Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:55:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 19:47:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hallo lieve mensen,

Ik zit zelf met een soort persoonlijkheids 'issue'.
Ik ben de helft van een twee-eiïge tweeling, de andere helft is als eitje zijnde afgestoten door mij moeder.
Maar nu heb ik vaak welleens het gevoel dat ik zelf niet alleen in dit lichaam ben zeg maar. De laatste tijd heb ik dat gevoel steeds sterker en denk ik er ook steeds meer aan, onbewust.
Nu vraag ik me af, kan dat de andere helft zijn of wat kan het uberhaupt zijn?
Ik hoop dat jullie mij misschien iets meer helderheid kunnen geven, ik zit er erg mee.


Groeten Paul

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 23:31:07 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi Paul

Als tweeling zijnde heb je een heel hechte band met mekaar in de baarmoeder. Die gaat zelfs door die band tot na de zwangerschap.

Ik ben een deel van een een eige tweeling en mijn zusje is overleden kort na de bevalling geloof ik.. ze is in mijn moeders amren gestorven :sorry dat het zo vaag is maar weet er heel weinig van word niet echt over gesproken thuis: maar in elk geval ik heb al heel lang het gevoel incompleet te zijn.. niet passende etc.. of hoe zeg je dat... ik heb dus zelf het vermoeden met me neefje.. enfin dat verhaal zul je wel gelezen hebben denk ik :wink:

maar goed, ik denk dat een band tussen twee boers/zussenn/broer en zus zo sterk kan zijn dat het zelfs na de dood verder kan gaan en helemaal met tweelingen. Om de een of andere reden blijken deze op een telepatiese manier verbonden te zijn met mekaar...
Het zou kunnen dat je tweeling deel zeg maar in een soort contact staat met je in de wereld van de zielen?? Ik weet het niet zeker.. ik doe nu wel een soort hoe noem je dat.. opgooi ernaar.. ik heb er wat over gelezen... en het blijkt wel dat de dood een band tussen tweelingen niet kan scheiden...

Maar misschien dat iemand anders wel wat duidelijker kan zijn want ik kan niet goed de juiste worden vinden.. :oops:

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 10:00:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai hai,

Ik heb je vraag gelezen en deed me aan een verhaal denken dat ik op de site heb gelezen:
http://www.reincarnatietherapie.nl
praktijkverhalen klikken
""obsessie andersom"" gaan lezen.

Weet niet of je er wat aan hebt, maar daar staat het heel duidleijk beschreven, ieder geval is het een zeer interessant verhaal....

Ik hoop dat je eruit komt.....Veel succes met alles!!!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 16-01-2005, 12:42:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hallo,

Rogue en Asya, ik heb jullie reacties gelezen, dank jullie wel.
Rogue, ik ga er eens wat meer informatie over opzoeken, klinkt interessant.
Asya, ik heb het vehaal gelezen, erg bijzonder. Ik denk dat ik eens een keer mijn verhaal voorleg aan een therapeut.

Dank jullie wel.


Groeten Paul

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 20-01-2005, 14:46:37 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hoi Paul ik las dit in de nieuwe quest van deze maand ging over tweelingen en met name een eige tweelingen... niet echt direct een antwoord op je vraag maar meer over hoe een deel van een tweeling dood KAN gaan....

De helften van een twee-eiige tweeling hebben elk hun eigen placenta en vruchtzak. Maar bij een-eiige tweelingen moeten ze soms de placenta delen. Hierin schuilt gevaar. Gedeelde placenta's kunnen leiden tot het zogeheten transfusiesyndroom. De foetussen delen de bloedcirculatie in de placenta. Soms gaat meer bloed van het ene naar het andere kind, dan dat terugkomt.De ene foetus krijgt dan steeds meer bloed, de andere steeds minder. Bij het kind dat het bloed aan z'n broertje of zusje "geeft" ontstaat al snel bloedarmoede. Het zal dan minder goed groeien. De foetus die het bloed "ontvangt" kan problemen krijgen omdat het hart hry extra bloed niet goed kan rondpompen. Het gevaar van het transfusie syndroom is dat 1 van de 2 kinderen overlijdt . en dat kan vervolgens tot de dood van de andere foetus leiden.

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Persoonlijkheids 'issue'
BerichtGeplaatst: 22-01-2005, 11:12:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Tis soms niet eerlijk verdeelt.
Maar wel mooi artikel, dat maakt wel veel duidelijk.
Alleen gaat het in mijn geval niet op ;), maar wel bedankt voor het delen.


Liefs Paul

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl