Graag gedaan
Je bedoelt dat je een trauma, om het zo maar te noemen, hebt opgelopen uit een vorige leven en daar nu nog last van hebt?
Uiteraard kunnen dat meerdere trauma's zijn.
Als ik het nu goed begrijp...
...hier heb ik ook last van gehad, je weet niet waar je moet zoeken, zeer frustrerend.
En naar mijn idee is het zo, dat je die problemen en trauma's meeneemt naar een volgend leven om ze in dat leven te verwerken.
Dus in het leven waar je nu in leeft de problemen op te lossen, met bepaalde situaties, mensen, enz.
Regressie therapie lijkt mij dan eigenlijk niet echt goed, want dan ga je terug naar die situatie in het leven dat geweest is en verwerk je het daar en niet in het nu. Terwijl dat, als het de bedoeling was geweest om het in een vorig leven op te lossen of in het hiernamaals, dan had je dat ook gedaan. Maar waarschijnlijk heb je er zelf voor gekozen, voor dat je aan dit leven begon, om het te verwerken in dit leven.
Dat hoeven niet alle problemen en trauma's te zijn, kan ook een deel zijn en dat je de rest in volgende levens doet.
Het verwerken heb ik onder begeleiding gedaan, bij iemand die me helemaal onder handen nam, om het zo maar te zeggen.
Misschien dat er bij jou in je omgeving iemand is die dat kan en wil doen, samen met jou...?
Want meestal is het een combinatie van verschillende factoren waardoor de problemen uit vorige levens weer naar boven komen, dus moeten die andere factoren ook behandeld worden.
Hopelijk heb je zo weer wat meer duidelijkheid
p.s zo ongeveer ja, wel nog altijd meegelezen, maar niet gereageerd ofso.
En nu heb ik daar wel weer behoefte aan