Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:08:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 20-05-2005, 19:55:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hallo allemaal,

Ik had hier laatst een post geplaatst over mijn vraag die gaat over Cleopatra.

Dan nu het vervolg, totaal onverwacht ben ik het te weten gekomen.

Een paar dagen geleden heb ik heel toevallig met iemand via msn gewoon zo maar wat gepraat en gaandeweg vroeg ik haar of ze ook wat over reincarnatie wist want ik had een vraag erover.
Ik had namelijk geen reactie gekregen op mijn post (zie ""herkenning"") en was nog steeds erg nieuwsgierig.

Ik vroeg haar dus ook dezelfde vraag en zij vroeg me waarom heb je mij juist uitgekozen om deze vraag te stellen?
Ja, ik had haar al lang niet gesproken via msn, dus ik dacht op dat moment ik kan het haar misschien ook wel vragen als ze tenminste wat over reincarnatie afweet.
Ja zegt ze, dit is wel heel toevallig dat je juist mij hebt uitgekozen want ik heb in een vorig leven Cleopatra gekend, ik was haar verzorgster!
Nou ik kreeg gelijk de rillingen en begon het vreemd koud te krijgen en rilde nog af en toe van de kou....
En er werden mij ook veel herinneringen duidelijk, zag veel beelden, en rook zelfs geuren, hoorde zelfs de geluiden van die beelden die ik zag.....

En die persoon waar ik mee chatte, die had mij dus ook goed gekend in dat leven, en zij heeft mij dus eens meegenomen en met Cleopatra laten kennismaken...........
En ik zag dus weer die beelden, en ik zag hoe ik er uit zag in dat leven en hoe die persoon eruitzag, de situatie van toen.

Toen begon ik dus sinasappelen en citroenen te zien, dus ik vraag haar wat zij daarvan kan vertellen want ik weet het niet, ze zegt me je stond op de markt en verkocht dat.........ooo, ik hoord zelfs de geluiden en de geuren, die rook ik dus echt........

Nou heel veel meer werd ons duidelijk gaande weg het gesprek.......
Heel bijzonder gewoon..... als zij op het punt stond om mij iets te vertellen, dan zei ik het al.

op een gegeven moment liet ze me zinnen zien en vroeg ze me de betekenis ervan...........je weet het vast nog wel zei ze...
en ik bekeek die zin en ik wist dierekt dat daar ik hou van je stond....
Nog een zin, maar daar kon ik geen specifieke betekenis eraan geven wel een gedachte/mening van een persoon, dat was het enige wat ik wist.
En dat bleek ook wel te kloppen want dat zinnetje betekende ik hou van de zon.

Nou en nog meer details, te veel om hier op te schrijven en ik was nog wel flink onder de indruk!!
Net als toen ik onder de indruk was toen ik met Cleopatra kennis had gemaakt.

En als laatste wist ik nog dat ik niet lang had geleefd en niet veel kinderern had gekregen... dat klopt dus ook, en ik wist zelfs ook nog dat ik veel buikklachten had, pijn, ik zag me gezicht vertrekken iedere keer...
Zag nog heel even dat ik zwanger was....
Maar wat me nog het meest is bijgebleven van deze bijzondere beelden is het gevoel dat ik toen heel erg anders aanvoelde dan ik me nu voel, in dit leven.
toen in dat leven voelde ik me heel vrij en licht en vooral heel erg gelukkig!
Ik zag mezelf zo vrij en licht bewegen, manden optillen, blij en vrolijk!
Ik maakte me geen zorgen en zo.......
Terwijl ik in dit leven helemaal het tegenovergestelde ben....
Ik ben wel altijd vrolijk en blij altijd, maar voel me dus absoluuut niet licht en vrij.
Voel me altijd zwaar. Maar misshien komt dat wel omdat ik dus nu meer heb opgebouwd uit vorig levens aan ellende en zo en ook in dit leven.
En in dat leven waarschijnlijk niet..........
En ik zag mezelf zingen, en ik hou nu nog steeds van zingen doe het nog steeds elke dag!
En die persoon vertelde me nog dat ik ook een instrument bespeelde en ik wist dierekt wat het was.... een soort van een harp............
Kreeg kippevel want mijn lievelingsinstrument is dus de harp...... Ik kan bij het horen al helemaal in extase raken, al vanaf mijn kleuterjaren....

Ja nog veel meer, weet het nu allemaal wel en niet... ben erg onder de indruk van deze gebeurtenis............maar ergens diep in mijn hart wist ik wel dat ik Cleopatra had gekend.....................ik had en heb nog steeds een grote sympathie/liefde voor haar......

Oja, ik heette in dat leven Niqaui Monista, mooi naam he?
Direkt toen ik deze naam hoorde wist ik waarom ik sinds de lagere school tijd ik de naam van een land zo vaak voor mezelf opdreunde.....het land Nicaragua....... deze landnaam riep blijkbaar bij mij mijn vroegere naam op..........

Groetjes, Asya!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 21-05-2005, 00:13:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2004, 13:07:45
Berichten: 38
Locatie: Enschede, NL
he liefie een mooi verhaal, mooi dat je dat zo mocht ervaren.

Dikke knuf roy

_________________
liefde is het hoogste goed aan de mens gegeven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 21-05-2005, 14:52:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Ja he Roy!

Ben er ook heel blij mee!
Ik vind het echt een heel bijzondere gebeurtenis..
Bedankt liefie voor je knuffie, van mij ook een knufie terug lieverd!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 22-05-2005, 13:40:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Jeetje! Ik raakte helemaal ontroerd en tegelijk enthousiast bij het lezen van je verhaal. Prachtig zeg.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 22-05-2005, 17:09:27 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Ik ook Kimmi, ik ook!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 08-06-2005, 16:28:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 17:31:39
Berichten: 440
Locatie: Groningen
Wo0o0o0o0o0ow wat een verhaal zeg.
Heel mooi..
Ben stiekem wel een beetje jaloers. Het lijkt me ook wel leuk om erachter te komen wie ik was in een vorig leven..

_________________
Try to make a differents for the persons around you


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Cleopatra
BerichtGeplaatst: 08-06-2005, 18:43:46 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi Asya

Een schitterend verhaal joh, en als ik je zo lees je verhaal zoveel liefde straalt daaruit..wouw..

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl