Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:54:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vlagen uit vorig leven??
BerichtGeplaatst: 09-02-2006, 08:21:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2005, 13:55:37
Berichten: 1166
Locatie: Pernis
Hai..

Ik ben de laatst tijd weer veel bezig met spirituele dingen (onderandere met leren van magnetiseren of eigenlijk goed toepassen van magnetisatie).. Maar ik word me ook steeds bewuster van mn vorige levens. Ik voel me altijd volwassener dan de meeste mensen om me heen.. Verder is het zo dat ik altijd vrij veel weet en goed met situaties om weet te gaan, ondanks ik ze nog niet eerder heb meegemaakt. Ik weet altijd wat ik moet doen. En ik voel gewoon dat ik meer ervaring heb dan ik in dit leven heb gedaan.
Nu is het zo dat ik de laatste tijd ook vaker hele kleine dingen zie uit mn vorige. Bijvoorbeeld een leven in de middeleeuwen. Daar was ik o.a. achtergekomen doordat mn tante een harp heeft gekocht waar ik gigantisch door werd aangetrokken. Ook heb ik wel eens een flits gezien van mij als 9 jarig meisje dat in een houten hut zat, bang onder een tafel terwijl buiten vuur was.
Ik weet dat ik nog geen therapie mag doen (ook van mezelf nie), maar ik weet wel dat ik er wat meer naar opzoek mag gaan en kleine dingen mag weten.
Waren die dingen, dingen uit mn vorige levens?? Hoe kan ik achter wat er is gebeurt in mn vorige levens?? (Ik weet dat ik het moet doen om echt goed over mn dip heen te komen)..

xxx Sanne

_________________
the greatest thing
you'll ever learn
is just to love
and be loved
in return


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vlagen uit vorig leven??
BerichtGeplaatst: 10-02-2006, 17:21:13 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2005, 15:03:08
Berichten: 203
Locatie: Aarde
Het zou heel goed kunnen dat het uit vorige levens komt,
ook omdat de beelden zo helder zijn en je je zo aangetrokken voelt tot een harp, waar geen verklaarbare redenen voor zijn.
Dat je je volwassener voelt dan de meeste mensen hoeft niet persee met vorige levens te maken, maar meer met hoeveel wijsheid je in je hebt en die ook gebruikt, al heb je die wijsheid wel opgedaan uit vorige levens.
Maar de meeste mensen staan niet open voor hun vorige levens (door opvoeding enz.) dat ze zich ook niet bewust zijn van de wijsheid en de ervaringen die ze opgedaan hebben.
Jij staat dat wel en dan komt het er ook uit, het laat zich zien.

Hoe je erachter kan komen wat er gebeurt is in vorige levens, is naar mijn idee, naar een goede regressie therapeut gaan. Die je goed kan begeleiden en alles helpt verwerken. Maar je zegt dat je daar nog niet aan toe bent, wacht er dan ook mee en belangrijk is om naar je gevoel te luisteren, want het gaan forceren is niet goed en dan zak je, denk ik, alleen maar verder in je dip. Niet dat ik je daarmee bang wil maken, het is alleen een waarschuwing.

Mag ik vragen waarom je alleen uit je dip kan komen door te weten wat er in je vorige levens is gebeurt?

Succes en sterkte meis :D

_________________
Overal om je heen zijn geesten,
in de aarde, in het water.
Als je luistert, begeleiden ze je.
- Pocahontas -


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vlagen uit vorig leven??
BerichtGeplaatst: 10-02-2006, 18:30:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2005, 13:55:37
Berichten: 1166
Locatie: Pernis
Dankje voor je reactie..

Het is een heel raar gevoel. De ene kant zegt dat ik nog niet alles mag weten en de andere kant zegt dat ik nog iets moet weten.. (krijg de laatste tijd steeds meer dingen door)
Ik bedoel het iets anders met die dip.. Heeft meer te maken met dat wat ik hier boven zei. Er is iets dat ik moet weten en dat me nog dwars zit. Ik weet (helaas) alleen niet wat.. en dat gevoel zal me eigenlijk pas loslaten als ik het gevonden heb.. Lastig om uit te leggen..

xxx Sanne

Ps. terug van weggeweest Vamp??

_________________
the greatest thing

you'll ever learn

is just to love

and be loved

in return


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vlagen uit vorig leven??
BerichtGeplaatst: 11-02-2006, 16:35:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2005, 15:03:08
Berichten: 203
Locatie: Aarde
Graag gedaan :)

Je bedoelt dat je een trauma, om het zo maar te noemen, hebt opgelopen uit een vorige leven en daar nu nog last van hebt?
Uiteraard kunnen dat meerdere trauma's zijn.

Als ik het nu goed begrijp...
...hier heb ik ook last van gehad, je weet niet waar je moet zoeken, zeer frustrerend.
En naar mijn idee is het zo, dat je die problemen en trauma's meeneemt naar een volgend leven om ze in dat leven te verwerken.
Dus in het leven waar je nu in leeft de problemen op te lossen, met bepaalde situaties, mensen, enz.
Regressie therapie lijkt mij dan eigenlijk niet echt goed, want dan ga je terug naar die situatie in het leven dat geweest is en verwerk je het daar en niet in het nu. Terwijl dat, als het de bedoeling was geweest om het in een vorig leven op te lossen of in het hiernamaals, dan had je dat ook gedaan. Maar waarschijnlijk heb je er zelf voor gekozen, voor dat je aan dit leven begon, om het te verwerken in dit leven.
Dat hoeven niet alle problemen en trauma's te zijn, kan ook een deel zijn en dat je de rest in volgende levens doet.

Het verwerken heb ik onder begeleiding gedaan, bij iemand die me helemaal onder handen nam, om het zo maar te zeggen.
Misschien dat er bij jou in je omgeving iemand is die dat kan en wil doen, samen met jou...?
Want meestal is het een combinatie van verschillende factoren waardoor de problemen uit vorige levens weer naar boven komen, dus moeten die andere factoren ook behandeld worden.

Hopelijk heb je zo weer wat meer duidelijkheid :)

p.s zo ongeveer ja, wel nog altijd meegelezen, maar niet gereageerd ofso.
En nu heb ik daar wel weer behoefte aan :)

_________________
Overal om je heen zijn geesten,

in de aarde, in het water.

Als je luistert, begeleiden ze je.

- Pocahontas -


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl