Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:47:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 11:40:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
en waar haal je die informatie vandaan als ik vragen mag?

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 11:59:42 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
uit me vorige levens

ik ben al op zone plek geweest


ik weet zelf paar plaatsen waar die tempels zich bevinden.

ik vertel niet meer want je gaat het toch zien.

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 12:11:23 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
Hardstikke goed dat je dat hebt gezien en meegemaakt.

maar als informatiebron is het voor mij niet meer dan wat jij hebt meegemaakt. En dus voor mij geen algemene betrouwbare informatie, aangezien het dus maar van 1 persoon (en zijn interpretatie) af komt.

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 21:26:08 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Atlantis... toevallig (dat woord bestáát niet ineens, alles heeft een reden ^^) heb ik wel wat met de kleuren van Atlantis... Rood, wit en zwart.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 02-02-2011, 13:44:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2011, 01:37:28
Berichten: 89
Dit vind ik een machtig interessant onderwerp. En het is iets waar ik herkenning in kan vinden.
Ik heb zelf altijd iets gehad met een specifieke cultuur die eigenlijk geen plek kent in onze geschiedenis/aardrijkskunde.

Een cultuur die zo in harmonie is met de natuur dat deze heeft geleerd haar omgeving direct te beïnvloeden door een vorm van technologie die door ons nagenoeg compleet vergeten is.
Een hoog wetenschappelijke cultuur die een balans heeft gevonden tussen de spirituele en intellectuele behoeftes van de mens. Met een vorm van wetenschap die handelt vanuit het hart zowel als de geest, met wijsbegeerte als grootste streven. Niet voor macht of zelf-interesse, maar 'knowledge for knowledge's sake' zeg maar.

Van jongs af aan heb ik ook altijd iets met Mars gehad. En om één of andere reden ben ik ervan overtuigd dat Mars ooit compleet bevolkt was, en dat verschillende culturen hier op Aarde (en misschien zelfs de mens zelf) een hybride zijn van wat zich daar ooit af heeft gespeeld en onze Aardse roots.

Ik vind het ook prachtig wanneer ik documentaires zie die zich verdiepen is deze "mythische" oude beschavingen, omdat ik altijd een gevoel van resonantie ervaar bij het zien ervan.

Deze topic blijf ik nauwlettend in de gaten houden. :wink:

Groetjes.

Edit; of mijn dromen/ideeën/herinneringen over Atlantis gaan, of over een andere oude beschaving, durf ik niet te zeggen. Maar het zou zeker goed kunnen.
Misschien als ik aanwijs waar ik denk ooit te hebben geleefd dat iemand er herkenning in vindt.
Afbeelding

_________________
"Pants are an illusion. And so is death." ~Huu.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 14-10-2012, 21:11:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-07-2011, 17:34:29
Berichten: 124
Ik weet dat dit topic vrij oud is en dat ik waarschijnlijk geen antwoord kan verwachten maar dat kan mij weinig schelen. Er moet iets van mijn hart , en het is heus niet negatief hoor als je het je afvraagt :D. Ik zelf geloof in reincarnatie maar ik heb geen enkele band met Atlantis,egypte,griekenland etc. In plaats daarvan heb ik me van kinds af aan me enorm aangetrokken gevoeld tot de scandinavische landen (zoals Denemarken, Noorwegen etc.) en ierland. De beschavingen die daar leefde hebben mij altijd enorm geinterreseerd en vooral als we het hebben over de mythologische verhalen. Telkens wanneer ik die verhalen lees heb ik telkens weer het gevoel dat ik in die tijden een priesteres was. Kortom alles wat met deze landen te maken heeft , muziek, vehalen, godsdienst alles interreseert mij enorm en doet mij terug verlangen naar die tijd. Ik weet dat dit raar kan overkomen maar dit is nu eenmaal hoe ik er mij over voel.

Nielsje

_________________
BIJ hET hAARDVUUR
Droom even weg bij het gezellige haardvuur.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 06:44:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik heb wel een sterke band met egypte, niet met atlantis. Ik verzamelde als klein kindje werkelijk alles van boeken en plaatjes, gaf er spreekbeurten over enzo. Ik weet van mn gids dat ik er geweest ben... maar niet fysiek.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 16:10:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
Eibhlin schreef:
Ik heb wel een sterke band met egypte, niet met atlantis. Ik verzamelde als klein kindje werkelijk alles van boeken en plaatjes, gaf er spreekbeurten over enzo. Ik weet van mn gids dat ik er geweest ben... maar niet fysiek.

Kun je ergens niet fysiek geweest zijn dan?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 20:40:57 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 30-05-2012, 22:02:50
Berichten: 113
Locatie: 't veld
ja dat kan. kijk maar naar je gidsen! hun ziel is er ook... en hebben ze een fysiek lichaam? nee, maar toch zijn ze er! als je dood bent, gaat je ziel ook ergens heen.. als energie. en nog een voorbeeld, als je aan het uittreden ben, en je bent met je lichtlichaam op pad om het zo maar ff te noemen:P, kom je ook op plaatsen zonder een fysiek lichaam! dus jah ergens zijn zonder fysiek lichaam, of een leven zonder fysiek lichaam is mogelijk. als ziel kan je ook van plaatsen komen (andere sterrenstelsels) waar alleen energie is, energetische plaatsen.

dit is beetje simpel en kort uitgelegd, maar zo is het wel zoals ik het zie.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 15-10-2012, 20:48:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-09-2012, 09:42:35
Berichten: 21
bartb schreef:
ja dat kan. kijk maar naar je gidsen! hun ziel is er ook... en hebben ze een fysiek lichaam? nee, maar toch zijn ze er! als je dood bent, gaat je ziel ook ergens heen.. als energie. en nog een voorbeeld, als je aan het uittreden ben, en je bent met je lichtlichaam op pad om het zo maar ff te noemen:P, kom je ook op plaatsen zonder een fysiek lichaam! dus jah ergens zijn zonder fysiek lichaam, of een leven zonder fysiek lichaam is mogelijk. als ziel kan je ook van plaatsen komen (andere sterrenstelsels) waar alleen energie is, energetische plaatsen.

dit is beetje simpel en kort uitgelegd, maar zo is het wel zoals ik het zie.

Duidelijk ja nu ik er zo over na denk klinkt het ook best logish.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 20-04-2014, 15:10:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
@chelsey29, wat voor een antwoord zoek je?

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl