Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:06:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 58 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 12:01:22 
Jeetje dat is mooi Kevin.

Dan zou het jou heel snel moeten lukken om contact met je gids te krijgen. Waarcshijnlijk hebben jullie dan een sterke band en wil ze jou ook graag spreken! Heb je het al een keer geprobeerd?

Liefs Luna :hart:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 14:30:44 
Hey,

Ja ik heb al contact proberen te zoeken met mijn hoofdgids en met succes hoor.

Ik heb haar vragen gesteld die ik wilde weten en waar ik twijfels aan had.

Maar de communicatie verloopte nog niet heel goed maar ik moet enkel blijven oefenen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 14:31:48 
Gewoon blijven oefenen, dan komt het vanzelf duidelijker door!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 17:22:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Tijd is de beste leermeester

en...


Oefening baart kunst



Greetz!


(bah wat zijn we weer wijslijk :P)

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-12-2004, 12:34:48 
carina schreef:
Hoi allemaal!!

Geloven jullie in reïncarnatie?
Ik wel, maar dat was al duidelijk denk ik :)

Geloven jullie in reïncarnatie tussen dieren en mensen onderling?
Ummm daar ben ik nog niet helemaal over uit, overtuig mij!!!! :)

Weten jullie iets van jullie vorige levens?
Ik wel, maar dat zeg ik lekker pas als jullie reageren :P

Liefs Carina ;)


Geloven jullie in reïncarnatie?
Ja :).

Geloven jullie in reïncarnatie tussen dieren en mensen onderling?
Dieren hebben de ziel van de natuur (de natuur is een ziel, en tevens een bewustzijn). De dieren hun bewustzijn is niet ontwikkeld genoeg voor zielen om daadwerkelijk via hun wat te leren, naar mijn ervaring hebben dieren dus geen ziel zoals wij die hebben, maar hebben ze allen de ziel van moeder aarde/de natuur.

Weten jullie iets van jullie vorige levens?
Ja :).

- Samoerai
- Shaolin monnik
- Wetenschapster
- Musketier
- Ridder
- Jonkvrouw
- Nog een of andere vrouw
- Tibetaanse spirituele leraar
- Nog een aantal keren een spirituele leraar geweest in het oosten
- Een aziatische boer
- Medicijn vrouw in een Indianen stam
- Ben ook nog het broertje van Anubis geweest in Rusland :)

En eigenlijk nog veel meer (m'n ziel is nu zo een 390 000 jaar oud, daar passen aardig wat mensen leventjes in :)).


Liefs,

Kenshi


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-12-2004, 15:01:55 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
wat interessant dat je dat allemaal weet, ik zou oko wel wat meer willen weten over mijn verleden.. ga volgende week voor t eerst naar regressie therapie...cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-12-2004, 22:29:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi...

Ja ik geloof in reincarnatie....(Dit is de enige manier om al het leed in de wereld te verklaren...want waarom heeft de een wel alle geluk en de andere leeft in totale armoede??)

Nee ik geloof niet dat dieren als mensen kunnen reincarneren...de dieren is een totale andere Evolutie als de mens....staat los van elkaar. :D

Verder...geloof ik in de 7 Lichtsferen die je je moet "eigen maken"....en je hebt ook duistere sferen....en het Schemerland deze is net voor de eerste Lichtsfeer.
Dit is nog maar het begin de Aarde....hiernaar moet je de astrale sferen doorlopen om vervolgens naar de vierde Kosmische graad te reincarneren.Een geheel andere planeet waar je samenleeft met je tweelingziel in harmonie in een stoffelijk lichaam weer... :D

Dat is wat ik geloof.... :shock:

Groetjes Kevin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-12-2004, 09:48:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Geloven jullie in reïncarnatie?
Very much so!

Geloven jullie in reïncarnatie tussen dieren en mensen onderling?
Bedoel je dat mensen als dieren kunnen terugkomen en andersom? Dat denk ik eigenlijk niet. Nog nooit echt over nagedacht, maar het voelt gewoon iet goed. Ik denk wel dat ook de dieren zielen hebben. Ik las daar eens een mooi stukje over:
Just this side of heaven is a place called Rainbow Bridge.

When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge.
There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together.
There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.

All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor; those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by.
The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.

They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent; His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.

You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.

Then you cross Rainbow Bridge together....




Weten jullie iets van jullie vorige levens?
Yep, en het mooiste is wel dat ik met mijn vriend een leven heb gedeeld! (zie mijn verhaal in 'verhalen')

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-12-2004, 12:25:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
kim, dat stukje maakt me emotioneel, heel erg mooi :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-12-2004, 20:10:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Heel erg mooi :)

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-12-2004, 00:24:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai, ik wlde nog even wat vragen over reincarnatie. Ikzelf heb als kind al de neiging om te veel te eten, het voelt net alsof het een soort van een plicht is om alles op te eten. Nu heb ik dat nog steeds. Ik kan moeilijk eten afslaan. soms vraag ik me weleensaf of ik misschien in een vorig leven extreme honger heb gehad? Hoe kan ik daar achter komen? Kent iemand een betrouwbare hypnotherapeut in en rond Enschede?
Groetjes :?: :?:

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-12-2004, 00:29:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Beste Kenshi,

Ik heb je berichtje gelezen over de vele levens dat je hebt gehad, hoe ben je daar achter gekomen en waren sommige dingen herkenbaar voor je?
Heb bewondering voor je dat je dit allemaal hebt durven te weten te komen!!
groetjes! :wink:

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-12-2004, 13:35:23 
asya roos schreef:
Beste Kenshi,

Ik heb je berichtje gelezen over de vele levens dat je hebt gehad, hoe ben je daar achter gekomen en waren sommige dingen herkenbaar voor je?
Heb bewondering voor je dat je dit allemaal hebt durven te weten te komen!!
groetjes! :wink:


Hoi Aya roos,

Bedankt voor je bewondering :oops:.

Ik heb die levens geleid, het enige wat je hoeft te doen is weer terug komen naar de diepste ware zelf, je essentie, je bron. En je weet het gewoon :). Jij hebt die levens immers geleefd. Ook zijn er meerdere levens naar voren gekomen via meditaties en staten van trance, om mij wat over m'n karma te leren, en mij te leren over wie ik in het heden ben.

Ik kom nog vaak bepaalde dingen tegen die ik niet in dit leven heb geleerd. Zo tekende ik als kind zijnde over yin yang, boeddha, samoerai, etc. terwijl ik daar in dit leven nooit tot geïntroduceerd ben. Als kind zijnde was ik ook altijd opzoek naar m'n ogen, en m'n haar :P Haha ik identificeerde me nog helemaal niet met mijn nieuwe vorm. Ik heb ook altijd al een drang naar huis gehad. Maarja, m'n ouders zeiden dat ze me zouden oplaten nemen in een gesticht als ik nog een keer zou zeggen dat ik naar huis wil (domme, inzichtloze, onervaren, jonge, ongeëvolueerde wezens...).

Ook kan ik nog vechtkunst vanuit mijn innerlijke, ik spreek ook tevens Japans in mijn dromen, meditaties en als ik in overgave naar mijn zelf ben. Wat echter ook niet altijd zo is hoor. Vaak krijg ik iets in het Japans door, omdat dat mij veel leert over me zelf :).


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 23:28:52 
....


Laatst gewijzigd door Anoniem op 15-01-2005, 00:23:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-12-2004, 14:05:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2004, 21:50:37
Berichten: 631
Locatie: Schiedam
Ook ik geloof in Reincarnatie.

of het onderling met mens en dier kan heb ik mijn twijfels over.

Over mijn vorige levens, weet ik er maar een en dat is dat ik indiaanse ben geweest, ik heb daar veel over gedroomd, altijd een drang gehad om terug te gaan naar het land.

Verder heb ik een hele erge drang om naar Gene Zijde te gaan en vraag me niet waarom??

Groetjes Nathalie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 58 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl