Mensen herkennen, al ken je ze in dit leven niet, is niet zo heel gek
.
Ik voel zelf dat als je in bepaalde levens met mensen een band gehad hebt (positief of negatief) kom je ze in een ander leven wel weer tegen. Zo'n ontmoeting kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld om je bewust te maken van iets, of om te leren van een 'oude' situatie, jij kunt iets voor de ander betekenen, of de ander iets voor jou, en zo zijn er denk ik enorm veel redenen.
In zou klein moment van herkenning, hou je elkaar weer even een spiegel voor, en kun je je weer even herinneren hoe het was, en of er nog iets te verwerken is. Voor mij maakt het niet uit of die ander, die ander die mij zo bekend voorkomt, begaafd is of niet. Ik denk dat je met begaafd doelt op spirituele begaafdheid. Een mens is een mens, ik maak geen onderscheid tussen 'begaafd' of niet 'begaafd'.
Ik weet dat zo'n gevoel van herkenning vaak maar een nano seconde duurt (bijvoorbeeld buiten op straat ofzo), maar toch, ik probeer het wel vaak te onthouden, om er eventueel later nog even mee aan de slag te gaan.
Ik denk dat het niet gek is dat het voor jou voelt alsof je met heel veel mensen eenzelfde trilling deelt. In het universum werkt het ongeveer zo: hetgeen je uitzend krijg je terug. Dus als je sterk in je energie zit en dat ook uitstraald, krijg je die energie ook terug van anderen
.
In licht en liefde,
Guido
Ps: ik weet neit waar je woont, maar ik ken in Spijkenisse wel een goed regressie adres