Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:09:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: hoe lang voor reincarneren?
BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 08:45:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
tijd is een illusie gecreerd door de mens!;)

en er is geen vaste regel over incarnatie ik heb verhalen gelezen over mensen die een kind kregen een jaar na de dood van hun opa en toen bleek dat dat de incarnatie van hem was. maar het kan ook duizende jaren een mens weer terug keert op aarde maar daartussen door misschien ergens anders is geweest!

er is een regel jij bepaalt alles zelf dat is de regel die geldt! niemand bepaalt voor jou jij moet over 40 jaar zijn geincarneerd!

en ik betwijvel egt of er in het geestelijke een tijd is aangezien we met de dimensies weten dat er in de 4d/5d dimensie het begrip tijd er niet meer is alleen het nu!

conclusie:

ik denk dat ieder mens zelf bepaalt hoe lang zij er over doet wil hij weer terug komen er zijn daar geen regels voor jij bepaalt het zelf. als je na een aards jaar terug wil moet je dat doen wil je pas naar duizend aardse jaren terug ben je daar ook vrij in!

gr Karjava

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe lang voor reincarneren?
BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 20:48:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Esha schreef:
Aja, noah heeft in ieder geval zijn/haar pleziertje met alle oude draadjes :mrgreen:

Ja dat viel me ook al op! Oude tijden leven op met Noah! Het wordt wel een bende zo maarja

Esha schreef:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen? Tijd is in mijn opzicht immers geen vaste 'lijn' maar meer een 'lus'...zou dus mogelijk kunnen zijn!

En die lussen hebben volgens mij een 'vaste' tijd? Dus elke lus is 'zoveel' jaar?

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe lang voor reincarneren?
BerichtGeplaatst: 20-01-2008, 20:53:36 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Karjava schreef:

conclusie:

ik denk dat ieder mens zelf bepaalt hoe lang zij er over doet wil hij weer terug komen er zijn daar geen regels voor jij bepaalt het zelf. als je na een aards jaar terug wil moet je dat doen wil je pas naar duizend aardse jaren terug ben je daar ook vrij in!

gr Karjava


Yess, helemaal mee eens, maar denk je niet dat je nog moet 'herstellen' of genezen als je een leven hebt gehad? Ik denk soms dat dat wel nodig is, om te kijken wat je hebt geleerd, en bepaalde keuzes in te zien, maar aan de andere kant denk ik weer dat dat niet nodig is omdat je met je onderbewuste donders goed weet waarom je bepaalde keuzes maakt.

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe lang voor reincarneren?
BerichtGeplaatst: 21-01-2008, 16:41:15 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Stefke schreef:
Esha schreef:
Aja, noah heeft in ieder geval zijn/haar pleziertje met alle oude draadjes :mrgreen:

Ja dat viel me ook al op! Oude tijden leven op met Noah! Het wordt wel een bende zo maarja

Ik vroeg me al af of ik de enige was die het opviel :D

Stefke schreef:
Esha schreef:
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen? Tijd is in mijn opzicht immers geen vaste 'lijn' maar meer een 'lus'...zou dus mogelijk kunnen zijn!

En die lussen hebben volgens mij een 'vaste' tijd? Dus elke lus is 'zoveel' jaar?


Nee juist niet! Tijd heeft geen 'vast' iets, op welke manier je het ook bekijkt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoe lang voor reincarneren?
BerichtGeplaatst: 21-01-2008, 19:27:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
In mijn visie is dat niet aan tijd verbonden, Als je nog iets moet leren op deze aardbodem dan word he geincarneerd zo simpel is dat. volgens mij heb je daar ook geen tijd besef.

Maar zeker weten doe ik het ook niet.

Vriendelijke groet windekind

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl