-2014, 20:33:31 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Ik snap wel wat jullie bedoelen , het zijn in ieder geval herkenbare woorden waarbij ik ook echt emoties krijg .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 07-01-2014, 14:42:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ok, daar moet ik het dan maar mee doen :)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn levens
BerichtGeplaatst: 13-01-2014, 17:34:21 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Mooi, Bunny.

Ik heb zelf geen herinneringen, wel denk ik met getallen te kunnen werken. Ik kan getallen 'halen' uit de ruimte. Ik heb daar geen bewijs voor. Bovendien lijkt het niet te kloppen met wat er in een ander boek staat. Zo denk ik dat de meeste mensen tussen de 200 en 300 levens hebben, maar een boek van mij had het over 800. Wellicht is het gewoon zo, dat ik iets anders versta onder een leven. Ik versta onder die groep levens, een groep levens waarbij de persoon steeds dezelfde spirituele missie op aarde heeft, wat betreft het overwinnen van bepaalde angsten. Ik zie het dan ook als levens die met elkaar in verbinding staan, en die elkaar beïnvloeden en versterken. Nu ik zelf bevrijd ben van bepaalde dingen, zijn al die andere levens ook bevrijd. Een oorzaak kan niet aangewezen worden, omdat alles gelijktijdig geschiedde in al die levens. De bevrijding bedoel ik.

Zo was ik eens een koning die nu in dat leven van plan is zijn ambt neer te leggen. Hij wil een wijsgeer worden. Zijn zoon volgt hem op. Dit was ergens rond 1500 in onze jaartelling. Zijn naam was... Elzever? Het is blijkbaar een Aziatische voornaam. Maar kan er niets over vinden. Ik weet niet welke taal en welk script ook.

Believe it! :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl