Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:12:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 00:20:52 
Ik wilde toch, even mijn regressie verhaal kwijt aan het publiek hier. We hebben allemaal vragen over regressie of reincarnatie. Ik heb daarom besloten om miin persoonlijke ervaring op te schrijven. Het is een verhaal die als ik hem nu weer lees, nog steeds veel in mij losmaakt. En weet nu ook weer voor mezelf dat ik hier meer aandacht aan moet besteden. Dit verhaal is tijdens mijn regressie opgeschreven door een vriend van mij.


Ik voel me verlaten,
het steekt in mijn hart.
Mijn lichaam wordt weggetrokken van mijn tenen tot aan mijn hoofd naar de deur. Ik weet niet waar ik ben, het is grijs? Idee of ik buiten ben, maar ben nog in mijn lichaam.

Ik sta, ik sta buiten, alleen. Weglopen, kwaad en verlaten. Ik wordt uigescholden door een groep in een boerendorp. Ik kan mijn mening niet vertellen, ze schelden me uit voor hoer, ik weet niet wie ik ben, ja, ik ben een vrouw met een vieze oude jurk aan. Ik wil niet bij hen horen, ik weet niet waar ik heen kan. Ik voel me machteloos, het voelt leeg. Ik voel me machteloos en verlaten. Ik ben geen hoer, maar ze schelden me uit. Ik ben geen hoer. Waarom??? Ik weet het niet. Ik wil niet luisteren, ik ben het zat.

Het was een liefde, een man, een hooggeplaatste. Voor mij, maar voor hem was het geen liefde. Hij heeft me gebruikt en me verlaten.
Het was mijn grote liefde, maar we waren verschillend. Maar het was zo mooi, hij leek wel een prins. Kleding, iets roods, is het een rode jurk?? Nee, een lange keep, een rode lange keep. Hij kwam altijd stiekem in een schuur, hij kwam lopend, hij woont in een groot huis. Ik ben nog erg jong, 16 jaar. En hij is een stuk ouder. Hij is 25 jaar. Ik ben vaak in de schuur en het was er altijd lekker. Het moest stiekem, ik was niets een boerenmeisje en hij was hooggeplaatst. Het gebeurde stiekem in de schuur van mijn vader. Die is een boer. Ik maakte schoon in de natuur en hij kwam langs voor mij. Hij was van de rijke mensen.

En ik wachte in de schuur en hij komt niet meer. Ik weet niet waarom, hij kwam ineens niet meer, het doet pijn, pijn in mijn buik. Die doet pijn, pijn, verdriet, verlaten, wordt voor hoer uitgemaakt. Kan er niet over praten. Ga in de schuur zitten huilen. Ik huil en voel de pijn. en hij is er niet meer. Ik vertrouw niemand meer om mij heen.

Ik heb daarna niemand meer gehad, mijn vader was er nog wel, maar wilde alleen blijven. Mannen wilde ik alleen voor de sex. toen werd ik ouder en draaiden de rollen om. Ik gebruikte mannen en was geen boerenmeisje meer. Ik ga naar de stad en gebruikte mannen voor geld. Maar ik was geen hoer en deed alsof ik van ze hield. Ik kreeg geld en liefde. Ik woon alleen .

Ik wordt ouder en ik heb niemand meer, ik zit op mijn kamer op een stoel. Ik heb niets. Ben alleen, eenzaam en verlaten. Mannen zijn beesten, ze hebben me in de steek gelaten.

Ik ben nu rond de 60-70 jaar en ik wil dood. Ik heb er geen zin meer in. We gaan verder en mijn einde nadert. Ik zit nog steeds in de stoel waarin ik ben gestorven.

Ik pleeg zelfmoord met een mes in mijn pols.
Pijn, verdriet en ik ga dood. Ik ga langzaam dat lichaam verlaten. langzaam. Ik zweef nu naar boven, naar mijn lichaam met de doorgesneden pols wil ik niet meer terug kijken. Ik wil niet meer terug kijken naar dat lichaam.

Er komt iemand naar me toe, en voel me prettig. Ik zie mijn prins weer. En hij vindt me geen kutwijf, maar lief.
Hij was dood en hij was mij niet vergeten maar niemand kom het mij vertellen.

Ik ga nu langzaam weer terug naar dit leven, Met de prins in het hart, ontspannen ga ik terug. En ik voel me goed, prettig. Ik kom langzaam weer terug in dit leven.

Veel liefs
Barry.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 00:38:04 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Jeetje Barry.

Wat een intens en bijzonder verhaal.
Weet je ook in welk jaargetij dit ongeveer heeft afgespeeld?
Was dit een leven, of ook echt je vorig leven?

Wolf

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 09:15:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
HAi,

Wat een enorm bijzonder verhaal zeg! Heel bijzonder.
was dit het leven voor dit leven of was dit nog eerder...

groejes...

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 10:59:24 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
heel bijzonder barry.. echt waar..

kan je meer details ervan? of dat niet?

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 13:36:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Hoi Barry,

Terwijl ik dit lees kreeg ik er echt kippevel van.. Wat bijzonder zeg!!

Veel liefs Nathalie

_________________
Leef iedere dag, alsof het je laatste is!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 08-01-2005, 16:53:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-12-2004, 19:22:16
Berichten: 26
Vind het ook heel bijzonder!

Liefs juutje


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: regressie verhaal Barry
BerichtGeplaatst: 09-01-2005, 06:53:49 
Eerst bedankt voor de leuke reactie's,
ik weet niet goed wanneer het is afgespeeld, denk zo rond de middeleeuwen. haha als je het zo leest is het net een sprookje.

Maar ik had last van verlatingsangst, en had totaal geen vertrouwen in mannen. daarom ben ik terug gegaan, had gehoord als je problemen hebt, kan een regressie therapie goed helpen, en ben zelf iemand die het moet ervaren.

ik weet nu waarom ik met die probleem zat, dan kan je het beter plaatsen en als het zich voordoet ook beter opzijzetten.

veel liefs
Barry


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl