Bunny schreef:
Hallo , ik heb al meerdere levens gehad . En daarover wil ik nu vertellen . In mijn eerste leven was ik Italiaans ik woonde heel mooi toen werd er een eed gemaakt tussen iedereen het eerste deel is " an eye for an eye a heart for a heart a soul for a soul"
En het tweede deel was "We fight for the dream, we fight to the death, we fight for control"?
sorry grapje tussendoor, dat zijn lyrics van een nummerWat kleine dingetjes die me onduidelijk zijn:
Citeer:
iedereen maakte die eed en het was een rustig leven vol vreugde . Iedereen die de eed had afgelegd reisde steeds mee .
Bedoel je daarmee dat iedereen die de eed heeft afgelegd meereist naar het volgende leven?
Citeer:
En daarna in mijn weer volgende leven wat ik me het meest herinner was in de Middeleeuwen , ik woonde in slot loevestein en als ik daar kom voel ik me ook thuis . Ik was koningin en we vertrouwden de verkeerde persoon en die had veel aangericht , je kunt het zo gek niet bedenken ook moord . En we waren niet sterk genoeg op een dag zaten we aan het avondeten niets aan de hand maar het was schijn . Hij werd meegenomen en voor mijn ogen werd hij vermoord .
Wie zijn 'we' en wie is 'hij'?