Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-11-2024, 19:30:15

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vaak herkend
BerichtGeplaatst: 18-06-2006, 19:28:44 
Groentje
Groentje

hallo,

Er zijn heel veel (begaafde) mensen die als ze mij zien mij bekend voorkomen. Ik schijn met veel mensen in dezelfde tijd geleefd te hebben, waar iedereen mij kende. Ik vermoed dus dat ik een vrij belangrijk of vooraanstaand persoon ben geweest. :roll:
Ik heb nog nooit regressie gedaan omdat ik niet weet waar dat kan. :(
Ik zit in ieder geval op dezelfde trilling met deze mensen.
Ik heb momenteel geen goede foto van mezelf anders zette ik deze erbij om te kijken of meer mensen herkenning vinden.
zijn er meer mensen die vaak herkend worden :?:

Berichtenonderwerp: Re: Vaak herkend
BerichtGeplaatst: 25-09-2006, 01:25:22 
Dwerg
Dwerg

Mensen herkennen, al ken je ze in dit leven niet, is niet zo heel gek :) .

Ik voel zelf dat als je in bepaalde levens met mensen een band gehad hebt (positief of negatief) kom je ze in een ander leven wel weer tegen. Zo'n ontmoeting kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld om je bewust te maken van iets, of om te leren van een 'oude' situatie, jij kunt iets voor de ander betekenen, of de ander iets voor jou, en zo zijn er denk ik enorm veel redenen.

In zou klein moment van herkenning, hou je elkaar weer even een spiegel voor, en kun je je weer even herinneren hoe het was, en of er nog iets te verwerken is. Voor mij maakt het niet uit of die ander, die ander die mij zo bekend voorkomt, begaafd is of niet. Ik denk dat je met begaafd doelt op spirituele begaafdheid. Een mens is een mens, ik maak geen onderscheid tussen 'begaafd' of niet 'begaafd'.
Ik weet dat zo'n gevoel van herkenning vaak maar een nano seconde duurt (bijvoorbeeld buiten op straat ofzo), maar toch, ik probeer het wel vaak te onthouden, om er eventueel later nog even mee aan de slag te gaan.

Ik denk dat het niet gek is dat het voor jou voelt alsof je met heel veel mensen eenzelfde trilling deelt. In het universum werkt het ongeveer zo: hetgeen je uitzend krijg je terug. Dus als je sterk in je energie zit en dat ook uitstraald, krijg je die energie ook terug van anderen :idea: .

In licht en liefde,

Guido

Ps: ik weet neit waar je woont, maar ik ken in Spijkenisse wel een goed regressie adres :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00