Ik ben pas op de paranormale beurs geweest in Rijswijk. Ik vond het echt geweldig.
Ik ging er heen met een paar vragen maar 1 belangrijke vraag 'Heb ik inderdaad contact met mijn gids ?'.
Ik ben hard op zoek geweest naar dit antwoord en heb deze uiteindelijk gekregen via automatisch schrift bij een stand. Al heb ik er een hele dag op moeten wachten om aan de beurt te komen het was zeker de moeite waard
. Ik wilde nml een brief namens mijn gids laten schrijven.
De brief was helemaal geweldig, ik had inderdaad contact met mijn gids en hij bleek mijn hoofdgids te zijn. Hij heeft meer vragen voor mij kunnen beantwoorden en 1 hele stille vraag, een vraag die ik niet hardop durfde te stellen.
Ik heb nml echt altijd gedacht dat ik na dit leven een andere belangrijke taak zou moeten vervullen en dat dit dus mijn laatste leven was. Ik vroeg mij af of dit mijn wilde fantasie was of dat het echt zo was.
In de brief kreeg in het prachtige antwoord ' In dit leven komt er een hoop op je af. Geniet ervan want dit word ook je laatste leven.'
Hoe gek ook..maar ik kan niet beschrijven hoe blij ik er van werd.
Ik werd van heel die brief blij hoor..maar dat ene zinnetje!
Ik vroeg mij af of er hier nog meer mensen zijn die hun laatste leven leven en hoe die het ervaren.
Groetjes
Janneke