Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:09:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 10:12:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Misschien wel, maar eigenlijk denk ik het niet. Want dat ik voor mijn vriend gekozen heb bijvoorbeeld betekent automatisch dat ik ook een schoonfamilie erbij krijg waar ik niet voor kies. Ik denk dat het zo ook gaat bijhet kiezen van je ouders. Al kies je soms misschien voor je opa en oma in plaats van voor je ouders maar heb je wel je ouders nodig om te kunnen incarneren in die familie... Je kunt het zo gek maken als je zelf wil in je hoofd. Sta er niet teveel bijstil. Wees blij met zulke ouders en trek je les uit het omgaan met je grr familie. Meestal zit die oorlog alleen in jezelf en is de les de je moet leren de reden dat je die familie hebt.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 11:40:24 
als je je ouders kiest dan heb ik het voor me zelf toch niet gemakkelijk gemaakt.
Maar ik kan er perfect mee om en het doet me eigenlijk niets.
Dat zijn personen voor me dat ik in mijn leven niet nodig heb en niet mis ik heb die aan de kant gezet uit mijn leven die proberen dan wel nog om me nu en dan eens klein te krijgen maar het zijn gewoon zielige mensen.
Waar ik eigenlijk best wel mee te doen heb maar ik hoef ze niet.

Groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 12:00:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
ik heb dat gevoel ook
alleen kan ik ook niet goed met ze omgaan, maar het lukt steeds beter sinds ik meer mezelf probeer te zijn
maar men moeder begrijpt me nooit :(
mijn vader wel, maar die is uit zichzelf ook erg geintereseerd in het praranormale :)

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 12:46:22 
ik begrijp het soms niet wij(mijn broers zus en ik)
zijn totaal anders bekijken alles anders we gedragen ons ook anders we hebben meer inzicht en dan kom je bij zo'n ouders terecht.
Het is precies of wij onze ouders zouden moeten opvoeden :shock:

Groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 23-06-2005, 13:19:29 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 10:42:26
Berichten: 768
IK heb eens gelezen dat vrienden als zielen elkaar opwachten soms zodat ze samen reincarneren. Misschien maken ze zo dan samen afspraken over families ed. Maja dit is van mij kant maar gissen.

_________________
I decided long ago, not to walk in anyone's shadow


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Familie
BerichtGeplaatst: 08-11-2005, 20:54:55 
misschien kies je voor bepaalde anderen (mensen etc) omdat zij van jou kunnen leren en jij van hen...ze hoeven niet ("boven of onder") je te staan...het gaat niet om "niveau" ... de simpelste dingen zijn soms zeer moeilijk te leren of alleen al om te ontdekken...

dit was slechts mijn zegje!!!

bb xXx mij


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl