Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:02:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 03-05-2006, 21:56:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Hoe weet je zeker dat het je tweelingziel is, buiten de erg goede band die je had?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 04-07-2006, 11:14:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-07-2006, 10:03:53
Berichten: 79
Locatie: Enschede, Netherlands
Hallo Iedereen..

Ik ben op dit forum gekomen tijdens mijn zoektocht naar informatie over "kindred spirits" (vert. verwante zielen).

Nu ben ik een week of 2 geleden op Internet een man/jongen tegengekomen. (we spelen allebei een online spel). En het klikte meteen.
Nu hebben we al meerdere gesprekken gehad waarin dingen besproken zijn die mijn beste vrienden nog niet weten :oops: *en van zijn kant ook.*
Nu waren we gister aan het praten over iets wat hem is overkomen toen hij een jaar of 6 was.. en ik zag een beeld van hoe het gebeurd was.. dat vertelde ik hem en dat beeld bleek te kloppen..
Ook hebben we regelmatig stille momenten waarbij we precies weten wat de ander voelt zonder ook maar iets uit te hoeven leggen..
En dat terwijl we elkaar irl nog nooit zijn tegengekomen.

Kan het zijn dat er een soort van verwantschap is tussen ons.. of dat we zelfs tweelingzielen zouden kunnen zijn *hoewel ik erg terughoudend ben met het gebruiken van deze term*.

BB
Carti

_________________
Watashi no naka ni mitsukerareta kara.
Ik heb het licht gevonden, Het blijft altijd bij mij.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 04-07-2006, 16:51:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Hoi Cartimandua,

Volgens mij zou het best kunnen dat je een speciale band heb met hem. Het weten wat de ander voelt enz. zijn volgens mij van die tekenen die zeggen dat er iets meer tussen jullie is. Of het een tweelingziel is zou ik niet zo durven zeggen. Ook ik ben vaak wel terughoudend met dat soort termen. Ik denk wel dat jullie een bepaald linkje hebben. Geniet er maar van!

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 12-07-2006, 18:56:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-07-2006, 18:41:31
Berichten: 3
carina schreef:
Verder heb je ook zielemaatjes, dit zijn zielen die je in meerdere levens al bent tegengekomen. Je leert van elkaar en als dit leerproces is afgelopen, splitsen de wegen weer.
Dat kan een jaar zijn, 10 of wel 50 jaar. Dat is bij ieder weer verschillend. Maar je ontmoet ook steeds nieuwe zielen. Want een groot gedeelte is natuurlijk aan de overzijde om daar verder te leren

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik op dit moment mijn leven deel met drie zielemaatjes

Liefs Carina ;)


Hoi,
Ik wil graag een ervaring delen.
Ik liep ooit eens in de stad waar honderde mensen lopen en er passeerd een man. Deze man totaal niet (uiterlijk dan) aantrekkelijk voor mij kijkt mij aan en ik hem en ik krijg een soort van schok. Ik ben helemaal ondersteboven ervan en waarom, geen idee. Hij schijnbaar ook want hij heeft nog 3 keer verbaast achterom lopen kijken. alsof we elkaar herkende maar ik ken hem niet. Dit is zeker 2 jaar geleden maar ik vergeet het nooit meer. Waarom reageerde wij zo op elkaar? Heeft het misschien met dit onderwerp te maken?

Liefs van Sabia


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 02-10-2006, 16:25:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-10-2006, 12:10:52
Berichten: 20
Locatie: veenendaal
zou het kunnen zijn dat mijn bij de geboorte overleden broertje mijn tweelingziel is? :?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 02-10-2006, 17:38:05 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Het zou kunnen.
Maar een tweelingziel kom je meestal niet tegen.
Het zou kunnen maar zover ik gelezen heb in verschillende boeken is
dit maar heel zelden het geval. Het zou dan eerder om iemand gaan waarmee jij een contract hebt. Uit een vorig leven.

Aan het einde van de incarnatie cyclus ontmoet je je tweelingsziel
en versmelt je weer met elkaar. Jullie worden Dan een Androgene ziel.

Androgeen = noch mannelijk, noch vrouwelijk.

Groetjes brian

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 13-10-2006, 16:22:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-08-2006, 17:31:19
Berichten: 36
hoi,

een erg interessant onderwerp, tweelingzielen..
ik twijfel een beetje of degene die ik een keer heb gezien misschien mijn tweelingziel is..
Iets dat ik nog nooit heb verteld aan iemand is dat ik 2 jaar geleden, op een kamp, iemand heb gezien/ontmoet, waarbij ik meteen iets voelde. ik heb niet met diegene gepraat ofzo, alleen gezien. Ik had meteen een heel vertrouwd en bekend beeld voor me. het leek of ik wist hoe hij is. ik zag meteen allerlei beelden, die ik herkende. ik kan het niet zo goed uitleggen, het is puur iets wat ik voel.. ik heb geen contact met hem ofzo, maar ik denk heel vaak aan die jongen..
al 2 jaar twijfel ik over wat dat nou was.. of het zomaar iets was, of dat die gevoelens echt waren en nu ik heb gelezen over tweelingzielen, denk ik dat hij misschien mijn tweeelingziel zou kunnen zijn.. zou dat kunnen? of zijn de emoties heftiger bij zo'n herkenning van tweelingzielen?
hebben tweelingzielen altijd dezelfde emoties op hetzelfde moment? voelen ze allebei hetzelfde als ze elkaar ontmoeten?

liefs, lainey


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 14-10-2006, 23:31:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Misschien was een tweelingziel, of misschien iemand uit jouw zielengroep. Dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Waarom heb je toentertijd niet met die jongen gepraat?

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2006, 16:03:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-08-2006, 17:31:19
Berichten: 36
omdat ik toen enorm verlegen en onzeker was.. :oops: :wink:
maar ik vertrouw erop dat ik m ooit nog eens weer ontmoet :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2006, 16:59:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Dat zou een mooie ervaring zijn, als je hem weer tegen komt. :D

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 13-01-2007, 00:37:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-01-2007, 18:54:09
Berichten: 1
Locatie: Amsterdam
Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort lid hier, en dit onderwerp interesseert mij enorm. Ik zou het fijn vinden om met mensen te kletsen die hun tweelingziel/soulmate/zielemaatje (hoe we die ene ware ook benoemen) hebben ontmoet. Ik verzamel zelf veel teksten over dit onderwerp en schrijf zelf ook veel over tweelingzielen en het transformatieproces (spirituele-geestelijke ontwikkeling) dat bij velen vanaf de ontmoeting echt op gang komt.

Als je interesse hebt om de teksten te lezen, het is nl veel te veel om dat allemaal hier te plaatsen, dan kan je ze hier lezen: http://soulmatesforever.123forum.nl/

Liefs ChildofGod

_________________
Liefde ziet de Overeenkomsten, Angst de Verschillen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-08-2007, 13:18:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Nemesis schreef:

Het is gewoon veel meer, alsof ze gewoon deel van mij is. Zo precies weten en voelen we alles van elkaar. Tis echt heel mooi.



Maar ben je dan nog wel onafhankelijk?

Liefs Brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 24-08-2007, 13:12:11 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2007, 13:29:06
Berichten: 69
Nee.

Mijn man en ik zijn tweelingzielen.
Ik voel feilloos zijn stemming en emoties aan.
Ook al zit ie aan de andere kant van NL.

Heel bijzonder net.

Mijn man is nu in Almere bij een bruiloft.
Erg emotioneel 't is een moeilijk verhaal.
Maar ik had hem net aan de telefoon, en inderdaad.
12.45 kreeg ik een zwaar gevoel in m'n buik, spanning en verdriet.
Op dat moment was hij handjes aan het schudden met het bruidspaar.

Plots was dat gevoel ook weer over, het bleek dat ze toen naar binnen gingen. Een hele tijd ging het goed, tot ongeveer 13.20 het officiele gedeelte begon. Ik heb staan huilen, was boos en overstuur. En om 13.45 was het over. Toen waren ze daadwerkelijk getrouwd.

Even voor de duidelijkheid, ik zit thuis in lelystad en m'n man is in Almere.
Nadat de ceremonie klaar was belde hij en deed ik verhaal en hij bevestigde alles... De tijden kloppen presies met hun acties daar. :shock:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 25-08-2009, 22:31:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-06-2009, 19:44:55
Berichten: 23
zo'n gevoel heb ik vaak bij mijn 2ling zus, maar dat zal wel mijn fantasie zijn aangezien de kans heel klein is...

_________________
een pad ontstaat door erop te lopen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 26-08-2009, 13:20:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Ik heb met iemand ook een heel goede band. Wij voelen elkaar ook perfect aan.
Maar nu telkens als we proberen afspreken, komt er iets tussen. Ernstige voorvallen meestal. Meme gestorven, pepe gestorven, kanker...

Zou dit gewoon toeval zijn of is er iets dat maakt dat we niet samen mogen komen?


xxx

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl