Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:04:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 20-03-2005, 20:53:52 
Wie heeft er iets mee, of heeft er herinneringen aan? Vertel vertel vertel!! :P :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 21-03-2005, 00:06:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=106

Hier heb ik het een en ander opgeschreven. Luna is een meisje waarmee ik op atlantis een nauwe band heb gehad. Toen zij op dit forum kwam voelde ik direct deze band en dacht ik gelijk aan atlantis (hoewel ik toen nog niet voor mezelf zeker wist dat ik daar ook geleefd had)

Ook egypte heb ik iets mee, maar daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit of dat nou fascinatie is voor de geheimen rond egypte, of dat dat echt iets met vorige levens te maken heeft...


Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 23-03-2005, 16:29:20 
Ja die heb ik gezien, maar gaat niet echt over herinneringen. En daar ben ik nieuwsgierig naar :)

Deze week is het Egypte week op discovery. Iedere avond wel een docu erover, echt geweldig. Wil er zo graag heen :D :P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 20:52:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-04-2005, 15:58:36
Berichten: 122
hoi armande,

Ik weet zeker dat ik in egypte geweest ben in de tijd van ramses de 2e (1000 vor christus) het dit: http://forum.spirituelejongeren.nl/view ... c&start=15 topic staat er meer over onder de nic green dragon.

verder heb ik wel heel sterk het gevoel dat ik iets met atlantis heb. dit gebeurt vooral als iemand beweert dat atlantis niet bestaat, dan schiet ik helemaal in de verdediging alsof ik zeker weet waar het is en dat ik er zo heen kan gaan. maar ik weet (nog) niet precies hoe dat zit allemaal

grtz mathijs

_________________
de doel van de reis is niet belangrijk, het de reis die telt
http://www.groenedraak.nl , 9 september op het goede spoor st. anna parochie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 03-09-2005, 20:05:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-09-2005, 19:40:45
Berichten: 14
Locatie: Landgraaf
Ook ik heb een band met Atlantis en Egypte.

Ik kan me mijn reactie nog herinneren die ik had toen ik als klein meisje zijnde voor het eerst de pyramides zag in een boek... ik zat echt met grote ogen naar het plaatje te staren en toen kwam er langzaam het besef tevoorschijn dat ik daar al eens geweest was. Sterker nog, toen ik het verhaal dat bij het plaatje zat las herkende ik sommige namen (weet helaas niet meer welke dit waren) en had telkens het onderhuidse besef dat ik in Egypte geleefd had.

Wat ik met Atlantis heb is mij niet zo heel duidelijk maar ik kan wel meteen, zoals green dragon al aangaf, in de verdediging schieten als mensen zeggen dat het niet bestaat. Ook droomde ik vroeger wel eens over een supermooie stad die langzaam naar de zee in zonk en in dit leven heb ik een heel sterke band met water. "Toeval?" :wink:

_________________
But I, being poor, have only my dreams... so tread softly upon the world because you tread on my dreams.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 17-02-2006, 14:02:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2006, 11:00:03
Berichten: 7
Locatie: Rotterdam
hmmm egypte,
Ja daar heb ik een hele nauwe band mee.
Ik ben wel eens heel nieuwsgierig geweest naar waar mijn familie allemaal vandaan kwamen heel lang geleden en kwam dus uit op valley of the kings die toen de tijd een hele andere naam had :)
Sinds dien ben ik me ook heel erg gaan verdiepen in het egypte gebeuren en heb ik vooral iets met het konings volk waarom weet ik niet maar daar voel ik me heel erg tot aan getrokken .

Heb er ook geregeld dromen over dat ik daar rond loop !
Wilde ik even kwijt haha
Groetjes Kelly


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 17-02-2006, 22:51:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
Ik heb een keer een kijkje mogen nemen in Atlantis via een meditatie met een zeer zuiver medium. Ze zij tegen mij dat ik mijn ogen moest sluiten en me mee zou nemen. Vervolgens moest ik vertellen wat ik zag.
Ze zij na afloop dat dit mogelijk was omdat Atlantis nog steeds bestaat alleeen we kunnen het niet meer zien. Hiermee bedoelde ze dat alles wat geweest is er nog steeds is omdat enkel NU bestaat. Het is daarom mogelijk in het heden, verleden en toekomst te zien.

Leef in Liefde, edger

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 18-02-2006, 08:16:24 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Dat is iets wat ik ook al vaker gehoord en gelezen heb. Tijd bestaat niet er is alleen een nu. Zo is het ook dat onze ziel op meerdere plekken gelijk is (verleden, heden, toekomst).

zelf heb ik wel wat vage herinneringen aan zowel Egypte als Atlantis. Het enige wat ik zeker weet is dat ik bij beide priesteres was. Ook dat het Atlantis en het Oude Egypte samen met de Maya's iets te maken hebben met waar we naar toe gaan met 2012. Wat mij al vaker opgevallen is, is dat bijna iedereen wel in 1 van die drie tijden/plaatsen geleefd heeft. Vooral Egypte.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 18-02-2006, 17:48:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2005, 14:45:41
Berichten: 47
Ik zelf kom ook uit Atlantis, al komen de meeste mensen tegenwoordig daar vandaan, dus zo wonderlijk is het niet.

Wat ik gehoord heb ik dat de zielen die ook in Atlantis geleefd hebben nu zijn teruggekeerd om een ondergang te voorkomen, zoals bij Atlantis wel gebeurde.
Zelf ben ik naar Egypte gevlucht op het moment dat Atlantis op zinken stond, verder herinner ik me er niet echt veel meer van.
En zo denk ik dat er heel veel mensen naar Egypte en omliggende landen zijn gevlucht en, zoals Isis zegt, dat veel mensen daarom een verbintenis hebben met Atlantis en Egypte of met de Maya's, enz.
Daarom zijn er denk ik ook vrij veel overeenkomsten tussen de levenswijze, kijk maar naar de piramide's en Maya tempels.

_________________
Als het donker genoeg is, worden de sterren zichtbaar.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 08:02:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-03-2006, 07:43:29
Berichten: 16
Ik heb ook zeker iets met Egypte. Ik weet dat ik daar ooit geleefd heb als man. Ik had een gezin en twee kinderen. We waren arm en ik stond elke dag op de markt muziek te maken. Dit leven is al van heel lang geleden, enkele honderen jaren na de geboorte van christus. Vaak werd ik geterroriseerd door het opperhoofd van de stad. Ik was minderwaardig is zijn ogen omdat ik heel arm was. Ooit was ik zo kwaad dat ik hem iets had aangedaan. Dood deze daad werd ik tot de doodstraf veroordeeld.

Enkele maandjes geleden ben ik achter dit leven gekomen. Altijd voelde ik al iets voor Egypte, het was speciaal voor mij. Ik zou er zo graag een keer heen willen.
Wat ook apart was, was dat enkele dagen nadat ik erachter kwam dat ik ooit in Egypte heb geleefd en wat voor leven ik heb gehad, dat ik dat opperhoofd 's nachts in mijn kamer zag staan. Ik schrok me rot en kroop snel onder de dekens. Daarna was hij gelukkig weg.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 15:04:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Met atlantis heb ik niet ze heel veel. Wel weet ik zeker dat het bestaan heeft, althans dat het niet bestaat in het hier en nu. Met egypte daarintegen heb ik een sterke band. Egypte gascineerd me al heel lang. Jarenlang heb ik geprobeerd om uit te vinden wat me dan zo fascineerde. Ik ben er niet uit, dat ik er geweest ben in een vorig leven is iets wat voor me vast staat. Diezelfde band heb ik trouwens met nog meer afrikaanse landen..

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 26-03-2006, 23:02:19 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Een tijd geleden zat ik met een vriend van mij in de tuin, een heel spiritueel persoon. Die zei op een gegeven moment ineens beetje lachend dat er een stad boven mijn hoofd zwwefde. Het was wel een rare avond want ik zag toen ook iets in de lucht en we hadden het veel over spiritueliteit.
Ik had eigenlijk meteen het gevoel dat dat over atlantis ging, dat met die stad. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.. Die vriend van mij heb ik dat later verteld en hij reageerde niet eens verbaasd!
Naja, geen herinnering dus maar hij past er ergens wel n beetje bij..

Liefs Barbara


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 08:19:11 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Idd Barbara,

Hoewel je misschien geen herinnering hebt, is je gevoel er wel, daar past het dan ook bij.
Als je een gesprek voert pas je je energie aan op het gesprek, bij spirituele gesprekken zul je dus jezelf meer openstellen voor spiritualiteit en dan kunnen er idd. mooie dingen gebeuren.
Dit kan varieëren van mooie herinneringen, het oplossen van sommige blokkades, de duidelijke aanwezigheid van gidsen en engelen, maar ook herinneringen of gevoelens uit vorige levens.
Spiritualiteit is een mooi en puur iets, als je er voor openstaat voel je, dan heb je geen herinnering nodig om te vertrouwen.

De sleutel tot spiritualiteit is vertrouwen op je gevoel.


Groetjes, Nemesis

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 27-03-2006, 15:39:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-08-2005, 10:28:29
Berichten: 112
grappig vind ik dat ik eigenlijk niets met egypte of atlantis heb...
ik twijfel er niet over dat atlantis heeft bestaan, maar ik heb er verder niet echt iets mee...

toch bijzonder dat mensen dan voor zichzelf toch weten 'waar' ze horen of hoorden...

Zo voel ik me ontzettend getrokken door de Kelten en door Ierland/Schotland en ook in mindere mate door Scandinavie....

Zo weet ieder voor zichzelf toch weer heel wat!!! Zonder het eignelijk te beseffen!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Atlantis/Egypte
BerichtGeplaatst: 30-03-2006, 23:01:37 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
heyhey,

ik heb dat dus ook he, dat ik eigenlijk niets met atlantis heb, en egypte, ik kan me erover verwonderen, de pyramides enzo, maar echt dat het me bezighoudt of emotioneert? geloof t niet..
daarom was ik zo verbaasd van die stad boven mijn hoofd, echt een rare avond.. was sowieso wel een rare periode qua spiritualiteit, veel gebeurt enzo.
Naja, thx voor de reactie iig!
Liefs Barbara


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl