Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:16:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-06-2006, 21:59:20 
Ow interessant dit topic. Ik ben zeker ook niet bang om dood te gaan. Sterker nog ik heb tijden gehad dat ik er naar verlangde om dood te gaan. :oops: Alleen dat mocht niet. Gek genoeg weet ik neit van wíe het precies neit mocht. Maarja. 't kwam erop neer dat ik hier nodig was of iets. (ja klinkt echt heel vaat ik weet 't)
Maargoed. Ik denk zeker dat je als je dood gaat als het ware wakker wordt in een andere wereld. Om het maar even simpel te vergelijk is dit leven slechts één dag van je leven als ziel. Ten minste zo zie ik dat ongeveer. In elk leven leer je weer nieuwe lessen. Totdat je op een gegeven moment 'klaar' bent. En dan mag je als gids andere mensen op aarde met hun lessen gaan begeleiden. Sja dat denk ik dus.... Ik denk ook zeker dat je als mens een gids voor een ander kan zijn. Ik wil later bijvoorbeeld kinderen gaan begeleiden die niet echt in het 'standaard' lesprogramma passen. Dan ben ik toch ook een soort gids, denk ik. Maar ja ik ben het nog niet, eerst school afmaken... ow ik ga beetje off topic.

Liefs, Zonnetje :wave:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl