Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:20:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ff een paar vraagjes
BerichtGeplaatst: 11-10-2005, 20:45:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-10-2005, 21:09:08
Berichten: 3
Hoi hoi

Ik heb twee vragen hoop dat ik ze goed heb gezet.

Ik heb altijd al een ontzettende aantrekkings kracht gehad naar frankrijk En als we naar frankrijk op vakantie gingen/gaan had ik ook altijd het gevoel thuis te komen. Ook kwamen sommige plaatsen en uitzichten me bekend voor. Kan dit een teken zijn? Dat ik bv. in een vorig leven in frankrijk heb gewoond? Ook pak ik de taal snel op. Ik heb dit gevoel al heel lang en heb zelfs toen ik klein was gedacht dat ik daar vandaan kwam. (heb dat idee zelfs erg lang vol gehouden hihi was daar echt van overtuigd)

Ook heb ik een vraag over mijn broer en opa.
Mijn opa is ongv. 8mnd. voor dat mijn broer werd geboren overleden.
Hij heeft voor hij stierf dingen verteld over mijn broer die niemand kon weten. (geboorte datum/geslacht/naam enz) Nu ziet mijn familie heel veel van opa terug in mijn broer. Gedrag, levenswijze, lichaamstaal.
Kan het zijn dat de "ziel" van opa naar mijn broer is overgegaan.
Het is soms wel frappant, want soms doet ie dingen of zegt ie dingen, die hij niet kan weten, of waardoor hij sprekend opa is.
De mensen om mij heen roepen altijd dat de gelijkenis gewoon eng is...

Ik hoop dat er mensen zijn die het antwoord weten...
Iig. bedankt Glow


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ff een paar vraagjes
BerichtGeplaatst: 12-10-2005, 10:07:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-05-2005, 20:19:33
Berichten: 112
Er is nooit een solide antwoord, er zijn alleen maar aanwijzingen die de waarschijnlijkheid van iets zo groot maken, dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het niet zo is! En die geef je zelf al aan. Het is jouw waarheid, jouw perceptie. Geniet ervan en prijs jezelf gelukkig :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ff een paar vraagjes
BerichtGeplaatst: 12-10-2005, 10:10:19 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Beide gevallen zijn heel goed mogelijk. Vaak is het inderdaad zo als we ons erg aangetrokken voelen tot een bepaald land we daar een vorig leven hebben doorgebracht.

Waarom je opa zoveel over je broer wist te vertellen voordat die stierf weet ik niet. Wel weet ik dat familiereincarnatie vaak voorkomt. Mensen die in dezelfde familie reincarneren. Zo kan het goed mogelijk zijn dat de ziel van je opa nu je broer is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ff een paar vraagjes
BerichtGeplaatst: 12-10-2005, 10:22:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-10-2005, 21:09:08
Berichten: 3
Thnx...
Ik heb echt altijd het idee gehad dat ik uit frankrijk kwam... De taal pik ook snel op...verstond de fransen gewoon zonder dat ik ooit frans had geleerd.... maar dat heb ik met wel meer landen... engeland rusland en amerika trekken ook erg, maar lang niet zo veel als frankrijk... Vandaar dat ik ging twijfelen...
Wel ingewikkeld allemaal haha


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl