Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 19:18:42

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Jullie Visie over Vorige levens.
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 18:53:51 
Nimf
Nimf

Beste mensen, :D

Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar wat jullie beweegd om in vorige levens te kijken. Wat denk je ervan te leren?.
En wat denk je wat 'datgene'van toepassing is op je huidige leven?

Groetjes Brenda

BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 18:57:19 
Reus
Reus

Moeilijke vraag om kort antwoord op te geven..

Ik geloof zeker in vorige levens.. Ik denk ook wel dat je dingen heb meegekregen uit je vorige levens waar je nu nog wat mee kan (anders zou je ze voor niks hebben geleefd ;)).. Ik denk ook wel dat iedereen nog iets moet 'afmaken' van een vorig leven.. en dat het in je leven gebeurt, sommige zonder het te weten.. het ligt aan het feit of je er mee bezig bent en hoe groot het is..

xxx Sanne

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 21:54:04 
Groentje
Groentje

Ja, ik vraag me ook af waarom je zou willen weten wat je in je vorige levens hebt uitgespookt en waar je hebt rondgehobbeld.. Maar toch heb ik zo'n sterk verlangen naar 'thuis' en ik ben zo nieuwsgierig hoe het was en wat ik deed dat ik er best vaak aan denk.. Ik weet niet waarom ik dit heb en wat ik ermee moet, misschien dat ik ooit eens naar een regressietherapeut wil gaan.. of iets dergelijks.. Maar ik denk dan.. Waarom doe ik het eigenlijk? .. Maar het verlangen en de heimwee blijft en ik wil toch weten of dit naar n vorig leven iss..

Nessa..

BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 22:39:48 
Kabouter
Kabouter

brenda schreef:
Wat denk je ervan te leren?.[\quote]

Ik heb zelf nu 3 regressies gehad, allemaal naar een ander vorig leven. Tijdens alle 3 de regressies heb ik iets geleerd wat ik nog niet geleerd had. Iets dat ik nodig had in dit leven. iets waar ik mee verder kan.

brenda schreef:
En wat denk je wat 'datgene'van toepassing is op je huidige leven?

tijdens mijn eerste regressie ben ik bezig geweest met mijn allergie voor insecten steken. na de regressie had ik niet zo veel last meer van muggen ed. dus het kan wel helpen op dat gebied.

grtz Mathijs

BerichtGeplaatst: 08-04-2006, 22:08:01 
Elf
Elf

green dragon schreef:
Ik heb zelf nu 3 regressies gehad, allemaal naar een ander vorig leven. Tijdens alle 3 de regressies heb ik iets geleerd wat ik nog niet geleerd had. Iets dat ik nodig had in dit leven. iets waar ik mee verder kan.

Je rationeel bewustzijn heeft iets nieuws geleerd. Je onderbewustzijn wist het al.
Aangezien het er uiteindelijk om gaat dat je onderbewustzijn of ziel er iets van moet leren is het irrelevant om aan regressietherapie te doen.

Het kan echter wel interessant zijn, maar om nou te zeggen dat het ook daadwerkelijk nut heeft...
Ik heb er persoonlijk niets mee.

BerichtGeplaatst: 09-04-2006, 15:25:02 
Dwerg
Dwerg

flowwhenyouknow schreef:
green dragon schreef:

Je rationeel bewustzijn heeft iets nieuws geleerd. Je onderbewustzijn wist het al.
Aangezien het er uiteindelijk om gaat dat je onderbewustzijn of ziel er iets van moet leren is het irrelevant om aan regressietherapie te doen.

Het kan echter wel interessant zijn, maar om nou te zeggen dat het ook daadwerkelijk nut heeft...
Ik heb er persoonlijk niets mee.

Zelf denk ik dat het wel degelijk nut kan hebben. Kan zeg ik want dat kan per persoon verschillen natuurlijk. Net zo goed als dat de homeopaat de een wel kan de genezen en de ander niet. Het heeft nut op het moment dat je het zelf echt heel graag wilt en anders niet.
Althans zo denk ik erover.

BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 00:03:59 
Elf
Elf

Belbe schreef:
Zelf denk ik dat het wel degelijk nut kan hebben. Kan zeg ik want dat kan per persoon verschillen natuurlijk. Net zo goed als dat de homeopaat de een wel kan de genezen en de ander niet. Het heeft nut op het moment dat je het zelf echt heel graag wilt en anders niet.
Althans zo denk ik erover.

Ja, ik schilderde het een beetje zwart-wit af. Het kan wel wat nut hebben, maar ik laat me er liever niet mee in, omdat ik niet geloof dat het vertalen van informatie van mijn spirituele bewustzijn naar mijn rationele bewustzijn mijn persoonlijkheid goed doet.
Ik houd privé en werk liever gescheiden :P

BerichtGeplaatst: 10-04-2006, 00:28:28 
Dwerg
Dwerg

haha wat een interessante vraag zeg..
voor mij persoonlijk geldt dat ik niet letterlijk in mijn vorige levens wil kijken, maar ik me wel probeer te beseffen dat ze er geweest zijn en dat er nog best wat lessen aan vast kunnen zitten.
heel erg dubbel moet ik zeggen, want ergens wil ik me graag focussen op het hier en nu en ergens wekt dat ook mijn interesse wel, om me te richten op vorige en volgende levens enzo.. ik denk zelf dat je er wel iets aan kunt hebben, vorige levens zijn ook lessen geweest en die lessen kunnen je hier ook helpen. maar voor mijzelf moet dat echt nog een plaatsje krijgen.

Liefs Barbara

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00