Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:52:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vorig leven zien in je dromen?
BerichtGeplaatst: 07-08-2005, 16:15:55 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-08-2005, 10:28:29
Berichten: 112
Kan je in je dromen vorige levens 'zien'??

Ik heb wel eens dat ik dingen droom....voornamelijk 1 bepaalde droom die ik maar 1 keer heb gehad, dat het dan zo echt lijkt...of het echt gebeurd is.
Die ene droom, ik zat ondergedoken met een groep joden, lijkt nu achteraf echt gebeurd te zijn(heb het jaren geleden gedroomt en gelijk opgeschreven..was er ondersteboven van) omdat er veel dingen zijn die erop wijzen dat ik in vorig 'leven' in de oorlog was...waarschijnlijk ben ik toen ook omgekomen in een kamp. Maar dat weet ik niet ECHT zeker omdat ik geen echte 'offieciele' reincarnatie sessie heb gedaan ofzo hoor...

maja...vraag me af of je in je dromen dus zulke flashbacks kan hebben?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-08-2005, 17:34:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Haha mike

daar ben ik weer!

Ik denk dat dit kan. Ik denk dat je vorige levens kan dromen. Alleen zeker weten doe je het niet tebnzij het je duidelijk is wie er bij je was in dat vorige leven, en deze persoon nu bekend is en los zonder voorinformatie dezeolfde droom heeft gehad. Bewijzen kun je het nooit. Er informatie uithalen en voor jezelf iets mee doen wel. Dus.... doe er iets mee!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-08-2005, 17:37:09 
Euuh....wat kan je daar nu mee doen?

Liefs vanessa :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-08-2005, 19:44:32 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Je zou toch hypno/regressie therapie kunnen toe passen als je het gevoel heb dat je het toch wilt weten, of dat deze dromen je blijven achtervolgen.
Als je deze dromen zo intens beleeft kan het inderdaad een herinnering zijn. Als deze dromen zich blijven herhalen zowel als droom zelf of in je gedachten heeft je ziel nog wat te verwerken.

Misschien kun je eens nadenken wat voor een betrekking deze droom heeft in jou leven nu, want je leeft nu dit leven, en je vorig leven heb je gehad. Herineringen kunnen je wijzen op blokkades in je huidige leven. Maar dat hoeft niet perse zo te zijn. :wink:

Groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-08-2005, 19:48:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-08-2005, 10:28:29
Berichten: 112
Ik wil eigenlijk nog een keer in reincarnatie therapie...of een sessie doen(met de jan kleyn methode) omdat ik nog wel meer 'punten' heb waar ik mee zit.

...misschien kom ik er dan achter of die droom klopt...hoewel ik bijna 'weet' dat het zo is. Ik vermoed namelijk dat ik op deze manier een verbinding met m'n vader heb. Waarschijnlijk zijn we elkaar verloren in de oorlog(weggevoerd).....en hebben we daar nu nog steeds last van....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 11:03:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2004, 11:36:30
Berichten: 186
Locatie: Heeze.
Ik denk het wel...ik heb er nog niet veel over nagedacht maar ik denk wel dat dromen meer zijn als alleen ' informatie verwerken'.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl