Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:40:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30-01-2009, 23:08:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Eigenlijk wil ik geen aandacht geven aan Vincent, omdat ik vind dat hij iets wagelijks doet op de televisie. Dit heeft niks met entertainment te maken, maar met iets heel anders. Ik werd misselijk, beroerd en tegelijkertijd verdrietig van wat hij aan het doen is. Het is naar mijn gevoel duidelijk dat hij "kickt" op negativiteit en de commotie die dat los maakt. Terugkomend op het verdriet wat ik had. Ik besefte op het moment dat ik hem bezig zag dat in deze "bijzondere" periode dat mensen steeds gevoeliger worden er ook een categorie is die, die gevoeligheid op een andere manier benaderd. Ik had tot nog toe niet stil gestaan dat wij niet alleen gevoeliger worden voor positieve invloeden, maar ook voor negatieve invloeden. Wellicht dat ik hierover nog een keer een topic open.

Tot zo ver mijn mening wat vinden jullie?

liefs
Miracle

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 00:29:59 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hmz Miracle, ik ken deze jongen niet aangezien ik niet kijk naar die (pardonnez le mot) crap.

Al die programma's die nu te zien zijn op tv zijn van het zelfde hout gesneden, samen met programma's als dr. Phil en Eerste Hulp Bij Kinderen enzovoorts... Het speelt in op de diepste angsten en hoogste hopen van mensen... Dat noemt men entertainment en mensen betalen er met liefde voor!

Is dat goed? in mijn ogen niet.

Als er sprake is van angst, ontwikkeling, liefde of welk ander soort gezeik dat een mee kan maken in het leven is dat die persoon zijn taak om ofwel op te lossen ofwel mee te leven... het kan hulpzaam zijn om op TV mensen te zien die met dezelfde problemen kampen als jij maar dat betekend niet dat hun oplossing ook jou oplossing is.

Het allerbelangrijkste is dat een mens zijn eigen troep leert opruimen, dit soort programma's bevorderen die impuls niet! Ja hulp mag gevraagd en gegeven worden! Maar doe dat in het leven en niet op TV...

Tjessus...

Ik ben wel benieuwd geraakt naar die jongen waar je over spreekt... ik ga eens googelen.

wederom een goed onderwerp dat je aansnijd Miracle!


Edit:
Okee, Ik heb zojuist een clip gekeken van deze 'Vincent'

Wat spreekt je zo tegen Miracle? Als ik wat van de ander clips bekijk zijn ze even onwaarachtig en bedriegend als deze... Het enige wat Uri Geller (zelf betweifeld om zijn waarachtigheid) op de act tegen heeft is dat Vincent levende bloedzuigers eet... Omdat Uri vegetarisch eet... (even terzijde: Ik vraag me af hoe hij zich in een restaurant gedraagt) verder zegt Uri: "we all know that vampires don't exist"... hmz... weten we niet ook allemaal dat metaal niet gebogen kan worden met de geest? of zijn beide aannames even onrealistisch?!

Mijn vraag aan jou Miracle... wat staat e zo tegen in deze man die net als de rest de boel in de luren legt met trucs en hand-oog coördinatie?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 10:04:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
truitje schreef:
Mijn vraag aan jou Miracle... wat staat e zo tegen in deze man die net als de rest de boel in de luren legt met trucs en hand-oog coördinatie?


Dat weet ik nu juist niet. Gevoel. Ik vind het geen entertainment wanneer iemand bloedzuigers eet. Of zoals in de afgelopen show iemand "beestachtige gevoelens" laat voelen om iemand te bijten. De persoon in kwestie zij dat hij echt het gevoel kreeg om die vrouw in haar heup te bijten. Aan zijn gezicht zag je ook echt een kwade expressie. Natuurlijk bestaat er een mogelijkheid dat het allemaal vooropgezet spel is, maar dan nog.. Ik geloof er persoonlijk in dat alles wat je zag ook echt zou kunnen door met kwade intenties iets op te zetten. Wanneer je bloedzuigers gaat eten zijn je intenties al niet meer juist. Sterker nog ik zou zelf niet eens op het idee komen om zoiets op te zetten, laat staan uit te voeren.

Er hangt dus iets umheimlichs om dit gebeuren heen. Iets wat mij triggert en ik heb dus ook besloten om het niet meer te gaan zien. Ik ben benieuwd of iemand deze man heeft ontmaskert en dat het dus allemaal in scene is gezet!

wie weet meer?

liefs,
Miracle

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 22:25:39 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik heb even naar het nieuwe voorbeeld gekeken wat je net gaf en lijkt het je niet waarschijnlijker dat je beïnvloed bent door de commentaren die aan het einde van de act werden gegeven? Het gezicht van de man in kwestie is niet eens (goed genoeg) zichtbaar tijdens de act... Daarnaast, een ietwat hongerige blik in de ogen van een man bij het zien van een liggende en mooie vrouw? niet echt vreemd lijkt me, als het al zichtbaar zou zijn.

Daarnaast ben ik er vrijwel zeker van dat Vincent gebruik maakt van bloedcapsules, reeds voor opname verstopt onder de tong of in de wangholte. Zijn manier van spreken is verandert tijdens de act.

Even weer terug op de inhoud... Ik zag ook een act waarbij iemand een 'live' operatie veinsde te doen waarbij hij een bloederige bende uit een vrouw haar buik verwijderde... is dat wel goed?

Hoe definieer je of een act okee is of niet? Het blijft googelen... Toen Houdinni zichzelf liet vastketenen en in een watertank liet zakken scheef hij geschiedenis... Is zijn act in essentie anders dan wat deze mensen proberen te doen?

(PS, Uri Geller is zelf ook al door meerdere mensen duidelijk ontmaskert. Het lijkt me gemeengoed dat deze show kan doorgaan als googelshow... Of heb ik het mis?)

PPS... (whhahaa, ik blijf wijzigen :) ) Het unheimisch gevoel dat je beschrijft kan ik wel begrijpen. De man heeft een opmerkelijke en ietwat manische blik in de ogen, het kan zijn dat je zijn (ik kan absoluut niet zeggen of het inderdaad zo is) eventuele gekte opvangt en dat deze het gevoel bij je oproept... Mijn eerste associatie was Black Adder... maarja, dat ben ik :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2009, 12:12:59 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2007, 13:10:01
Berichten: 131
Locatie: Nijmegen
Heb ook het stukje van vincent gezien met die satanische bijbel en bloedzuigers. Vond dat stukje van die bloedzuigers nog niet eens het ergste (al vond Uri dat wel wat ik persoonlijk een vreemde reactie van hem vond). Wat ik het naarste vond was die teksten die hij zei en die onverstaanbaar waren, daarnaast moest dat meisje ook nog een of andere zin zeggen (gelukkig zei ze het 4 keer ipv 5 keer. Ik vond het naar omdat je niet weet wat hij zei of opriep (?)... waarschijnlijk is het allemaal show en ik heb ook geen andere stukken gezien dit seizoen van uri maar vond dit te ver gaan. reactie van Uri vond ik beetje simpel eigenlijk.
En die reactie van dat meisje vond ik prachtig toen ze die kelk liet vallen ipv het propje in de kelk.
Naja als het echt negatieve energie was, was het waarschijnlijk niet gelukt omdat er teveel fouten waren. Dus ws alleen maar show.
Ps wat je zegt over hogere gevoeligheid voor negatieve invloeden zou een interessant topic kunnen worden, mss dat in deze je je gedachte over die invloeden het nare van zijn act versterken waardoor je dit gevoel erbij krijgt. Vond het ook een creapy act maar door de fouten die er gemaakt waren is het gewoon weer een googeltrucje zoals alles in die show mijns inzien.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2009, 13:13:29 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Wanneer was deze uitzending? Dan ga ik even zoeken op uitzendinggemist.nl, ik word nu wel benieuwd wat die Vincent allemaal uitspookt :wink:

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2009, 13:54:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Was afgelopen vrijdag. En twee weken terug op vrijdag op rtl4 geloof ik. Maar is ook wel te vinden op youtube

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-02-2009, 15:59:34 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Ik heb ze even opgezocht op YouTube..

Ik vind bloedzuigers eten ook geen amusement en op dat punt vind ik het goed dat Uri zelf daar commentaar op had. Maar natuurlijk zijn het trucs en dat heb ik ook wel de hele tijd in m'n achterhoofd gehouden. Ik heb er niet zoveel problemen mee, moet ik zeggen, blijkbaar vinden een heleboel mensen het wél heel knap wat hij doet, anders lag hij al uit de show.

Ik hoef er in ieder geval niet meer van te zien..

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-02-2009, 00:47:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Ik vindt dat je inderdaad geen aandacht aan die vincent zou moeten geven. Het voelde totaal ongemakkelijk, het voelde gewoon niet goed. en het heeft voor mij ook niks met spiritueliteit te maken in mijn ogen.

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-02-2009, 09:22:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Inderdaad Lowbass, het is allemaal smoke and mirrors... Niets om je druk over te maken.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-02-2009, 09:37:46 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-08-2007, 13:34:06
Berichten: 170
Locatie: Dordrecht
Ik vind hem maar een engert, en ik hoop niet dat hij de finales haalt.

_________________
Awake, yet never truly alive, I seek valuation beyond reality


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 00:05:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-02-2009, 23:11:40
Berichten: 144
Locatie: Limburg.
Heel die Uricallershow is allemaal ilugenisme,en het stemmen door de kijkers gaat ook niet eerlijk. Uri wou bij de eerste show,bij vincent al op de alarmknop drukken,heeft dat net niet gedaan,want hij wou hem nog een kans geven,maar als hij de volgende x weer zo deed,zou hij wel op de alarmknop drukken,en bij de volgende show deed vincent weer gewoon het zelfde,en uri heeft niet op de alarmknop gedrukt.En dat backstage gaan met vincent op het einde van de show,allemaal in serne gezet. Heel die show is in serne gezet.Als er iemand met een zwaard vlak langs je gezicht af gaat, beweeg je altijd instingtief,het kan niet anders dan dat ze daar voor geoefend hebben met de bn ers. alles voor goeie kijkceivers,en geld ,ALLEMAAL SUPER NEP. Groetjes Els. Nieuw op dit forum :wave:

_________________
Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl